سایبان نیم کاست

خرید سایبان نیم کاست

سایبان نیم کاست یکی از سایبان‌های پر کاربرد برای پوشش تراس و بالکن است. با وجود فرهنگ آپارتمان نشینی و تعبیه بالکن و تراس برای واحدهای آپارتمانی نیاز به این محصول از قبل بیش‌تر شده است. سایه بان نیم کاست مانع از تابش نور آفتاب به داخل خانه می‌شود و همچنین از ورود آب باران و برف به داخل تراس جلوگیری می‌کند.

آشنایی با سایبان نیم کاست

سایبان تراس یا نیم کاست جز سایبان‌های پرطرفدار بوده که از نوع کالسکه‌ای یا سایبان پاسیو است. در واقع سایه بان نیم کاست برای خنک نگه داشتن بالکن یا تراس استفاده می‌شود. این سایبان در ابعاد و اندازه‌های مختلفی در بازار موجود بوده و با توجه به سفارش شما این ابعاد تغییر می‌کند. بنابراین شما می‌توانید از این محصول برای انواع بالکن با ابعاد متفاوت استفاده کنید. سایبان نیم کاست در دو نوع سایبان دستی و برقی تولید می‌شود. البته سایبان دستی نیم کاست قیمت پایین‌تری نسبت به برقی دارد.

خرید سایبان نیم کاست

مزایای مهم سایبان نیم کاست

نصب سایه بان نیم کاست برای مسقف کردن بالکن و سایبان تراس و جهت نشستن شما در بالکن و لذت بردن از هوای آزاد بسیار مناسب است. از دیگر مزایای این محصول می‌توان به این نکته اشاره کرد باعث جلوگیری از اتلاف انرژی می‌شود. همچنین با نصب این سایبان می‌توانید از تابش نور خورشید به جلوگیری کنید. یکی دیگر از مزایای سایبان نیم کاست جلوگیری از اشراف همسایه به حریم خصوصی شماست.

با نصب این سایبان می‌توانید یک فضای زیبا و دلنشین برای بالکنتان بوجود آورید و یک عصر دل انگیز را در کنار خانواده خود سپری کنید. تولید کنندگان معتبر سایبان‌ها برای ساختن این نوع سایبان علاوه بر کیفیت و کارایی به زیبایی این محصول نیز توجه ویژه‌ای دارند. همچنین روکش ضد آب این محصول مانع از ورود آب باران به داخل تراس می‌شود.

قیمت سایبان نیم کاست

قیمت این سایبان با توجه به عوامل متعددی مشخص می‌شود. از عواملی که بر هزینه سایه بان نیم کاست موثر است می‌توان به متریال و مواد به کار برده در ساخت سایبان اشاره کرد. به این صورت که هر چه در ساخت سایبان از متریال مرغوب‌تر و باکیفیت‌تری استفاده شود، قیمت سایبان بالاتر می‌رود. هزینه این سایبان به دلیل نیم کاست بودن آن‌ها نسبت به سایر سایبان‌ها کمی پایین‌تر است. بنابراین شما با یک هزینه بسیار معقول می‌توانید از ورود آفتاب به داخل بالکن جلوگیری کرده و همچنین باعث  زیبایی بخشی به آن شوید. برای خرید یک سایبان نیم کاست دستی به دلیل باز و بسته شدن با اهرم نیازی به پرداخت هزینه گزافی نیست. اهرم توسط پیچ تعبیه شده روی سایبان از 0 تا 45 درجه قابل تنظیم است.

آشنایی با سایبان نیم کاست

انواع سایبان نیم کاست از نظر تحرک

سایبان تراس در دو دسته ثابت و متحرک قابل تنظیم هستند که هر کدام از آن‌ها مزایا و معایب خاص خودشان را دارند. البته سایبان متحرک ساختار پیچیده‌تری نسبت به سایبان ثابت دارد.

سایبان بازویی نیم کاست

این سایبان از رایج‌ترین نوع سایه بان‌های نیم کاستی است که برای ورودی مغازه، تراس، پاسیو و واحدهای تجاری استفاده می‌شود. این سایبان را به شکل ثابت یا متحرکی تولید می‌کنند اگر سایبان کالسکه‌ای بازویی به موتور مجهز نباشد، کارایی آن راحت‌تر می‌شود.

سایبان کالسکه‌ ای نیم کاست

سایبان کالکسه‌ای از تعدادی بازوی متحرک که در دو نقطه به هم متصل شده‌اند ساخته شده است و به دور یک محور می‌چرخد. این سایبان به صورت شعاعی باز یا بسته می‌شود. به طور معمول از این سایبان برای جلوی ویترین مغازه یا واحدهای تجاری استفاده می‌کنند. همچنین می‌توانید این محصول را برای بالکن‌هایی که نور از اطراف برایتان مزاحمت ایجاد می‌کند به کار ببرید.

سایبان چتری نیم کاست

از دیگر سایبان‌های پر کاربرد برای محوطه‌های باز مانند بالکن، سایبان چتری است که به صورت دایره‌ای کامل متحرک، نیم دایره یا متصل به دیوار ساخته می‌شود.

سایبان پارچه ای نیم کاست

یکی از ساده‌ترین مدل‌های سایبان نیم کاست نوع پارچه‌ای آن است که طوری طراحی شده که دو گوشه آن به دیوار وصل و دو گوشه دیگر آن به ستون یا میله‌های نگهدارنده متصل می‌شود. یکی از مزایای مهم این سایبان قیمت پایین و سادگی ساختارش است اما امکان دارد هنگام باز و بسته کردن آن با مشکل مواجه شوید.

سایبان نیم کاست بهترین نوع سایبان برای بالکن

سایبان‌های نیم کاست اکثرا برای بالکن‌ها استفاده می‌شوند و هنگام جمع شدن تراس را از نور مستقیم خورشید در امان نگه می‌دارند. این کار باعث می‌شود که نور آفتاب و همچنین باران به داخل تراس نفوذ نکند. همچنین شما می‌توانید با خرید این سایبان یک فضای دلنشین برای بالکن خود ایجاد کنید. سایبان نیم کاست انواع مختلفی مانند بازویی، کالسکه‌ای و پارچه‌ای دارد.

5/5 - (2 امتیاز)