شاید در نگاه اول قیمت بالای یک سایبان برقی گران قیمت مانع از انتخاب آن جهت خرید شود ولی توجه به مزایای این نوع سایبان ها قطعا نظر شما را عوض خواهد کرد. زیبایی و لوکس بودن بخشی از ویژگی های سایبان برقی گران قیمت است. کیفیت بالا و ماندگاری طولانی مدت این سایبان ها ویژگی منحصر به فردی است که باعث می شود در دراز مدت خرید شما از نظر اقتصادی کاملا مقرون به صرفه شود.

مزایای سایبان برقی گران قیمت

آنچه که مشتریان را برای خرید سایبان برقی گران قیمت ترغیب می کند مزایای منحصر به فرد این سایبان است.

  • با خرید این سایبان تا مدت ها نیازی به هزینه اضافه جهت تعمیر و یا تعویض آن با مدل دیگر نخواهید داشت. این مزیت باعث صرفه اقتصادی بالایی برای شما می شود و به اصطلاح هزینه ای که برای خرید سایبان کرده اید به جیب شما بر می گردد.
  •  زیبایی و ظاهر خاصی که سایبان برقی گران قیمت نسبت به سایر سایبان ها دارد باعث شکیل شدن محل نصب آن می شود. کاربرد بیشتر این مزیت در مراکز تجاری است که موجب توجه بیشتر مشتریان می شود.
سایبان برقی گران قیمت

ویژگی های سایبان برقی گران قیمت

در تولید سایبان برقی گران قیمت از با کیفیت ترین و بروز ترین متریال های روز دنیا استفاده می شود. این سایبان ها عمدتا جهت مراکز تجاری نظیر پاساژها، مجتمع ای تجاری، ستوران ها و کافی شاپ ها به کار می روند.
امکان چاپ تبلیغات در این مدل سایبان هابا بالاترین کیفیت ممکن وجود دارد که این ویژگی آن را به گزینه ای ایده آل برای مراکز تجاری تبدیل کرده است.
تمامی اجزای این سایبان از بهترین محصولات موجود در بازار هستند. موتور سایبان برقی گران قیمت از نوع توبولار است که از بالاترین توان ممکن جهت باز و بسته کردن هرچه آسان تر سایبان بهره می برد.
در این مدل سایبان از دستگاه ذخیره انرژی UPS استفاده می کنند که در صورت خاموشی برق به راحتی وارد مدار می شود و سایبان را باز و بسته می کند.
استفاده از سنسورهای نور، باد و باران جهت کارکرد اتوماتیک این سایبان در شرایط جوی مختلف باعث عملکرد مطلوب تر آن می شود.
برای نورپردازی آن از بهترین وسایل روشنایی با بالاترین بازده ممکن استفاده می کنند که موجب رضایت هر چه بیشتر مصرف کنندگان می شود.

کیفیت بالای سایبان برقی گران قیمت

استفاده از قطعات مرغوب و اورجینال در سایبان برقی گران قیمت موجب کیفیت بالای آن می شود. روکش به کار رفته در این سایبان از بهترین انواع موجود در بازار است. روکش شیشه ای از جمله این موارد است که باعث زیبایی منحصر به فرد مکان مورد نظر می شود.
روکش فلزی گران ترین نوع از انواع روکش است که دوام بسیار بالایی دارد. در سایبان برقی گران قیمت از انواع پارچه های مرغوب نیز می توان بهره گرفت .
انواع پارچه های نانو در مقابل قیمت گرانی که دارند ویژگی های منحصر به فردی به سایبان شما می افزایند. از جمله خاصیت ضد آب، ضد آفتاب، ضد فرسودگی و ضد پوسیدگی که برای هر چهار فصل سال کاملا مناسب است.
اسکلت سایبان گران از بهترین انواع آلومینیوم ساخته می شود که هم سبک است و هم با دوام. تمامی موارد ذکر شده در نهایت موجب بالا رفتن کیفیت این سایبان می شود که مصرف کنندگان می توانند با خیالی آسوده اقدام به خرید آن کنند.

ماندگاری سایبان برقی گران قیمت

کیفیت بالای سایبان برقی گران قیمت باعث ماندگاری بیشتر و طول عمر بالاتر می شود. در واقع آنچه که مشتری را تشویق به خرید این سایبان می کند همین ماندگاری بالای آن است. این ویژگی سبب می شود مصرف کننده هزینه بسیار پایین تری نسبت به سایر مدل ها برای نگهداری و تعمیرات آن خرج کند که در مدت زمان طولانی باعث می شود خرید مقرون به صرفه تر باشد.
محصولات بی کیفیت دردوره های زمانی کوتاه نیاز به تعمیرات و بازسازی دارند که هر بار این عمل انجام می شود هزینه هنگفتی در بر خواهد داشت. اگر مجموع این هزینه ها را در نظر بگیرید با مبلغ سایبان برقی گران قیمت برابری خواهد کرد. بنابراین اگر قصد استفاده از سایبان برقی برای مدت طولانی را دارید بهترین گزینه خرید این نوع سایبان هاست.

برای سایبان برقی کافه و باشگاه محصول گران قیمت یا ارزان قیمت تهیه کنیم؟

انتخاب بین سایبان برقی کافه و سایبان برقی باشگاه گران قیمت یا ارزان قیمت به عوامل مختلفی بستگی دارد،که در زیر بیان می‌کنیم.

بودجه: اولین و مهمترین عامل، بودجه شما است. سایبان های برقی در طیف وسیعی از قیمت ها موجود هستند، از مدل های ارزان قیمت که فقط عملکردهای اساسی را ارائه می دهند تا مدل های گران قیمت که دارای امکانات پیشرفته هستند.

نیازها: شما باید به نیازهای خود از سایبان برقی فکر کنید. آیا به سایبانی با ابعاد بزرگ نیاز دارید؟ آیا به امکانات پیشرفته ای مانند کنترل از راه دور یا سنسور نور نیاز دارید؟ آیا سایبان باید در برابر باد و باران مقاوم باشد؟

مکان: محل نصب سایبان نیز می تواند بر قیمت آن تاثیر بگذارد. اگر سایبان را در محلی نصب می کنید که در معرض باد و باران شدید است، به سایبانی با کیفیت بالاتر و مقاوم تر نیاز دارید که طبیعتاً گران تر خواهد بود.

برند: برندهای مختلفی از سایبان برقی در بازار موجود هستند. برخی از برندها معروف تر و معتبرتر هستند و سایبان های با کیفیت بالاتر ارائه می دهند که طبیعتاً گران تر هستند.

لوکس بودن سایبان برقی گران قیمت

از عواملی که خریداران، سایبان برقی گران قیمت را برای مکان خود در نظر می گیرند، زیبا سازی و لوکس کردن آن محل است. علت لوکس بودن آن، استفاده از قطعات ویژه و خاصی است که در تولید آن به کار گرفته می شود که آن را مناسب برای خانه های لاکچری و ویلاها، کافه ها و رستوران های پر رفت و آمد و مجلل و مراکز تجاری بزرگ کرده است.
از متریال هایی که موجب افزایش جلوه این سایبان می شود ، نورپردازی مناسب است که ظاهر خاص آن را زیباتر از قبل می کند. این عمل اگر به صورت حرفه ای انجام شود حتی می تواند ظاهر سایبان برقی ارزان را تبدیل به سایبان لوکس کند.

تولید سایبان برقی گران قیمت

کیفیت و ماندگاری بالا در سایبان برقی گران قیمت حاصل نمی شود مگر با استفاده از مواد و قطعات مرغوب و اورجینال و مونتاژ آن ها با تکنولوژی روز دنیا.قطعات اورجینال فقط توسط مراکز معتبر تولید که سابقه طولانی در این زمینه دارند به کار گرفته می شوند. امروزه وجود قطعات کپی برابر اصل در بازار، پیدا کردن سایبان برقی با کیفیت را برای افراد عادی امری بسیار دشوار کرده است. بنابراین جهت خرید این قبیل سایبان ها فقط به فروشگاه ها و تولید کنندگان معتبر مراجعه کنید.
علاوه بر کیفیت قطعات، نحوه مونتاژ آن ها نیز اهمیت بالایی دارد. این فرآیند نیز فقط از عهده افراد ماهر، با تجربه و با سابقه بر می آید و هر فرد مونتاژ کاری نمی تواند به صورت اصولی این کار را انجام دهد.

5/5 - (1 امتیاز)