تعمیر سایبان ماشین بهترین راه حل برای رفع خرابی سایبان ماشین با کمترین هزینه ممکن است. تعمیر سایبان شما را از تعویض آن بی نیاز می کند که هم باعث صرفه جویی در وقت و هم پول شما می شود. تعمیر سایبان ماشین فرآیندی کاملا تخصصی است که فقط از عهده افراد ماهر بر می آید ؛ بنابراین برای انتخاب تعمیرکار مناسب نهایت دقت را به خرج دهید.

تعمیر سایبان ماشین توسط تیم حرفه ای دیدگاهان غرب

تعمیر سایبان ماشین نیاز به دانش و تجربه بالایی دارد. تشخیص نوع خرابی و انتخاب قطعه مناسب برای جایگزینی آن نیازمند مهارت ویژه است که از عهده هر تعمیرکاری برنخواهد آمد.
تیم متخصص و مجرب دیدگاهان غرب با سابقه طولانی در زمینه تعمیر سایبان ماشین به بهترین نحو ممکن نیاز شما را در این زمینه برطرف می کند. کارشناسان حرفه ای دیدگاهان غرب با عیب یابی صحیح سایبان ماشین اقدام به رفع خرابی آن می کنند.
سایبان ماشین بهترین ایده برای محافظت از خودروی شما در برابر آفتاب و باد و باران است. آفتاب موجب رنگ پریدگی و پوسیدگی لوازم ماشین می شود. اگر سایبان ماشین به خوبی عمل نکند، ماشین شما نیز آسیب خواهد دید؛ بنابراین برای رفع خرابی آن باید فورا به مرکز تخصصی تعمیر سایبان ماشین دیدگاهان غرب مراجعه کنید.
مراکز نامعتبر و غیر حرفه ای، سایبان ماشین را به صورت موقتی تعمیر می کنند که احتمال خرابی زود هنگام آن بسیار بالاست و فقط موجب صرف هزینه اضافه تر می شود.
تعمیر سایبان ماشین توسط تیم حرفه ای دیدگاهان غرب به گونه ای صورت می گیرد که تا مدت ها نیاز به تعمیر مجدد سایبان خود نداشته باشید. هدف دیدگاهان غرب همواره رضایتمندی مشتریان است و به همین دلیل تمام توان و تلاش خود را در تمام زمینه ها از تولید تا تعمیر سایبان ماشین برای این هدف به کار بسته است.

تعمیر سایبان ماشین

سایبان های برقی دیدگاهان غرب شامل گارانتی تعمیر می باشند

یکی از خدماتی که شرکت های معتبر فروشنده سایبان ماشین برقی به مشتریان ارائه می دهند، گارانتی تعمیر و خدمات پس از فروش است که موجب تضمین کیفیت محصولاتشان می شود. شرکت دیدگاهان غرب نیز کلیه سایبان های برقی خود از جمله سایبان ماشین را با گارانتی معتبر عرضه می کند. در واقع فروشندگانی که از کیفیت و اصالت محصول خود اطمینان دارند اقدام به گارانتی آن می کنند.
گارانتی تعمیر موجب می شود در صورت خرابی سایبان برقی ماشین، در کمترین زمان ممکن و بدون صرف هزینه قطعه معیوب تعمیر و یا تعویض شود.
برخی فروشندگان به صورت لفظی محصولات خود را گارانتی می کنند ولی در عمل به بهانه های واهی از ارائه خدمات به خریداران خودداری می کنند . بدین صورت که از عبارت خرابی شما شامل گارانتی نمی شود استفاده می کنند؛ بنابراین هنگام خرید سایبان برقی حتما به فروشندگان معتبر مراجعه کنید تا در آینده به مشکل برنخورید.
دیدگاهان غرب سالیان طولانی است که به مشتریان خود در زمینه تعمیر سایبان ماشین خدمات ارائه می دهد و همواره کوشیده است تا سطح کیفی محصولات و خدمات خود را ارتقاء دهد. برای اطمینان خاطر بیشتر می توانید نظرات مشتریان را در وب سایت دیدگاهان غرب مشاهده کنید و با خیالی آسوده اقدام به ثبت سفارش کنید.

تعمیر سایبان ماشین ثابت را چگونه انجام دهیم ؟

ابتدا باید مشکل سایبان را به طور دقیق شناسایی کنید. رایج ترین مشکلات سایبان های ماشین ثابت عبارتند از:

  • پارگی یا پوسیدگی پارچه سایبان
  • خم شدن یا شکستن چارچوب سایبان
  • شل شدن اتصالات
  • زنگ زدگی

اگر چارچوب سایبان خم شده است، می توانید با استفاده از انبردست و چکش آن را صاف کنید. اگر چارچوب سایبان شکسته است، باید آن را با قطعه جدیدی جایگزین کنید.اگر پارچه سایبان پاره یا پوسیده شده است، باید آن را تعویض کنید. برای این کار، پارچه جدیدی را با ابعاد مناسب سایبان خود تهیه کنید و آن را به چارچوب سایبان متصل کنید. همچنین شما عزیزان می‌توانید برای بررسی سایبان ماشین دیواری که یکی دیگر از موارد محبوب در قسمت خودرو می‌باشد اطلاعات بیشتری کسب کنید.

تعمیرات تخصصی انواع سایبان های برقی و تأمین تمامی قطعات

سایبان های برقی انواع گوناگونی دارند که هر کدام قطعات مخصوص به خود را دارند. به منظور تعمیر تخصصی انواع سایبان برقی باید از تمامی خصوصیات و قطعات تک تک آن ها مطلع بود. این امر نیاز به آگاهی و دانش بسیار بالایی دارد که می بایست توسط متخصصان حرفه ای و با تجربه صورت گیرد.
عیب یابی علت خرابی و این که کدام قطعه از سایبان برقی عملکرد معیوبی دارد اولین مرحله برای تعمیر تخصصی سایبان است. به عنوان مثال ایجاد سر و صدای زیاد هنگام باز و بسته شدن سایبان می تواند علت های زیادی داشته باشد. از جمله خرابی بازوها، خرابی موتور الکتریکی و یا خرابی گیربکس که تشخیص دقیق علت این خرابی امر بسیار تخصصی و دشواری است.

بعد از پیدا کردن علت خرابی نوبت به تعمیر و یا تعویض قطعه معیوب می رسد. با وجود قطعات غیر اورجینال بسیاری که در بازار موجود است، یافتن قطعه با کیفیت و اورجینال نیازمند داشتن تجربه و مهارت زیاد است. برای این منظور به مراکز معتبر و دارای مجوز فروش مراجعه کنید تا از اصالت و قیمت قطعه خریداری شده اطمینان حاصل کنید.

سایبان ها پس از گذر زمان چه مشکلاتی پیدا می کنند؟

عمده ترین مشکل سایبان های برقی با گذشت زمان عدم باز و بسته شدن است که علت آن می تواند قطع جریان برق، خرابی موتور الکتریکی، گیر کردن بازو ها و یا خرابی جعبه دنده باشد. موتور الکتریکی سایبان برقی به مرور زمان و بر اثر کارکرد مکرر مستهلک می شود که برای افزایش طول عمر آن باید نکاتی را رعایت کرد. از جمله می توان به سرویس دوره ای و منظم آن اشاره کرد. همچنین عدم کارکرد پی در پی موتور نیز در افزایش طول عمر آن مؤثر است. کارکرد زیاد موتور سبب داغ شدن آن می شود که بهتر است مدتی آن را خاموش کنید تا خنک شود و سپس دوباره از آن استفاده کنید.
گیر کردن بازو ها احتمال دارد به علت خرابی مفاصل باشد که در سه نوع زنجیری، پلاستیکی و سیم بکسلی به کار می روند. خرابی هر کدام از آن ها موجب گیر کردن بازو و عدم باز و بسته شدن صحیح سایبان می شود.
تعمیرکاران حرفه ای در صورت عدم کارکرد سایبان برقی ابتدا جریان برق را کنترل می کنند تا از رسیدن برق به موتور الکتریکی اطمینان حاصل کنند.
از دیگر مشکلات سایبان برقی ایجاد سر و صدای زیاد هنگام عملکرد است. یکی از علل آن می تواند خرابی براکت ها و پیچ و مهره ها باشد . علل دیگر تراز نبودن موتور است که باید توسط تعمیرکار ماهر تراز شود.
یکی دیگر از مشکلات عمده سایبان برقی خرابی روکش است. روکش ها به مرور زمان و بر اثر کارکرد زیاد و همچنین تابش آفتاب دچار پوسیدگی و رنگ پریدگی می شوند و هم چنین ممکن است بر اثر اصابت اجسام نوک تیز دچار پارگی شوند که نیاز به تعمیر و یا تعویض پیدا می کنند.
اسکلت سایبان برقی نیز همانند روکش آن در مقابل شرایط محیطی دچار تغییر رنگ و پوسیدگی می شود و حتی در بدترین حالت ممکن امکان دارد شکسته شود.
در حالت کلی برای به حداقل رساندن مشکلات سایبان برقی باید آن ها را به صورت منظم و دوره ای سرویس کرد که این امر توسط مراکز معتبر ارائه دهنده خدمات پس از فروش سایبان برقی صورت می گیرد.

به این مقاله امتیاز دهید