ورزش کردن در فضای باز نسبت به فضای بسته بازدهی بیشتری دارد . ولی فعالیت در فضای باز محدودیت هایی نیز به همراه دارد. قرار گرفتن در معرض باد ، باران و آفتاب از جمله این موارد است. راه حل معقول برای این مشکل استفاده از سایبان برقی باشگاه به عنوان پوششی متحرک برای محوطه فعالیت ورزشکاران در فضای باز است که به طور کامل از آن ها در برابر مخاطرات محیطی محافظت می کند.

تولید و اجرای تخصصی سایبان برقی باشگاه

به منظور تولید سایبان برقی باشگاه که از بالاترین کیفیت ممکن برخوردار باشد باید از قطعات مرغوب و اصل استفاده کرد. سایبان باشگاه برای محافظت از ورزشکاران به کار می رود بنابراین باید حداکثر کیفیت ممکن را داشته باشد.
استفاده از پارچه های بی کیفیت که طول عمر کمی دارند باعث آسیب رسیدن به افراد در برابر تابش آفتاب می شود. این پارچه ها سریعا دچار پوسیدگی می شوند و اشعه مضر خورشید را از خود عبور می دهند.
اسکلت سایبان برقی باشگاه باید از مواد مقاوم و ضد پوسیدگی تولید شود؛ در غیر اینصورت احتمال ریزش آن روی افراد بسیار زیاد است.
تولید سایبان باشگاه باید توسط تولید کنندگان ماهر و با سابقه صورت گیرد چرا که آن ها از قطعات اورجینال برای ساخت سایبان برقی بهره می گیرند.
در کنار تولید با کیفیت، اجرای تخصصی سایبان برقی باشگاه نیز بسیار حائز اهمیت است. در صورت اجرای غیر صحیح، سایبان عملکرد مطلوب را نخواهد داشت و وظیفه حفاظت از ورزشکاران به خوبی انجام نمی گیرد.

سایبان برای باشگاه های ورزشی

طراحی و نصب سایبان برقی باشگاه

سایبان باشگاه از انواع مختلفی برخوردار است که هر کدام عملکرد خاص خود را دارد . تشخیص نوع سایبان مناسب فقط از عهده طراحان ماهر با دانش فنی بالا بر می آید. آن ها با تجربه بالایی که در زمینه طراحی سایبان برقی دارند به خوبی می دانند کدام نوع از سایبان با شرایط محیطی و نوع کاربری محل نصب آن هم خوانی دارد.
سایبان برقی باشگاه باید در ابعاد متناسب طراحی شود تا پوشش صد در صدی برای فضای باز شما ایجاد کند. نصب سایبان برقی باشگاه باید به گونه ای باشد که به آسانی باز و بسته شود و در نتیجه بتواند در سریعترین زمان ممکن از ورزشکاران در برابر تغییرات ناگهانی آب و هوایی محافظت کند.
نصب سایبان باشگاه باید با رعایت تمامی اصول ایمنی و استاندارد های لازم باشد تا علاوه بر عملکرد صحیح، آسیبی نیز به افراد وارد نکند. در انتخاب مرکز فروش و نصب سایبان باشگاه نهایت دقت را داشته باشید تا محصولی با حداکثر کیفیت ممکن در اختیار شما قرار بگیرد.

ساخت سایبان برقی باشگاه در ابعاد دلخواه

سایبان برقی باشگاه در هر ابعادی که مورد نیاز باشد قابل طراحی و اجراست. این سایبان ها در کوچکترین ابعاد به منظور نصب در بالای درب ورودی باشگاه تا بزرگترین ابعاد برای پوشش فضاهای باز وسیع قابل تولید هستند.
جهت پوشش فضاهای باز دو روش وجود دارد. یا می توان از چندین سایبان برقی در کنار هم استفاده کرد و یا فقط از یک سقف متحرک بهره گرفت . مزیت استفاده از سایبان های بیشتر این است که می توانید هر نقطه ای که مد نظرتان است را پوشش دهید و فقط سایبان همان قسمت را باز کنید . اما در مدل تکی یا باید کل سایبان بسته و یا کاملا باز باشد.
اجرای سایبان در ابعاد بزرگتر نیاز به موتور الکتریکی قوی تری دارد که در هنگام ساخت آن باید به این نکته توجه کرد.

کاربرد بالای سایبان برقی باشگاه

سایبان برقی باشگاه کاربردهای بسیار گوناگونی دارد.

  • اگر فضای بدون سقفی دارید که می خواهید برای تمرینات ورزشی از آن استفاده کنید به راحتی می توانید از سایبان برقی برای مسقف کردن آن استفاده کنید.
  •  می توانید برای محافظت از ورزشکاران به هنگام ورود و یا خروج از درب باشگاه، سایبان برقی را بالای آن نصب کنید.
  •  جهت جلوگیری از تابش آفتاب به داخل فضای باشگاه، سایبان برقی پنجره بهترین گزینه است.
  •  حتی با نصب سایبان برقی پشت بام می توانید از فضای باز آنجا نیز بهره مند شوید.
  •  اگر در باشگاه خود نیاز به انباری دارید و فضای کافی برای این کار دراختیارتان نیست می توانید در گوشه ای از محوطه باشگاه با نصب سایبان برقی این مشکل را برطرف کنید.
  • سایبان برقی باشگاه برای محافظت از استخرهای روباز گزینه بسیار ایده آلی است.
  •  در باشگاهی که نیاز به روشنایی بیشتری دارد می توانید از سایبان برقی پلی کربنات استفاده کنید که هم شفاف است و هم در برابر اشعه مضر خورشید مقاوم است.
  •  برای زیبایی بیشتر باشگاه خود استفاده از سایبان برقی شیشه ای که از قابلیت تنظیم نور برخوردار است بهترین گزینه برای شماست.
  •  برای حفاظت از خودروها در محوطه باشگاه سایبان برقی راه حل ایده آلی می تواند باشد.

مزایای استفاده از سایبان برقی باشگاه

با اجرای سایبان برقی باشگاه در محوطه باز آنجا، می توانید با صرف کمترین هزینه و در سریعترین زمان ممکن مساحت باشگاه را گسترش دهید و در نتیجه ورزشکاران بیشتری را ثبت نام کنید. این امر سبب افزایش درآمد شما نیز خواهد شد.
سایبان برقی باشگاه به صورت اتوماتیک توسط سنسورهای هوشمند عمل می کند به طوریکه با تابش آفتاب ، بارش باران و وزش باد به صورت خودکار باز و بسته می شود و بازدهی باشگاه شما را افزایش می دهد.
با کمک سایبان برقی باشگاه می توانید طبق نظر ورزشکاران عمل کنید و در هر زمان که نیاز بود به دلخواه آن ها سایبان را باز و بسته کنید.
با نصب سایبان برقی به منظور پوشش سقف باشگاه خود تهویه مناسبی برای آن ایجاد می شود. بدین صورت که در هنگام تعریق زیاد ورزشکاران و ایجاد فضای نامطبوع می توانید با باز کردن سایبان برقی به سرعت هوای باشگاه را عوض کنید . این عمل موجب جلب رضایت بیشتر افراد خواهد شد.

سایبان برقی باشگاه ورزشی

امکان چاپ لوگو باشگاه بر روی پارچه سایبان برقی

سایبان برقی باشگاه علاوه بر حفاظت از ورزشکاران موجب جلب توجه بیشتر آن ها نیز می شود . یکی از عواملی که ورزشکاران بیشتری را به سمت باشگاه شما خواهد کشاند چاپ لوگو و نام باشگاه و تصاویر مناسب ورزشی روی پارچه سایبان برقی است.
این کار علاوه بر تبلیغ باشگاه باعث زیبایی هر چه بیشتر آن نیز می شود. امکان چاپ تصاویر در هر طرح و ابعادی که مدنظرتان باشد روی پارچه سایبان برقی وجود دارد.
توجه داشته باشید که چاپ روی پارچه سایبان با کیفیت های مختلفی انجام می شود . برای این منظور اگر می خواهید بهترین نتیجه ممکن برای شما حاصل شود باید برای تهیه سایبان برقی باشگاه به مراکز معتبر و مورد اطمینان مراجعه کنید؛ در غیراینصورت دچار ضرر و زیان هنگفتی خواهید شد. این مراکز برای چاپ روی پارچه از مجهزترین دستگاه ها و بهترین مواد ممکن استفاده می کنند که هم کیفیت تصاویر چاپ شده مطلوب است و هم دوام آن بالاتر خواهد بود.

5/5 - (1 امتیاز)