امروزه کافی شاپ ها با استفاده از جدیدترین انواع سایبان برقی کافه این لحظات رؤیایی را برای مشتریان خود فراهم کرده اند. سایبان برقی کافه ها و کافی شاپ ها با امکانات و تجهیزات منحصر به فردی که دارند از قبیل سیستم گرمایشی مناسب و نورپردازی زیبا به خوبی از افراد در برابر برف و باران محافظت می کنند.

کاربرد بالای سایبان برقی در کافه

  •  اکثر کافه ها از فضای باز مقابل خود برای خدمات دهی به مشتریان استفاده می کنند. نشستن در فضای باز محدودیت هایی دارد، از جمله تابش آفتاب، ریزش برف و باران و وزش گرد و غبار. بهترین وسیله ای که می تواند از افراد در برابر این عوامل محیطی محافظت کند سایبان برقی کافه است.
  • شما با کمک سایبان برقی کافه می توانید فضای داخل کافی شاپ را نیز از نور خورشید حفظ کنید. برای این منظور می بایست سایبان برقی را بالای پنجره های کافی شاپ نصب کنید. این سایبان ها قابلیت تنظیم شیب دارند که در هر ساعتی از روز می توانید زاویه تابش نور را تنظیم کنید.
  • سایبان های برقی کافه قابلیت نصب تجهیزات سرمایشی و گرمایشی دارند که موجب رفاه حال مشتریان در تمام فصول سال می شود.
  • با استفاده از وسایل نورپردازی مناسب می توانید کارایی سایبان برقی کافه را چندین برابر کنید.
  •  سایبان برقی کافه به صورت اتوماتیک با استفاده از سنسورهای هوشمند که به شکل خودکار در برابر نور، باد و آب عکس العمل نشان می دهند باز و بسته می شود.

امکان استفاده از فضای باز در باران و برف

سایبان برقی کافه با خصوصیات فیزیکی که دارد به طور کامل در برابر آب باران و برف مقاوم است. روکش این سایبان از مواد ضد آب ساخته می شود. از جمله این مواد می توان به پارچه های برزنتی و نانویی اشاره کرد که سد محکمی در مقابل باران و برف محسوب می شوند.
پلی کربنات نوعی دیگر از روکش سایبان های برقی کافه است که به صورت شفاف تولید می شود و برای مناطق معتدل مانند نواحی شمالی کشور مناسب است. این روکش علاوه بر ایجاد زیبایی برای کافه، محافظ مناسبی نیز در برابر برف و باران به حساب می آید.
اسکلت سایبان برقی کافه از دیگر اجزای آن است که باید در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی حاصل از رطوبت مقاوم باشد. استفاده از فلز آلومینیوم برای ساخت سایبان برقی کافه می تواند بهترین گزینه جهت ضد آب کردن سایبان باشد.بنابراین با توجه به این ویژگی ها به راحتی با نصب سایبان برقی کافه در فضای باز آن می توانید به بهترین نحو ممکن از مشتریان خود پذیرایی کنید و لحظات مفرحی را برای آن ها به وجود آورید.

زیباسازی فضای کافه به کمک سایبان برقی

سایبان برقی کافه انواع و طرح های گوناگونی دارد که در رنگ های مختلفی تولید می شوند. این امر باعث زیبایی هرچه بیشتر سایبان و در نهایت زیبایی کافه می شود.
سایبان برقی کافه می تواند از نوع چتری باشد. این سایبان ها پایه ای در وسط و یا کنار دارند و همانند چتر عمل می کنند. روکش این سایبان ها در طرح ها و رنگ های هندسی متنوعی به کار می روند که جلوه منحصر به فردی به کافه شما خواهد بخشید.
نوع دیگر سایبان برقی کافه مدل بازویی فول باکس است که در هنگام بسته شدن درون یک جعبه زیبا قرار می گیرد. این امر علاوه بر زیباتر کردن نمای سایبان موجب حفاظت بیشتر آن در برابر عوامل محیطی و در نتیجه افزایش طول عمر آن نیز می شود.
سایبان برقی کافه را می توان با انواع لامپ های LED تزیین کرد و روش های مختلف نورپردازی را در آن به کار برد. این عمل در شب باعث می شود نمای کافه به طرز چشم نوازی زیباتر از قبل شود.
چاپ تصاویر و تبلیغات روی پارچه سایبان برقی کافه نیز باعث ایجاد جلوه خاص برای کافه شما می شود.

سایبان برقی کافه

تولید و اجرای تخصصی

به طور قطع اگر قرار باشد سایبان برقی کافه بالاترین بازدهی ممکن را داشته باشد باید با روش های استاندارد و به صورت کاملا اصولی تولید شود. این امر فقط به کمک قطعات با کیفیت امکان پذیر است.
شرکت های معتبر تولید سایبان برقی و سایبان دستی کافه با استفاده از بهترین و به روزترین قطعات موجود در بازار همواره سعی در تولید سایبان برقی استاندارد دارند. مشتریان این شرکت ها همواره از محصولات آن ها راضی هستند و همیشه سایبان مورد نیاز خود را با خیالی آسوده از این مراکز خریداری می کنند. برای تولید تخصصی سایبان برقی کافه باید کلیه قطعات به صورت صحیح مونتاژ شوند تا عملکرد مطلوبی داشته باشند.
جدای از مسئله تولید، اجرای تخصصی سایبان کافه نیز حائز اهمیت است. مسلما اجرای غیر اصولی باعث اختلال در عملکرد سایبان برقی خواهد شد.

قیمت مناسب سایبان برقی برای کافه ها

کافه ها معمولا سایبان برقی را برای پوشش میزهای خود در فضای باز به کار می برند. هر کافه از میزهای زیادی استفاده می کند بنابراین نیاز به چندین سایبان به صورت همزمان خواهد داشت. این عمل موجب افزایش هزینه های کافه می شود.
این مراکز می توانند با تهیه سایبان برقی کافه با قیمت مناسب، این مشکل را برطرف کنند. البته همه فروشندگان سایبان برقی، سایبان های خود را با کیفیت و قیمت مناسب عرضه نمی کنند بنابراین بهترین راه حل جهت این موضوع خرید از مراکز معتبر و با سابقه است.
دقت داشته باشید برخی فروشگاه ها، قیمت سایبان برقی مناسب به مشتریان ارائه می دهند ولی از کیفیت مطلوبی برخوردار نیست و در مدت کوتاهی دچار خرابی و فرسودگی می شود.
سایبان برقی کافه آپشن های متعددی دارد که هر کدام در قیمت نهایی سایبان مؤثرند. از جمله این موارد سنسور هوشمند است که در کنار کارایی بسیاری که دارد باعث افزایش قیمت سایبان کافه می شود. در مجموع استفاده از سایبان با کیفیت و مجهز به انواع تجهیزات باعث جلب مشتری بیشتر می شود و در نهایت هر چه هزینه برای سایبان کرده اید به جیب شما باز خواهد گشت.

تنوع بالای مدل های سایبان برقی کافه

شرکت های معتبر فروش علاوه بر ارائه سایبان برقی کافه با کیفیت مطلوب ، تنوع بسیاری نیز در مدل های قابل عرضه خود دارند. این امر سبب می شود خریداران گزینه های بیشتری برای انتخاب داشته باشند و هر سایبانی که مورد نیازشان است را تهیه کنند.
برای کافه خود بر حسب مساحتی که در اختیار دارید می توانید از انواع سایبان های برقی ثابت و متحرک استفاده کنید. مدل ثابت مناسب مکان های وسیع تر است و مدل متحرک برای کافه های کوچکتر به کار می رود.برای حفاظت از پنجره های کافه می توانید از سایبان برقی بازویی یک طرفه و یا سایبان برقی عمودی استفاده کنید.به منظور کاهش کلی هزینه های نصب سایبان برقی کافه می توانید آن ها را به صورت عمده سفارش دهید و چندین سایبان را به صورت کاملا شبیه به هم نصب کنید. این روش باعث زیبایی بیش از پیش کافه نیز خواهد شد.

5/5 - (1 امتیاز)