سایبان برقی حیاط

کاربرد بالای سایبان برقی حیاط برای منازل مسکونی

وقتی صحبت از سایبان برقی حیاط به میان می آید، در وهله نخست، تصور اقلیمی گرم و پر آفتاب به ذهن متبادر می شود. اگرچه سایبان همانطور که از نامش بر می آید، در اصل برای ایجاد سایه به کار می رود، در اصل استفاده های متنوع تری دارد.سایبان برقی حیاط جهت محافظت از محیط در برابر نور شدید آفتاب یا بارش برف و باران نصب می‌شود. در واقع به وسیله سایبان‌های برقی می‌توان از تشعشعات مضر آفتاب و سرمای سوزناک زمستان در امان ماند. مزیت سایبان برقی حیاط در این است که دیگر نیاز نیست به صورت دستی، سایبان را باز و بسته کنید. بلکه با فشردن دکمه ریموت می‌توانید شاهد تغییر حالت سایبان حیاط باشید.
در کشورهای چهار فصلی چون ایران، کاربرد سایبان تنها مختص محافظت در برابر آفتاب نیست و ابعاد وسیع تری را هم در بر می‌ گیرد. در عمل سایبان های برقی حیاط می توانند محیط را از بارش باران و نفوذ رطوبت نیز در امان نگه دارد. به کمک این سایبان برقی می توان در حیاط فضایی شبیه به آلاچیق درست کرد. می‌توان با قرار دادن مبلمان، نشیمنگاهی دنج درست کرد. در صورتی که حیاط دارای استخر باشد، می‌ توان به کمک سایبان برقی و با قرار دادن چند صندلی راحتی، فضایی برای استراحت در کنار استخر تشکیل داد.

مزایای سایبان برقی حیاط

سایبان برقی حیاط مزایای بسیاری دارد مهم‌ترین ویژگی‌های سایبان برقی حیاط به شرح زیر است:

  • پوششی نفوذ ناپذیر در مقابل بارش باران، برف و تابش شدید نور خورشید
  • باز و بسته شدن سایبان بدون نیاز به نیروی انسانی
  •  سازگاری جنس بدنه و روکش سایبان متناسب با شرایط آب و هوایی مختلف
  •  مقاوم بودن جنس روکش و پارچه در برابر آتش،خوردگی و پوسیدگی ناشی از رطوبت
  • برخورداری از چندین رنگ مختلف متناسب با سلیقه مشتری
  •  استفاده از پارچه‌های ضد اشعه uv
  • امکان چاپ متن دلخواه لوگو بر روی سایبان
  • وزن و حجم کاملاً استاندارد و متغیر بسته به محیط و فضای ورد نظر
  •  نصب بر اساس خواسته مشتری به دو صورت ثابت و متحرک
  •  قابلیت نصب راحت و جابجایی آسان

افزایش زیبایی و کارایی حیاط به کمک سایبان های دیدگاهان غرب

سایبان برقی حیاط در طرح ها و رنگ های وسیعی ساخته می شود. جنس، شکل، رنگ پارچه و حتی ابعاد و نحوه باز و بسته شدن سایبان برقی، قابلیت شخصی سازی کردن دارد. بنابراین وقتی بنا بر طراحی فضای داخل حیاط باشد، سایبان برقی یکی از ضروری ترین اجزا به شمار می رود.

سایبان های دیدگاهان غرب با تنوع فوق العاده در طرح و رنگ، پاسخگوی هر نوع سلیقه ای هستند. شما می توانید با سفارش سایبان برقی حیاط، طراحی داخلی فضا را به شکل چشمگیری بهبود بخشید.

سایبان برقی حیاط را از نظر نوع اسکلت می توان در دو بخش تقسیم بندی کرد. در نوع اول سایبان ها در مجاورت یکی از اضلاع ساختمان نصب می شوند. به طوری که حتی نیاز به نصب پایه ای که تا زمین برسد، وجود ندارد. در اصل اتصالات سایبان هایی از این دست به خود دیوار وصل می شود. از این نوع سایبان ها حتی می توان به عنوان پارکینگ موقت استفاده کرد. بنابراین اگر پارکینگ مسقف یا سقف تاشو پارکینگ ندارید، به کمک یک سایبان برقی می توانید از اتومبیل خود در برابر تابش آفتاب و بارش باران محافظت کنید.
در نوع دوم، پایه های سایبان بر روی زمین قرار می‌گیرد. در این نوع سایبان نیازی به دیوار برای تکیه کردن ندارد. دسته دوم سایبان ها انواع گوناگونی دارند. برخی از آن ها تنها با یک پایه ی که در مرکز سایبان واقعا شده، روی زمین می ایستند. این نوع سایبان ها برای ایجاد فضایی همچون آلاچیق بسیار مناسب اند. نوع دیگر در طرفین دارای دو یا چند پایه هستند. این سایبان ها برای پوشاندن فضاهایی که مساحت بزرگتری دارند، مناسب تر هستند. زیرا تعادل قوی تری دارند.

امکان استفاده در تمامی فصول سال

همانطور که ذکر شد سایبان برقی حیاط را در تمامی فصول می توان استفاده کرد. پارچه و اسکلت سایبان حیاط از نوع آب بندی شده است. در ضمن در برابر تابش اشعه فرابنفش هم مقاوم است. بنابراین هم در برابر آفتاب و وزش باد و هم در برابر باران و برف می توان از این سایبان ها استفاده کرد.

شستشوی آسان و نگهداری راحت از سایبان حیاط

پارچه ضد آب و مقاوم سایبان برقی سبب شده تا سایبان حیاط شستشوی راحتی داشته باشد. برخی از پارچه های سایبان های برقی قابلیت جدا شدن از اسکلت را هم دارا هستند. نظافت اینگونه پارچه ها بسیار آسان تر از سایرین است. پارچه های پی وی سی که در سایبان های برقی مورد استفاده قرار میگیرند، آلودگی را به خود جذب نمی کنند. بنابراین به راحتی می توان آن ها را از چربی و مواد گوناگون زدود. اما برای اینکه پارچه آسیب نبیند، بهتر است از شوینده های قوی استفاده نشود. اسکلت و بازوهای سایبان برقی را هم می توانید با دستمال کمی مرطوب تمیز کنید.

طراحی و ساخت سایبان برقی پارچه ای مخصوص حیاط

سایبان های حیاط تاثیر چشمگیری در زیبایی حیاط دارند. بنابراین مهم است که مطابق با اصول طراحی ساخته شوند. استفاده از یک سایبان برقی مدرن و زیبا، در کنار مبلمان یا صندلی های راحتی، به همراه گل کاری متناسب می تواند جلوه ای بینظیر به حیاط خانه شما ببخشد. این روزها طرح های خلاقانه و بی بدیلی در زمینه ساخت سایبان برقی حیاط ارائه می شود.
نوآوری های دیدگاهان غرب در زمینه ساخت سایبان های برقی هم شامل طرح و رنگ سایبان ها می شود و هم شکل هندسی و نوع باز و بسته شدن آن. در ضمن ابعاد سایبان نیز متناسب با نیاز مشتریان تولید می شود. بنابراین برای هر بخش از حیاط با هر مساحتی که نیاز باشد، می توان از سایبان برقی بهره مند شد.

قیمت سایبان برقی حیاط

نمی‌توان قیمت ثابت را برای سایبان برقی حیاط در نظر گرفت. قیمت سایبان برقی حیاط تحت عوامل زیر متغیر است:

  •  انتخاب نوع و جنس پارچه بر اساس میزان کیفیت که قیمت بر اساس آن، سنجیده می‌شود‌.
  • پروفیل و سازه‌های سایبان نیز از نظر کیفیت در سطح‌های مختلف قرار دارند که هر کدام از نظر قیمت هم متفاوت هستند.
  • انتخاب نوع سایبان و نوع سیستم حرکتی به صورت دستی یا برقی
  •  سفارش ابعاد بزرگتر از سایبان که از قیمت متفاوتی برخوردار است.

خرید سایبان حیاط

در هنگام خرید سایبان برقی، حتماً به جنس بدنه و روکش سایبان دقت کنید. چرا که سایبان در معرض مستقیم تابش خورشید و یا سایر تغییرات جوی قرار دارد و باید از مقاومت بالایی برخوردار باشد. اگر سایبان با کیفیتی انتخاب کنید، دیگر نیاز نیست که به صورت دوره‌ای هزینه زیادی را برای خرید سایبان جدید متحمل شوید.برای راهنمایی بیشتر می‌توانید با کارشناسان فروش مجموعه دیدگاهان غرب تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)