نصب سایبان بازویی

نصب سایبان بازویی

نصب سایبان بازویی باید توسط افراد متخصص و با رعایت بعضی نکات انجام شود. نصب سایبان برقی به صورت درست و اصولی تأثیر بسیار زیادی در افزایش کارایی و دوام آن دارد به همین دلیل، مراحل نصب باید به ترتیب و با استفاده از ابزار و تجهیزات مناسبی انجام شود.

نکات مهم در نصب سایبان بازویی

قبل از نصب سایبان باید تمامی نکات نصب را رعایت کرد. یکی از این نکات مهم، هماهنگی جنس سایبان با منطقه مورد استفاده آن است. میزان مقاومت سایبان نیز باید با توجه به فاکتورهایی همچون شرایط آب و هوایی و آلودگی شهری در نظر گرفته شود. جهت نصب این نوع سایبان باید از یراق آلات با کیفیت استفاده کرد زیرا یراق آلات با کیفیت تأثیر بسیار زیادی در دوام و طول عمر سایبان دارد. ابزار و یراق آلات را باید بر اساس عواملی همچون مدت زمان استفاده، شرایط آب و هوایی و میزان باز و بسته شدن انتخاب کرد.

از دیگر نکات مهمی که باید قبل از نصب سایبان بازویی به آن توجه خاصی داشته باشید، نوع پارچه سایبان است. پارچه سایبان دارای انواع مختلفی همچون آلومینیوم، اکریلیک، پی وی سی، برزنتی و پلی‌ استر می باشد. بهتر است متناسب با میزان کارکرد سایبان و با توجه به محیط از بین مدل های مختلف مدل متناسب را انتخاب کنید. مهمترین عامل که ارتباط مستقیمی با طول عمر بالا و کیفیت سایبان دارد، انتخاب نصاب های ماهر و معتبر است.

مراحل نصب سایبان بازویی

مراحل نصب سایه بان بازویی مختلف است و باید توسط تکنسین های مجرب و متخصص در این زمینه انجام شود. در مرحله اول باید چگونگی نصب سایبان با اندازه گیری جهت تابش نور خورشید و زاویه آن طراحی شود. در مرحله بعد باید تمامی ابزار مورد نیاز برای نصب سایبان همراه با قطعات غیر مونتاژ شده سایبان را در محل نصب جمع آوری کرد. در مرحله سوم نیز باید تکنسین های مجرب و متخصص به نصب قطعات سایبان به ترتیب موجود در نقشه اقدام کنند.

بعد از نصب درست و اصولی باید زاویه و شیب سایبان با دقت خاصی تنظیم شود. جهت تنظیم زاویه و شیب می توان از پیچ تنظیم شیب سایبان و محاسبات نرم افزاری دقیق استفاده کرد. در آخرین مرحله بعد از نصب سایبان بازویی باید سایبان برقی از تمام جنبه ها تست کرد. تکنسین های مجرب و متخصص این کار را با دقت خاصی انجام می دهند.

نکات مهم جهت نصب سایبان بازویی

ابزار مناسب جهت نصب سایبان بازویی

نصابان حرفه ای و متخصص از ابزار و تجهیزات مناسبی جهت نصب سایبان استفاده می کنند. کابل مناسب جهت نصب سایبان، مهم است. تراز از دیگر ابزارهای مناسب برای انجام این کار می باشد. از دیگر وسایل مورد نیاز برای نصب سایبان بر روی دیوار دریل تخریب گر به همراه انواع مته ها است. به منظور برش قطعات به دستگاه برشکاری و میلگرد هم برای شاخک زدن در نصب و پلیت به ارتفاع ۱۰ سانتی متر، نیاز است. متر و خط کش، دستگاه جوش و فنر سیم کشی از دیگر ابزار و تجهیزات مورد نیاز برای اجرای این کار هستند. پیش از نصب سایبان باید این ابزار و تجهیزات را آماده کنید و به محل نصب انتقال دهید.

مراحل نصب سایبان بازویی

نصب سایبان بازویی دستی

سایبان های بازویی دارای دو نوع دستی و برقی است. مدل برقی در مقایسه با مدل دستی از کاربرد و استفاده بیشتری برخوردار است. در این بخش با نحوه نصب مدل دستی آشنا خواهیم شد. سایبان بازویی دستی را می توانید بر روی تراس یا بالکن خانه ها، سقف کاذب یا سقف بالای پنجره، لبه دیوار، درب های ورودی فروشگاه ها و مغازه ها نصب کنید. این مدل سایبان دارای یک لنگ قابل جدا شدن جهت باز و بسته شدن است و فرد با چرخاندن این لنگ می تواند سایبان را باز یا بسته کند.

در موقع نصب سایبان باید آن را به گونه ای نصب کنید که فضای مورد نظر را به طور کامل پوشش دهد. در نصب سایبان دستی دیگر نیازی به راه اندازی سیم کشی از موتور به سیستم برق خانه وجود ندارد. باید میله های پشتیبانی عمودی در پشت سایبان را با دقت خاصی نصب کنید.

لزوم نصب سایبان بازویی توسط نصاب ماهر

به منظور نصب سایبان بازویی به صورت درست و اصولی باید از افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید. با خرید سایبان از شرکت های معتبر می توانید از خدمات پس از فروش و نصب سایبان توسط افراد حرفه ای بهره مند شوید. یکی از نکات مهمی که قبل از خرید این نوع سایبان باید مورد توجه قرار گیرد، انتخاب یک شرکت معتبر است. یک تکنسین مجرب و متخصص می داند که سایبان را در یک جای مناسب و ایده آل نصب کند. یک سایبان اگر به صورت درست و اصولی نصب شود از شما در برابر عوامل جوی به خوبی محافظت می کند.

5/5 - (1 امتیاز)