قانون نصب سایبان مغازه

قانون نصب سایبان مغازه چیست؟

قانون نصب سایبان مغازه از جمله اقداماتی است که می تواند در جلوگیری از آسیب دیدن لوازم موجود در مغازه نیز موثر باشد. در صورتی که سایبان مغازه و فروشگاهی مطابق با قوانین موجود نصب شود، می تواند در فصل تابستان باعث خنک نگه داشتن فضای داخلی شود. در فصل زمستان نیز از وارد شدن آب به درون مغازه جلوگیری می کند. اما نصب سایبان برای مغازه و همچنین تعمیر سایبان مغازه نیازمند رعایت قوانینی است که همه مغازه داران باید به آن توجه کنند.

چند قانون نصب سایبان مغازه عبارت اند از:

  1. بهتر است سایبان های مرسوم که در یک ارتفاع و در امتداد هم قابل نصب هستند برای مغازه ها اجرا شود.
  2. صاحب مغازه باید اجازه مالکان مغازه های مجاور را جهت نصب سایبان اخذ کند.
  3. نکات ایمنی و استحکام سازی سایبان ها در زمان بارش برف و باران بر عهده صاحب مغازه است.
  4. برای اجرای تبلیغات روی سایبان مغازه باید جواز آن از ادارات شهرداری دریافت شود.
  5. پیش زدگی اجزای سایبان در معابر پیاده نباید زیر دو متر باشد.
  6. پیش اجزای ثابت سایبان برای مغازه باید حداکثر تا ارتفاع 2.5 متر باشد.
  7. سایبان های متحرک تحت هیچ شرایطی نباید در ارتفاع کمتر از 2 متر نصب شوند.
  8. سایبان های آسیب دیده باید در اولین فرصت تعویض شوند.
  9. تمام مغازه های اطراف در اسرع وقت باید برای اجرای سایبان در امتداد سایبان های دیگر اقدام کنند.

ارتفاع مناسب، اولین قانون نصب سایبان مغازه

یکی از نکات مهمی که در هنگام نصب سایبان مغازه و فروشگاه باید به آن توجه شود، ارتفاع آن است. ارتفاع مناسب برای سایبان متناسب با قانون نصب سایبان مغازه است. اگر ارتفاع به درستی تعیین شود، می تواند نقش قابل توجهی در جلوگیری از ورود نور، ایجاد سایه، ارائه تبلیغات بهتر و… داشته باشد.

در تعیین ارتفاع مناسب برای نصب سایبان، باید به این نکته توجه شود که بالاتر بودن ارتفاع سایبان موجب ورود نور بیشتر به داخل مغازه می شود. به همین علت نصب سایبان مغازه در ارتفاع پایین تری نسبت به سایر سایبان ها اجرا می شود.

طبق قوانین نصب سایبان مغازه، این نوع سایبان نباید در ارتفاع کمتر از 2 متر انجام شود زیرا ممکن است باعث بروز ناراحتی و مشکلات متعدد برای عابران پیاده شود. نیروهای ما به دلیل دانش و مهارت بالا با قوانین نصب سایبان مغازه آشنا هستند و متناسب با نوع و مدل سایبان، بهترین ارتفاع را برای اجرای آن در نظر می گیرند.

امکان چاپ لوگو های تبلیغاتی بر روی پارچه سایبان برقی

امکان چاپ لوگوهای تبلیغاتی بر روی پارچه سایبان برقی از مزیت های بی نظیر سایبان هایی است که در طی چند سال اخیر برای مغازه یا فروشگاه نصب می شوند. بر خلاف عقیده بسیاری از افراد، سایبان برقی تنها در جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید و زیبایی مغازه تأثیر ندارد. امروزه از نوعی پارچه برای اجرای سایبان مغازه استفاده می شود که امکان اجرای تبلیغات یا لوگوی تبلیغاتی روی آن وجود دارد‌.

دقت داشته باشید اجرای تبلیغات روی پارچه سایبان باید مطابق با قانون نصب سایبان مغازه اجرا شود تا اجرای آن به بهترین شکل انجام شود.

اجرای لوگوی تبلیغاتی بر روی سایبان مغازه این امکان را به صاحبان فروشگاه می دهد تا با کمترین هزینه بتوانند برند با نام فروشگاه خود را در معرض دید دیگران قرار دهند و توجه عابران را به مغازه خود جلب کنند. اجرای تبلیغات روی سایبان بر خلاف بسیاری از روش های تبلیغاتی برای مدت زمان طولانی می تواند در جذب مشتری اثر گذار باشد.

امکان ساخت سایبان مغازه در ابعاد دلخواه و کاربردی

نیاز تمام مغازه ها و فروشگاه ها به داشتن سایبان باعث شده تا امروزه شرکت های زیادی در زمینه تولید متریال باکیفیت برای ساخت انواع سایبان مغازه اقدام کنند. امروزه پارچه های بی نظیری وجود دارد که هر فردی می تواند متناسب با سلیقه و سبک فروشگاه خود، برای خرید آن اقدام کند.

شما نیز می توانید بعد از مطالعه قانون نصب سایبان مغازه، جهت سفارش این محصول به مجموعه ما مراجعه کنید. ما در این مجموعه با استخدام نیروهای خبره و کاردان، نمونه های متنوعی از سایبان را برای مغازه یا فروشگاه مورد نظر شما اجرا می کنیم. کافیست تا متریال مورد نظر خود را برای اجرای سایبان انتخاب کنید، آنگاه نیروهای ما در اولین فرصت برای اجرای آن در محل مورد نظرتان اقدام می کنند.

در مجموعه دیدگاهان غرب، برای اجرای سایبان برقی با بالاترین سطح از کیفیت، بهترین متریال از برندهای موفق دنیا برای مشتریان تهیه می شود تا خیال مشتریان از بابت بالا بودن کیفیت متریال آسوده باشد و نگرانی از بابت اجرای سایبان برای مغازه یا فروشگاه خود نداشته باشند.

5/5 - (1 امتیاز)