علت خرابی سایبان برقی چیست؟

عمدتا علت خرابی سایبان برقی چیست؟

شاید بخواهید علت خرابی سایبان برقی را بدانید اما شما با سرویس به موقع سایبان برقی می توانید از بروز مشکلات جلوگیری کنید. می توان گفت به طور میانگین یک سایبان برقی مقاوم می تواند حدود 5 الی 15 سال برای شما کار کند.

شاید شما فکر کنید که تنها با فشار دادن یک دکمه سایبان برقی را باز و بسته می کنید و تا مدت ها از آن استفاده خواهید کرد. اما ممکن است کارایی سایبان برقی به مرور کاهش یابد و روزی برسد که سایبان برقی از کار بیفتد. شما باید برای نگهداری از سایبان برقی هر چند وقت یکبار آن را توسط نیروی متخصص سرویس کنید. این امر مانع از ایجاد مشکلات جدی برای سایبان می شود.

یکی از مشکلات احتمالی سایبان ها این است که نتوانید آن را باز و بسته کنید. از دلایل باز و بسته نشدن سایبان می توان به خرابی جعبه دنده، قفل شدن بازوها و خارج شدن از ارتفاع اشاره کرد. از دیگر مشکلات احتمالی سایبان خراب شدن موتور است. در اینصورت با تعمیر و یا تعویض موتور می توان مشکل سایبان برقی را حل کرد. شما در صورت نیاز می توانید از نیروهای متخصص و با تجربه مجموعه ما کمک بگیرید.

در صورت خرابی سایبان برقی چه اقدامی بهتر است؟

شما در صورت خراب شدن سایبان برقی باید از نیروهای ماهر و متخصص کمک بگیرید. در غیر اینصورت مشکل سایبان برقی شما دوچندان خواهد شد. نیروهای متخصص ما با به روز کردن دانش خود در خدمت شما عزیزان هستند. نیروهای ماهر مجموعه ما در صورت خراب شدن سایبان برقی در وهله اول به فکر تعمیر کردن آن می باشند.

شما با تعمیر سایبان برقی سبب کاهش هزینه های خود خواهید شد. کارشناسان ما با تعمیر قطعات و قسمت های آسیب دیده سایبان برقی سبب حفظ کارایی آن می شوند. همچنین نیروهای ماهر ما در صورت نیاز قطعات آسیب دیده سایبان را برای شما تعویض می کنند. هزینه تعویض قطعات از تعمیر آن ها بیشتر است. نیروهای متخصص ما به دلیل مهارت بالا و وجدان کاری بهترین و ارزان ترین راه را برای شما انتخاب خواهند کرد.

علت خرابی قطعات سایبان برقی

ارائه تمامی خدمات تعمیر و تعویض قطعات سایبان برقی توسط دیدگاهان غرب

مجموعه ما برای رفع نیاز مشتریان عزیز خود تمامی خدمات از قبیل تعمیر و تعویض قطعات و سازه سایبان برقی را به آن ها ارائه می دهد. نیروهای ما آماده ارائه خدمات با کیفیت و در عین حال با قیمت مناسب به شما عزیزان می باشند. همچنین ما می توانیم با تأمین تمامی قطعات نیاز شما عزیزان را برطرف کنیم.

نیروهای ماهر ما در صورت نیاز به تعویض قطعات سایبان برقی را با قطعات اورجینال عوض می کنند. در اینصورت کارایی سایبان برقی کاهش پیدا نخواهد کرد. شما می توانید به مدت زمان طولانی از آن استفاده کنید.

از کار افتادن موتور سایبان برقی

در صورت از کار افتادن موتور سایبان برقی چه کنیم؟

از علت خرابی سایبان برقی می توان به از کار افتادن موتور آن اشاره کرد. در برخی مواقع استفاده دراز مدت از موتور سایبان برقی سبب داغ شدن موتور و از کار افتادن آن خواهد شد. در اینصورت بهتر است به مدت 10 الی 15 دقیقه موتور سایبان برقی را خاموش کنید. سپس به استفاده مجدد از آن بپردازید.

در صورتیکه این راه حل پاسخگوی مشکل شما نبود شما می توانید با شرکت سازنده موتور سایبان برقی تماس بگیرید. البته تعمیر موتور سایبان برقی کار هر کسی نیست. شما باید تعمیر آن را به دست فرد متخصص بسپارید. مجموعه ما با دارا بودن نیروهای با تجربه قادر هستند در کوتاه ترین زمان ممکن مشکل موتور سایبان برقی شما را حل کنند.

نکات مهم در نگهداری سایبان برقی

نکات مهم و کلیدی در نگهداری از سایبان برقی

شما با در نظر گرفتن یکسری نکات مهم و کلیدی می توانید از ایجاد مشکلات رایج در سایبان ها جلوگیری کنید. یکی از روش های نگهداری از سایبان برقی این است که در صورت عدم نیاز آن را جمع کنید تا آسیب نبیند. همچنین برای افزایش امنیت خود هیچگونه وسایل سنگینی را به چهار چوب سایبان ها آویزان نکنید. این امر سبب شکسته شدن سایبان و هزینه های اضافی برای شما خواهد شد.

از علت خرابی سایبان برقی شرایط بد آب و هوایی است، بنابراین در شرایط بد جوی سایبان برقی را باز نکنید. هر چند وقت یکبار سایبان را با آب و مواد شوینده شست و شو دهید. در صورت قطع شدن برق هیچگونه فشاری بر روی سایبان برای بسته شدن وارد نکنید. در صورت هر گونه خرابی در سایبان بهتر است از نیروی ماهر و متخصص برای تعمیر آن کمک بگیرید تا صدمه جدی به سایبان وارد نشود.

تعویض پارچه سایبان برقی

امکان ترمیم و تعویض پارچه سایبان برقی به مرور زمان

یک علت خرابی سایبان برقی آسیب دیدن پارچه سایبان است. در اینصورت در کسب و کار شما اختلال ایجاد خواهد شد. اما نیازی به هیچگونه نگرانی نیست شما می توانید با ترمیم و یا تعویض پارچه سایبان برقی کارایی سایبان را حفظ کنید.

در صورت نیاز به ترمیم یا تعویض پارچه سایبان برقی می توانید با مجموعه ما تماس بگیرید. نیروهای ماهر ما در اسرع وقت در محل حاضر می شوند و پارچه سایبان برقی شما را ترمیم و یا تعویض خواهند کرد. در اینصورت در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید سایبان را به روز اول برگردانید. این امر مانع از اختلال در کسب و کار شما خواهد شد. بهتر است بدانید که هزینه ترمیم و یا تعویض پارچه سایبان برقی زیاد نیست.

سوالاتی که ممکن است در این زمینه داشته باشید:

جعبه دنده، بازوهای سایبان، موتور سایبان و حتی پارچه سایبان بیشترین قطعاتی است که ممکن است به مرور زمان و یا در اثر استفاده نادرست دچار فرسودگی شده و نیاز به تعمیر پیدا کنند.

5/5 - (1 امتیاز)