سایبان ماشین ارزان قیمت

تنوع طرح سایبان ماشین ارزان قیمت بسیار بالاست و هرکدام ویژگی ها و فناوری های مخصوص به خود را دارند. قیمت سایبان ماشین بر اساس انتخاب نوع مدل و آپشن های به کار رفته در آن محاسبه می شود. برخی از فروشگاه ها، سایبان ماشین را با حاشیه سود کمتر و با کیفیت بالا می فروشند. بهتر است جهت خرید سایبان به این گونه مراکز مراجعه کنید.

عوامل کاهش قیمت سایبان ماشین

استفاده از پارچه های قیمت مناسب و در عین حال مستحکم باعث صرفه جویی در هزینه ساخت سایبان ماشین خواهد شد. پارچه های برزنتی، قیمت نسبتا مناسبی در مقایسه با سایر پارچه ها دارند و در عین حال از مقاومت مطلوبی نیز در هر شرایط آب و هوایی برخوردارند.

محاسبه متراژ دقیق، عامل مهمی در جهت دستیابی به سایبان ماشین ارزان قیمت است . اگر سایبان ماشین بزرگتر از میزان مد نظر ساخته شود، فقط موجب هزینه اضافه تر خواهد شد. توجه به نیازمندی و خواسته خود جهت خرید سایبان ماشین، باعث انتخاب بهترین گزینه می شود. زیرا در این صورت از صرف هزینه های اضافه برای آپشن هایی که نیازی به آن ندارید، جلوگیری می شود.

خرید از فروشگاه های معتبر و با سابقه یکی از مهمترین عوامل در خرید سایبان ماشین قیمت مناسب به حساب می آید. همچنین توجه به اصالت گارانتی سایبان ماشین هزینه های تعمیر و نگهداری را تا حد زیادی کاهش می دهد.

انواع روکش های قیمت مناسب برای سایبان ماشین

روکش های قیمت مناسب تنوع بسیاری دارند که می توانید برای تولید سایبان ماشین ارزان قیمت با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه و نوع سایبان ماشین از آن ها استفاده کنید:

روکش UPVC

این روکش از انواع پرکاربرد جهت سایبان ماشین ارزان قیمت محسوب می شود. با استفاده از این روکش هیچ دغدغه ای جهت باران، برف و نور آفتاب نخواهید داشت چرا که این روکش کاملا در تمامی شرایط آب و هوایی مقاوم است و از ماشین شما به خوبی محافظت می کند.

روکش نانو

این پارچه تنوع گسترده ای در طرح و رنگ دارد و از گزینه های ایده آل جهت سایبان ماشین ارزان قیمت به حساب می آید. پارچه های نانو از ظرافت خاصی برخوردارند و علاوه بر زیبایی مقاومت بالایی در برابر تمام شرایط آب و هوایی دارند به گونه ای که در تمام مناطق کشور از شمال تا جنوب قابل استفاده اند.

روکش فایبرگلاس

روکشی مقاوم و سبک وزن جهت سایبان ماشین ارزان قیمت است. این روکش ها در هر رنگی که مد نظر شما باشد تولید می شوند . روکش فایبرگلاس در دو نوع شفاف و مات موجود است که بسته به مکان نصب سایبان ماشین قابل اجراست. این روکش قیمت مناسب تری دارد ولی نسبت به سایر مدل ها از کیفیت پایین تری برخوردار است.

روکش فلزی

این روکش از قدیمی ترین انواع روکش سایبان ماشین ارزان قیمت است که مقاومت بسیار بالایی دارد. معمولا از فولاد و یا آلومینیوم برای ساخت آن استفاده می شود. این روکش در هنگام خرید به صورت خام است و باید رنگ شود. نصب سریع و آسان باعث محبوبیت روکش فلزی در میان مشتریان شده است.

روکش برزنتی

از محبوب ترین انواع پارچه سایبان ماشین ارزان قیمت ، پارچه برزنتی است که انواع گوناگونی دارد. پارچه های ترانزیتی و کانتینری از این دسته محسوب می شوند. پارچه برزنتی ضخیم و محکم است که در تولید آن از الیاف مصنوعی استفاده می کنند. در این پارچه بیشتر روی کیفیت تأکید شده تا زیبایی. از خصوصیات این پارچه می توان به مقاومت در برابر آب، مقاومت در برابر آفتاب، تحمل وزن زیاد، ضد حریق و مقرون به صرفه بودن اشاره کرد.

انواع سایبان ماشین ارزان قیمت

سایبان ماشین ثابت

در این مدل سایبان، سازه و روکش کاملا ثابت هستند. این نوع از سایبان ماشین ارزان قیمت مناسب مکان هایی با مساحت بالاست که نیازی به باز و بسته کردن سایبان نیست. از آن جایی که سایبان ماشین ثابت دائما در معرض آفتاب و برف و باران قرار دارد، طول عمر کمتری نسبت به سایبان های متحرک دارد. این سایبان ها هیچ فناوری جهت باز و بسته شدن ندارد به همین دلیل قیمت بسیار مناسب تری دارد. استفاده از پایه های فولادی به جای آلومینیومی تأثیر بسیاری در کاهش هزینه ها خواهد داشت.

سایبان ماشین ارزان ثابت
سایبان ماشین ارزان دستی

سایبان ماشین ارزان قیمت دستی

این سایبان ماشین از انواع متحرک محسوب می شود که به جای نیروی برق با کمک هندل باز و بسته می شود. این مدل از سایبان ماشین ثابت مقداری گران تر است ولی به علت جمع شدن، کمتر در معرض مخاطرات طبیعی قرار می گیرد و طول عمر بیشتری دارد. اگر تعداد ماشین کمی دارید و باز و بسته کردن سایبان به صورت دستی موجب اتلاف وقت و انرژی شما نمی شود، بهترین راه برای صرفه جویی در هزینه ها نصب سایبان دستی است. اگر مساحت محدودی برای پارک خودرو دارید، می توانید از سایبان دستی دیواری استفاده کنید که به علت عدم استفاده از پایه های نگهدارنده هزینه مناسب تری خواهد داشت.

سایبان ماشین برقی

اگر امکان باز و بسته کردن سایبان ماشین ارزان قیمت دستی برای شما فراهم نیست، باید جهت کاهش قیمت تمام شده از مدلی مناسب با فضای کاربری خود استفاده کنید.

اگر مساحت شما محدود است می توانید از سایبان ماشین برقی یک طرفه استفاده کنید. این نوع سایبان می تواند از نوع بازویی و یا ساده باشد. در نوع بازویی، سایبان کاملا جمع می شود که مکانیسم به کار رفته در آن باعث افزایش قیمت می شود ولی طول عمر بیشتری خواهد داشت. در مدل سایبان ماشین ساده، به صورت یکپارچه بالا و پایین می شود که به نوبه خود محدودیت هایی در استفاده از آن وجود دارد.

اگر تعداد ماشین زیادتری در اختیار دارید، می توانید به جای استفاده از سایبان های بیشتر از یک سایبان برقی دو طرفه استفاده کنید که با یک پایه دو روکش در اختیار دارید و باعث کاهش چشمگیر هزینه شما می شود. در محل هایی که فضای پارکینگ وسیع تر است، این امکان فراهم است که  از سایبان برقی با سازه ثابت استفاده کنید که فقط روکش آن باز و بسته می شود.

سایبان ماشین ارزان برقی
سایبان ماشین ارزان چتری پایه بغل

سایبان ماشین چتری پایه بغل

از انواع سایبان ماشین ارزان قیمت مدل چتری پایه بغل است که قابلیت جا به جایی دارد و می توانید برای هر ماشینی که مد نظرتان است از آن استفاده کنید. این مدل از انواع سایبان ماشین موقتی به حساب می آید و با صرف کمترین هزینه از ماشین محافظت می شود. این سایبان ها بسته به نیاز شما در دو نوع دستی و برقی تولید می شود. استفاده از پایه های پلاستیکی در این سایبان ماشین، هم سبب کاهش قیمت و هم سبک تر شدن وزنش می شود که جا به جایی آن را آسان تر می کند.

سایبان ماشین سفری و سیار

سایبان ماشین سفری که آفرودی یا سقفی نیز نامیده می شود، از دیگر انواع سایبان ماشین ارزان قیمت به حساب می آید. این سایبان ها محفظه ای قابل نصب در سقف ماشین دارند که کلیه قطعات سایبان داخل آن قرار می گیرند. این مدل با کمک نیروی دست و یا با استفاده از موتور برقی باز می شود و پس از آن توسط دو پایه مهار می شود.

سایبان ماشین سیار، بهترین سایبان موقت جهت حفاظت از خودروی شما در هر مکانی که پارک کنید به حساب می آید. در حالت بسته کاملا داخل کیف های مخصوص قابل حمل قرار می گیرد. جهت استفاده از آن باید سایبان را از داخل کیف درآورید و به صورت عمودی روی سقف ماشین قرار دهید. با فشار یک دکمه سایبان باز می شود و ماشین شما را کاملا پوشش می دهد.

سایبان ماشین ارزان سفری و سیار

نحوه خرید سایبان ماشین ارزان قیمت

نکته بسیار مهم برای خرید سایبان ماشین ارزان قیمت که باید حتما در نظر داشته باشید این است که همه فروشندگان جنس ارزان را با کیفیت مناسب ارائه نمی دهند و بسیاری از محصولات ارزان کیفیت بسیار پایینی دارند به گونه ای که بعد از گذشت مدت کمی دیگر به خوبی عمل نمی کنند و هزینه های زیادی بابت تعمیر به شما تحمیل می کنند.
برای خرید سایبان ماشین ارزان قیمت ولی با کیفیت مطلوب یا می توانید به صورت حضوری به فروشندگان معتبر و دارای مجوز مراجعه کنید و یا به صورت اینترنتی سفارش خود را ثبت کنید. جهت خرید اینترنتی به آدرس سایت فروشگاه مورد نظر وارد شوید و بعد از تکمیل فرم ثبت نام و ساخت پروفایل، محصول خود را انتخاب و سفارشتان را ثبت کنید. خرید شما در کمترین زمان ممکن در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

نحوه نگهداری صحیح از سایبان ماشین ارزان قیمت

یکی از عواملی که هزینه های زیادی به شما تحمیل می کند خرابی های مکرر سایبان ماشین است که راه حل آن نگهداری صحیح از سایبان ماشین ارزان قیمت است. برای این منظور مراکز معتبر عرضه سایبان اقدام به ارائه خدمات پس از فروش به صورت منظم و دوره ای می کنند که در فواصل زمانی تعیین شده با حضور در محل شما از سایبان بازدید می کنند. این امر باعث عملکرد بهتر سایبان و در نتیجه افزایش طول عمر آن خواهد شد. یکی دیگر از روش های افزایش دوام سایبان ماشین ارزان قیمت شستشو و نظافت مرتب است. این کار باید با روش های اصولی و مواد شستشوی مناسب انجام شود در غیر اینصورت نه تنها سودی برای شما ندارد بلکه باعث خرابی بیشتر سایبان نیز خواهد شد.

5/5 - (1 امتیاز)