سایبان سفری ضد آب

مزایای سایبان سفری ضد آب

یک سایبان سفری ضد آب یکی از لوازم جانبی ضروری برای هر ماجراجویی در فضای باز است. سایبان های فضای باز سایه، راحتی و از همه مهمتر محافظت در برابر اشعه های مضر را فراهم می کنند.ماجراجویی در فضای باز لذت های خاص خود را دارد. سفرهایی که همراه با کمپ در طبیعت هستند تجربیاتی به شما اضافه می کنند که هرگز در سفرهای هتلی کسب نخواهید کرد. گذران وقت در طبیعت هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان بسیار دلچسب است. البته به شرط آنکه ابزارهای مورد نیاز برای چنین سفری را با خود به همراه برده باشید.

ضد آب بودن از مهمترین ویژگی هایی است که هر سایبان سفری باید دارای آن باشد.  سایبان ها در فضای باز مورد استفاده قرار می گیرند. بنابراین باید آمادگی مقابله با هر پیشامدی که در فضای باز با آنها سروکار داریم را داشته باشند. در صورتی که سایبان سفری ضد آب نباشد، نفوذ آب به درون آن می‌ تواند به کلی سفر شما را با اختلال مواجه کند. در طبیعت معمولاً رطوبت در هر جایی پیدا میشود. ممکن است رطوبت صرفا ناشی از چمن ها و سبزه های روی زمین باشد یا ناشی از بارش باران. در هر صورت سایبان مسافرتی باید بتواند افرادی که زیر آن قرار گرفته اند را از رطوبت حفظ نماید.

رطوبت سرعت خراب شدن اشیا را افزایش میدهد. به علاوه به رشد بیماری ها و آلودگی ها نیز می‌ انجامد. بنابراین سایبان سفری ضد آب طول عمر بالاتری نیز به سایبان های دیگر دارد. از طرفی برای سلامت افراد نیز هیچ گونه آسیبی به همراه نداشته و ایمن خواهد بود.

رزرو هتل یا  سوئیت های مسافرتی هزینه های بالایی در پی خواهد داشت. به جای اینکه هر بار برای سفر خود مجبور باشید هزینه هنگفتی بابت رزرو جا پرداخت کنید میتوانید به خرید سایبان مسافرتی روی بیاورید. با یک بار هزینه برای تهیه سایبان مسافرتی تا سال ها هزینه‌های مربوط به سفر خود را به شکل قابل توجهی کاهش خواهید داد.

ویژگی های سایبان سفری ضد آب با کیفیت

  • دوام بالا سایبان

    سایبان مسافرتی وسیله ای نیست که شما برای هر سفر بخواهید به طور جداگانه آن را تهیه کنید. انتظار می‌رود که یک سایبان مسافرتی با کیفیت بتواند سال‌ها برای نیاز شما پاسخگو باشد.

  • پارچه مقاوم و ضد حریق سایبان سفری ضد آب

    همانطور که پیشتر ذکر شد سایبان مسافرتی باید آمادگی مقابله با انواع خطرات را داشته باشد. یکی از این خطرات احتمال آتش سوزی است

  • مقاوم در برابر اشعه ماورا بنفش

    اشعه ماورای بنفش خاصیت تخریب بالایی دارد. در صورتی که پارچه از مقاومت کافی برخوردار نباشد به سرعت استحکام خود را از دست داده و یا دچار رنگ رفتگی میشود.

  • باز و بسته شدن آسان

    یکی از دلایلی که افراد را در استفاده از چادرهای مسافرتی منصرف می کند برپا کردن دشوار آنهاست. خوشبختانه سایبان های مسافرتی دیدگاهان غرب با بهره گیری از اصول مهندسی در ساخت چادر توانستند طراحی منحصر به فرد و آسانی برای باز کردن و یا جمع کردن چادرهای مسافرتی خود ارائه کنند.

  • وزن سبک سایبان سفری ضد آب

    وزن سایبان باید به گونه ای باشد که بتوان آن را به راحتی جابجا کرد. ممکن است برای رسیدن به محل اتراق مجبور باشید از شیب های تند، مسیرهای صعب‌ العبور گذر کنید یا مسافت قابل توجهی را به صورت پیاده بپیماید. بنابراین سایبان سفری ضد آب باید قابلیت حمل آسانی داشته باشد.

  • استحکام بالا

    وزن سبک سایبان نباید استحکام و پایداری آن را تحت الشعاع قرار دهد. یکی از اصلی ترین ویژگی های یک سایه بان با کیفیت و پایدار بودن آن در برابر ورزش باد و تکان های ناگهانی است.

مزایای استفاده از سایبان سفری ضد آب

علت تمایز سایبان سفری ضد آب مجموعه دیدگاهان غرب

سایبان های مسافرتی مجموعه دیدگاهان غرب در رنگ های بسیار متنوعی تولید می شود. امکان شخصی سازی سایبان با توجه به نیازها و سلایق خریداران فراهم شده است. روکش پارچه ای با کیفیت و ضد آب و همچنین اسکلت مقاوم و پایدار سایبان باعث شده تا سایبانی با عمر طولانی  به مشتریان ارائه شود. استفاده از رنگ پودری بر روی اسکلت سایبان برای جلوگیری از زنگ زدگی آن باعث می شود که تا سال ها همان مقاومت اولیه خود را حفظ کند. با خرید سایبان مسافرتی از مجموعه دیدگاهان غرب  لذت سفرهای خود را چند برابر کنید. همچنین شما می توانید پیش از خرید سایبان سفری ضد آب از طریق تماس با کارشناسان ما، از کیفیت و قیمت سایبان سفری مطلع شوید.

5/5 - (1 امتیاز)