طراحی و اجرای سایبان برقی پشت بام

انواع مختلف سایبان برقی مزایا و کارایی مخصوص به خود را دارند. ویلاداران در مناطق خوش آب و هوا به دنبال آلاچیق هایی در محوطه بیرونی خود هستند. سایبان برقی پشت بام یکی از المان هایی است که این افراد برای ایجاد فضایی لاکچری در پشت بام به دنبال آن هستند. به همین دلیل اکثر شرکت های تولیدی به تولید این محصول اقدام می کنند.

شرکت ما از سابقه کافی در زمینه طراحی و تولید انواع مختلف سایبان برقی برخوردار است. کیفیت و رضایت مشتری برای ما اولویت دارد، از اینرو نیروهای ما با استفاده از متریال درجه یک و تجهیزات پیشرفته سایبان برقی را تولید می کنند. کیفیت محصولات ما ضامن طول عمر و دوام بالای آن ها است.

ما علاوه بر طراحی و تولید سایبان برقی در زمینه اجرا و نصب آن تخصص داریم. نصب اصولی سایبان برقی سبب افزایش کارایی و دوام آن می شود. مجریان متخصص ما در بخش اجرا قادر به نصب انواع سایبان برقی هستند.

امکان نصب سایبان برقی بر روی پایه در پشت بام ها

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و تولید انواع مختلف سایبان برقی باز هم برخی افراد هستند که از کاربردهای سایبان مطلع نیستند. برخی افراد تصور دارند که تنها کارایی سایبان جلوگیری از نور آفتاب و ایجاد سایه است. اما با نصب سایبان برقی پشت بام می توانید فضایی مناسب جهت نشستن و استراحت درست کنید.

یکی از سایبان برقی های مناسب برای نصب در پشت بام سایبان برقی دو طرفه است. این نوع سایبان ها بر روی پایه نصب می شوند، بنابراین امکان نصب سایبان برقی پشت بام بر روی پایه وجود دارد. نصب سایبان برقی بر روی پایه سبب پوشش منطقه وسیع تری خواهد شد. در اینصورت از فضای بیشتری جهت نشستن و استراحت استفاده می کنید.

نصب سایبان برقی پشت بام

بهترین گزینه برای پشت بام، سایبان برقی دو طرفه است!

معمولا زندگی آپارتمان نشینی برای برخی افراد سخت است و همواره این افراد به دنبال فضایی باز جهت استراحت هستند. گاهی می توان این فضا را در پشت بام و بالکن منزل ایجاد کرد. برای ایجاد این فضا می توانید از انواع مدل های مختلف سایبان برقی استفاده کنید.

یکی از مدل های رایج و مناسب برای پشت بام سایبان دوطرفه است. در واقع سایبان برقی دو طرفه نوعی سایبان بازویی می باشد. این مدل سایبان به دیوار وصل نمی شود. سایبان برقی دو طرفه همانند سایبان چتری از طریق پایه به زمین وصل می شود. مزایای استفاده از این مدل سایبان ایجاد فضایی بیشتر است زیرا فضای وسیع تری را تحت پوشش قرار می دهد.

تولید سایبان بازویی برای پشت بام توسط شرکت دیدگاهان غرب با بهترین کیفیت انجام می پذیرد.

سایبان دوطرفه برای سایبان برقی پشت بام

تفاوت میان سقف برقی و سایبان برقی در پشت بام

یکی دیگر از پرکاربردترین سایبان برقی ها برای نصب در پشت بام سقف برقی است. می توان گفت عملکرد سایبان برقی و سقف برقی مشابه می باشد. اما سقف برقی فضایی کاملا مشابه سقف به وجود می آورد. به عبارت دیگر سقف برقی تمام فضای پشت بام را پوشش می دهد. شما در صورت نیاز می توانید سقف را باز کنید و از هوای بیرون لذت ببرید.

سایبان برقی پشت بام تنها فضای کمی از پشت بام را پوشش می دهد. شما همزمان با ایجاد سایه می توانید در هوای آزاد نهایت لذت را ببرید. انتخاب سقف برقی و یا سایبان برقی با توجه به سلیقه و نیاز کاری شما متفاوت است. شما باید برحسب نیاز کاری و بودجه خود یکی از این دو محصول را انتخاب کنید.

مقاومت بالای سایبان برقی پشت بام

مقاومت بالای سایبان های دیدگاهان غرب در برابر آفتاب و باران

شرکت ما جهت جلب رضایت مشتریان همواره به کیفیت و مقاومت سایبان ها توجه ویژه دارد. از اینرو نیروهای ما تمام سعی خود را می کنند تا محصولی با کیفیت بالا و  مقاوم را تولید کنند. ما از پارچه هایی مقاوم و با کیفیت برای پوشش سایبان استفاده می کنیم.

پارچه های مورد استفاده ما برای تولید سایبان برقی پشت بام در برابر آفتاب و باران بسیار مقاوم هستند، بنابراین سایبان های ما به مرور زمان در برابر آفتاب دچار رنگ پریدگی نمی شوند. خرید محصول با کیفیت از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر است زیرا طول عمر و دوام بیشتری دارد.

زاویه سایبان برقی پشت بام

قابلیت تنطیم زاویه سایبان برقی توسط ریموت کنترل

از مزیت های اصلی سایبان برقی پشت بام می توان به کارایی بسیار راحت آن اشاره کرد. برای استفاده از سایبان برقی نیازی به نیروی دست ندارید. شما با استفاده از ریموت کنترل می توانید زاویه سایبان را تنظیم کنید، بنابراین تنها با فشار دادن یک دکمه و از راه دور می توانید سایبان را به طور دلخواه تنظیم کنید.

ریموت کنترل باعث می شود تنظیم سایبان به راحتی و در کوتاه ترین زمان اتفاق بیفتد. انواع مختلف سایبان برقی به دلیل دارا بودن مزیت های فراوان بسیار پرطرفدار هستند. شما با نصب سایبان برقی می توانید از کارایی راحت آن نهایت لذت را ببرید.

سوالاتی که ممکن است در این زمینه داشته باشید:

سایبان برقی دوطرفه یکی از بهترین انواع سایبان های برقی برای استفاده در پشت بام است.

سقف برقی نه تنها مناسب است بلکه با توجه به پوشش دادن تمام پشت بام بسیار کاربردی و یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده است.

5/5 - (1 امتیاز)