سایبان برقی لوکس جلوه‌ای از زیبایی

 سایبان برقی لوکس از انواع سایبان‌های مدرن است که معمولاً در ویلاهای لاکچری، رستوران‌ها و فست فودهای بزرگ یا استخرها دیده می‌شود. تفاوت سایبان لوکس با سایر سایبان‌ها چیست؟ چرا از سایبان استفاده می‌کنند؟

کاربرد سایبان مدرن در مشاغل مختلف چگونه تعریف می‌شود؟

به طور کلی سایبان یک پوشش پارچه‌ای برای محافظت از یک محیط یا حتی وسایل است که علاوه بر محافظت، جهت زیبا به نظر رسیدن مکان، استفاده می‌شود. ساختن سایبان‌های مدرن و کلاسیک مربوط به این دوره نیست بلکه در اوایل قرن نوزدهم میلادی ساخت انواع سایبان لوکس رواج پیدا کرد. اما رفته رفته روش‌های سنتی کنار رفت و امروزه شاهد محبوبیت سایبان‌ برقی در بیشتر مشاغل یا حتی آپارتمان‌های مسکونی هستیم.

دسته بندی انواع سایبان برقی لوکس

دو نوع سایبان دستی و برقی در بازار وجود دارد که به سبک‌های مختلف طراحی می‌شود. با پیشرفت صنعت برق و پدید آمدن سایبان‌های اتوماتیک رفته رفته استفاده از سایبان‌های دستی کاهش یافت. اما هنوز در پارکینگ‌ها استخر پاسیو، تراس و بالکن خانه شاهد تعداد اندک سایبان‌های دستی و سنتی هستیم. سایبان برقی لوکس توسط موتور توبلار، نیروی مکانیکی را به نیروی الکتریکی بدل کرده است تا باز و بسته کردن سایبان به آسان‌ترین شکل انجام پذیرد. به دلیل کارایی بیشتر امروزه شاهد افزایش خرید سایبان برقی لوکس از وب سایت دیدگاهان غرب هستیم.

انواع متریال سایبان برقی لوکس

سایبان لوکس، معمولا در مجتمع‌های تجاری بزرگ، تالارهای پذیرایی سرباز و مجموعه‌های لاکچری و مدرن مورد استفاده قرار می‌گیرد. به همین منظور متریال مورد نیاز آن مانند انواع پارچه، فلز، شیشه یا پلی کربنات بسیار حائز اهمیت است و باید به آن توجه شود.

سایبان پارچه‌ای

سایبان پارچه‌ای معمول‌ترین نوع سایبان است که به دلیل وزن سبک نسبت به سایبان‌های دیگر با هزینه کمتر به فروش می‌رسد. شاید تعجب کنید از اینکه سایبان پارچه‌ای در لیست سایبان برقی لوکس قرار گرفته، اما بهتر است بدانید که نوع پارچه در مدرن بودن سایبان شما تاثیرگذار است. پارچه‌های ضد آب مانند برزنت می‌تواند سایبان را از فرسودگی نجات دهد. همچنین انواع جنس پارچه با رنگ‌بندی متنوع وجود دارند که مشتریان به دلخواه خود سفارش می‌دهند.

سایبان شیشه‌ای

سایبان شیشه‌ای از انواع سایبان‌های لوکس است که به فرد این امکان را می‌دهد تا بتواند محیط اطراف خود را ببیند. علاوه بر زیبایی وصف کننده سایبان شیشه‌ای مهمترین مزیت آن صرفه‌جویی در انرژی است. استحکام این نوع سایبان برقی به نسبت سایبان‌های پارچه بیشتر بوده و معمولاً در استخرها کاربرد دارد.

سایبان فلزی

سایبان‌های فلزی از جمله سایبان برقی لوکس است که ماندگاری بالایی دارد اما بدیهی است که به دلیل متریال سنگین به کار برده شده در آن هزینه بالاتری دارد. لازم به ذکر است که دوام سایبان فلزی از تمامی سایبان‌ها بیشتر است.

سایبان پلی کربنات

اگر به دنبال سایبان سبک زیبا و کم هزینه هستید، پیشنهاد دیدگاهان غرب به شما سایبان‌های پلی کربنات است. این سایبان به نسبت فلز، وزن سبک‌تر و ماندگاری بالایی دارد. عبور دادن نور و مشاهده محیط اطراف باعث محبوبیت این نوع سایبان شده است. سایبان پلی کربنات جز سایبان‌های پرفروش است که با قیمتی مناسب عرضه می‌شود.

انواع متریال سایبان برقی لوکس
سایبان برقی لوکس

استفاده از سایبان مدرن

 سایبان برقی لوکس در بسیاری از مشاغل یا حتی آپارتمان‌های مسکونی کاربرد دارد. از انواع سایبان مدرن در مکان‌های زیر استفاده می‌کنند:

سایبان لوکس رستوران

معمولا رستوران‌های سرباز از سایبان لوکس استفاده می‌کنند زیرا در هنگام آفتاب، باد و باران، امکان بستن سقف وجود دارد و مشتری اوقات خوشی را سپری کند.

سایبان لوکس استخر

در استخرها هم به جهت زیبایی و دوام بالا معمولاً از سایبان لوکس استفاده می‌کنند. استفاده از تایوان لوکس شیشه‌ای در استخرها از جمله عواملی است که باعث افزایش مشتری می‌شود.

سایبان لوکس آفتابگیر

سایبان‌های آفتابگیر سایبان‌های سبکی هستند که به راحتی نصب می شود. این سایبان ها به جهت ایجاد سایه در تراس و بالکن نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند و جلوه زیبایی به محیط می‌دهند.

سایبان لوکس لابی هتل

هتل‌ها در جهت جذب مسافر به زیبایی توجه ویژه‌ای دارند. لابی هتل اولین نقطه‌ای است که مسافر با آن روبرو می‌شود. صاحبان هتل معمولا به دلیل حفظ زیبایی ظاهر و رفاه مسافرین از سایبان‌ برقی لوکس استفاده می‌کنند.

سایبان برقی لوکس؛ جلوه‌ای از زیبایی

سایبان لوکس مانند سایر سایبان‌ها یک هدف کلی را دنبال می‌کند. مهمترین هدف سایبان‌ها رفاه حال مشتریان در تمام مشاغل است. علاوه بر آن، حفظ سلامت پوستی در برابر شرایط آب و هوایی مختلف، حفظ ماندگاری محیط و ابزار، دلیل دیگری بر استفاده از سایبان هاست. سایبان برقی لوکس در کنار تمامی مزیت‌ها یک هدف مجزا را دنبال می‌کند و آن زیبا سازی محیط است. این سایبان‌های مدرن برقی متناسب با سلیقه مخاطب تولید و با قیمت بسیار مناسب به فروش می‌رسد. جهت راهنمایی و خرید سایبان لوکس می‌توانید با وب سایت دیدگاهان غرب در ارتباط باشید تا مشاوران سایت شما را به بهترین نحو راهنمایی کنند.

5/5 - (1 امتیاز)