انواع طرح سایبان بازویی کم جا

سایبان بازویی کم جا چگونه کار می‌کند؟ چگونه می‌توانیم سایبان کم جا را تهیه کنیم؟ سایبان بازویی، انواع دیگری از سایبان‌هاست که دارای بازوی جمع شونده جهت باز و بسته شدن سایبان است. با تغییر جزئی در هر سایبان امکانات جدیدی به آن افزوده و به نام‌های سایبان جکی سایبان فنری یا سایبان هوشمند در بازار عرضه می‌شود. تعداد مصرف کنندگان سایبان بازویی به دلیل مزیت‌های فراوان آن روز به روز افزایش می‌یابد به همین دلیل، امروزه سایبان بازویی محبوب‌ترین و پرکاربردترین سایبان موجود به شمار می‌آید.

 انواع طرح سایبان بازویی کم جا

طرح‌های متنوعی از سایبان بازویی و سایبان برقی وجود دارد که هر کدام برای استفاده مشخصی ساخته شده‌ است. پرطرفدارترین نوع سایبان بازویی، طرح کالسکه‌ای است. تنوع در طراحی این سایبان باعث کاربرد زیاد آن شده به نحوی که با اضافه کردن تجهیزات جزئی به آن طرح جدیدی ایجاد می‌شود که مورد قبول مشتری و سایر کاربران است. روکش‌های سایبان بازویی را می‌توان در رنگ‌های مختلف و با قابلیت ضد آب سفارش داد تا سال ها استفاده قرار بگیرد. جنس و رنگ این روکش با توجه به نیاز و سلیقه مشتری متفاوت است‌.

ویژگی سایبان بازویی کم جا

نکات کاربردی سایبان بازویی کم جا

سایبان بازویی که به آن سایبان فنری هم می‌گویند، به راحتی باز و بسته می‌شود. به دلیل استفاده آلومینیوم به جای فولاد، سایبان سبک است و این باعث سهولت نصب سایبان شده است. اگر به طور صحیح جنس روکش را انتخاب کنید، مدت زمان ماندگاری آن نیز افزایش می‌یابد. جنس روکش بر کارایی سایبان می‌افزاید. روکش مناسب از ورود آفتاب، باران و برف به داخل مغازه یا خانه جلوگیری می‌کند و باعث کارایی سایبان تمامی فصل های سال بخصوص فصول بارانی می شود. همچنین با چاپ تبلیغات بر روی روکش می‌توانید از آن به عنوان سایبان تبلیغاتی بهره ببرید.

ویژگی سایبان بازویی کم جا

به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد سایبان بازویی کم‌جا این محصول در لیست پرفروش‌ترین محصولات کاربردی قرار گرفته است. از جمله ویژگی‌های این سایبان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

زیبای فوق العاده

انتخاب متریال مناسب، با کیفیت‌ و مهارت و تجربه بالای تولید کننده در زیبایی سایبان بازویی نقش مهمی ایفا می‌کند‌.

طول عمر و ماندگاری بالای سایبان بازویی کم جا

اگر سایبان کم جا با مواد اورجینال ساخته شود، ماندگاری بالایی دارد. ماندگاری سایبان بازویی سبب شده که مردم برای جلوگیری از نفوذ نور یا باران از انواع سایبان های بازویی استفاده کنند.

تنوع در قیمت

سایبان بازویی قیمت مقطوع و ثابتی ندارد و انواع آن با قیمت‌های مختلفی در بازار عرضه می‌شود. به همین جهت، مردم با هر درآمدی می‌توانند برای مغازه یا خانه خود این سایبان را تهیه کنند. البته بدیهی است که کیفیت‌ یک محصول بر قیمت سایبان برقی آن تاثیرگذار است. اما انواع متفاوتی از سایبان وجود دارند که ضمن داشتن قیمت مناسب از کیفیت مطلوبی هم برخوردارند.

 امکان استفاده در تمام فصول سال

استفاده از سایبان بازویی کم جا محدود به فصل و هوای خاص نیست‌. همه مردم در تمامی استان‌ها با انواع آب و هوا می‌توانند از سایبان بازویی استفاده کنند. رطوبت باران، می‌تواند باعث زنگ زدگی آهن یا حتی خرابی دیوار شود. به همین دلیل است که مهندسان توصیه می‌کنند برای جلوگیری از آسیب‌های ناشی از باران و برف، حتما از سایبان استفاده کنید.

 رنگ بندی متنوع

رنگ روکش سایبان بسته به نظر و سلیقه هر مشتری متفاوت است.

 اسکلت محکم سایبان بازویی

محکم‌ترین بخش سایبان بازویی کم جا، اسکلت آن است. این اسکلت از جنس آلومینیوم و استاندارد دهنه ۶ متر و بازشو آن ۲.۵۰ و ۲.۸۰ در بازار یافت می‌شود. این استاندارد بر طبق استاندارد روز اروپا طراحی شده.

معرفی سایبان بازویی کم جا

مزایای سایبان بازویی

مهمترین مزیت سایبان بازویی روکش‌هایی با رنگ‌بندی متفاوت است که می‌تواند از بهترین جنس‌های پی‌وی‌سی، فلکسی و یا پارچه‌ای باشد. انواع روکش‌های فلکسی تبلیغاتی برای فروشگاه یا مغازه  کاربرد دارند. سایبان بازویی همانطور که از نامش پیداست هم سایه ایجاد می‌کند و هم برای مناطق پرباران بسیار مناسب است.

 سایبان بازویی کمجا با کاربردهای متفاوت

سایبان بازویی کم جا یک محصول با کیفیت و پرفروش، که هم از نظر قیمت جنس رنگ و هم کاربرد بسیار متنوع است. به دلیل کاربرد بالای این محصول از آن به عنوان پرطرفدارترین سایبان مغازه میان سایر سایبان‌ها یاد می‌شود.

به این مقاله امتیاز دهید