تعمیر موتور توبولار توسط متخصصان دیدگاهان غرب

موتور توبولار در دهنه های با متراژ نهایتا ۱۶ متر مربع تا قدرت ۱۴۰ نیوتن کاربرد دارد و همانند یک آرمیچر عمل می‌کند و با چرخش خود سبب چرخش لوله میشود.
جهت تعمیر موتور توبولار نیاز به تخصص و مهارت کافی فنی است.

تعمیر موتور توبولار توسط متخصصین دیدگاهان غرب

دیدگاهان غرب سازنده و مجری انواع سایبان برقی تعمیر قطعات موتور توبولار سایبان را توسط متخصصین حرفه ای خود ارائه می دهد.
خدمات صداگیری، رگلاژ، تنظیم میکرو سوئیچ موتور، تنظیم برد نصب و تعویض موتور توبلار، تعویض کد ریموت و … را با اطمینان کامل به ما بسپارید.
موتور توبولار یا همان موتور داخل لوله تولید دیدگاهان غرب دوام بسیار بالایی دارد.
چنانچه بالابر سایبان برقی دچار مشکل گردد عملیات تعویض بوبین میکروسوئیچ خازن و تعویض  چرخ دنده های داخل گیربکس  با مهارت کافی انجام می گیرد.
سرویس کارهای ما در طول تعمیر موتور توبولار، تمامی قطعات سایبان را نیز چک میکنند.
چنانچه موتور توبولار سایبان برقی تان دچار اختلال شد، هرگز میکروسوئیچ را بالا یا پایین نکنید. سایبان را به طریق دستی ببندید و با مشاوران ما تماس بگیرید.
نیروی ما پس از آنالیز اصولی به تعمیر و تعویض قطعات می پردازند.

گارانتی تعمیرات موتور توبولار

گارانتی تعمیر موتور توبولار توسط شرکت

چنانچه در تجهیزات، حرکت و جابجایی، تغییر زاویه و شیب سایبان های برقی مشکلی ایجاد شد آن را به شرکت دیدگاهان غرب بسپارید، تا خسارات جبران‌ناپذیری ایجاد نگردد.
در صورتی که بعد از فشردن ریموت کنترل صدای نابهنجاری از سایبان شنیدید و یا چنانچه در مسیرحرکت مانعی بود، به احتمال زیاد مشکل از موتور توبولار میباشد.
در صورتی که بالانس سایبان میزان نباشد، مشکل از بخش مکانیکی است.
عیب یابی توسط تکنسین های مجرب دیدگاهان غرب به سرعت انجام می‌گیرد. تمامی سایبانهای برقی شرکت ما پس از گذراندن استانداردهای لازم و تست توسط مهندسین کیفی اجرا می گردند. تمامی قطعات درونی و اصلی دارای گارانتی می باشند. در بیشتر موارد هزینه ها بسیار جزئی می باشند و قطعات جزئی به سهولت  تعمیر میشوند.

از قسمت قیمت سایبان برقی، هم میتوانید از گارانتی خدمات با خبر شوید.

تامین قطعات اصلی موتورهای توبولار

تمامی قطعات اصلی موتورهای توبولار سایبانهای برقی توسط شرکت دیدگاهان غرب قابل اجرا میباشد. رسیور، ریموت، صفحه پلیت موتور، اهرم سر موتور، زنجیر خلاص کن (جهت زمان‌هایی که برق نباشد)، پایه های موتور، میکروسوئیچ های تنظیم حد بالا و پایین موتور، اندیکپ، شفت، کرون، آداپتور و…
موتور های تعبیه شده در سایبان های برقی دیدگاهان غرب مجهز به سیستم جلوگیری از حرارت زیاد موتور می باشند. از این رو زمانی که موتور بیش از حد داغ گردد به صورت اتوماتیک خاموش می شود تا از صدمه احتمالی به موتور جلوگیری شود و نیاز به تعمیر موتور توبولار نباشد.

دیگر مزایای محصولات ما:

. طراحی جدید لیمیت سوئیچ
. عملکردی بدون صدا و روان
. تنظیم آسان محل جایگیری  دقیق موتور
. تضمین کیفیت همراه با گارانتی
. قدرت بالا کشندگی فوق العاده
تمامی موتورها با قابلیت وزن کمی که دارند حمل و نقل و نصب را آسان می کنند.

قطعات موتور توبولار

بالانس کردن سوئیچ موتور توبولار کار تخصصی است!

بالانس کردن سوئیچ موتور توبلار در سایبان برقی بدون دانش فنی امکان پذیر نمی باشد. دو میکروسوئیچ در قسمت پایین موتور است که این دو جهت بالانس میزان بالا یا پایین آوردن سایبان به کار گرفته می‌شوند.
تنظیمات اصولی دیگر نیز مربوط به بخش خلاص کن می باشد که در موارد قطع برق مورد استفاده قرار می گیرد‌.
تمامی موتورهای توبولار ارائه شده توسط دیدگاهان غرب مجهز به قطعه اضافی جهت پوشش کامل موتور توبولار در برابر عوامل جوی و نور آفتاب می باشند. در نتیجه کابلهای موتور هرگز دچار پوسیدگی نمی گردند. این قطعه به صورت لولایی در هر دو طرف موتور نصب می گردد و حفاظت امنیتی میکروسوئیچ های موتور نیز برقرار می گردد. تمامی این موارد باعث می شود که نیاز به تعمیر موتور توبولار کمتر شود.

مشخصات فنی کیت های توبولار

کیت های اتصال لوله غلطکی موتور توبولار جهت اتصال سایبان برقی به سایر قطعات می باشد. همچنین کیت کاور مخصوص پوشش کیت اتصال می باشد. این کیت های برقی اتوماتیک سیم بندی آسان و کارایی مداوم دارند و قابلیت نگهداری بر روی مدار های بدون خروجی دارند.
ابعاد بسیار کوچک و برد بسیار از دیگر قابلیت‌های کیت های توبولار می باشد.
این کیت ها رهبری نور سایبان در روشنایی کامل و حتی در شرایط سرد را بر عهده می گیرند. سنسور ها نیز عملکردی مناسب در صرفه جویی انرژی و بهبود کنترل روشنایی دارند.
انرژی صرفه جویی تا ۵۶ درصد در مقابل لامپ های معمولی از مهمترین شاخصه های محصولات کیت های توبولار دیدگاهان غرب میباشد.
در اصل مجهز بودن موتور به سنسور حرارتی و به کارگیری تمامی اجزا و قطعات اصلی و اورجینال در ساخت موتور توبولار به افزایش عمر آن کمک می‌کند.

جهت مشاوره با کارشناسان فنی دیدگاهان غرب در خصوص تعویض و یا تعمیر موتور توبولار و تامین قطعات تماس بگیرید.

سوالاتی که ممکن است در این زمنیه داشته باشید:

  • عمر موتورهای توبولار چقدر است؟

عموما موتورهای توبولار عمر بالایی دارند که البته به نحوه استفاده از آن و مهمتر از همه نصب درست و اصولی آن بستگی دارد که بهتر است توسط متخصص انجام پذیرد.

5/5 - (1 امتیاز)