سایبان ماشین دیواری چیست؟

سایبان ماشین دیواری چیست؟

سایبان ماشین دیواری یا سایبان ماشین بدون پایه می تواند بسیاری از مشکلات خانه های بدون پارکینگ را برطرف کند. در گذشته معمولا هر خانه دارای یک خودرو بود. بسیاری از ساختمان ها با یک پارکینگ و یا حتی بدون پارکینگ مسقف ساخته می شدند. اما کم کم تعداد خودروها افزایش پیدا کرد و نیاز به پارکینگ بیشتر شد. گرچه تعداد پارکینگ های مسقف افزایش پیدا کرد، اما باز هم جوابگوی نیازهای امروز ما نیست و گاهی نیاز داریم از فضاهای روباز برای پارکینگ استفاده کنیم.

این فضای روباز می تواند حیاط یک خانه، ویلا یا شرکت باشد. اما استفاده از فضای باز برای پارک ماشین مشکلات خود را دارد. مهمترین این مشکلات عدم وجود سایه روی خودرو است که می تواند منجر به سوختن رنگ بر اثر تابش آفتاب، کثیف شدن بر اثر ریختن فضولات پرندگان و بارش باران و برف روی خودرو ما شود. اما راهکار چیست؟ واقعا نمی توانیم این مشکل را برطرف کنیم؟ راهکار استفاده از سایبان است! با استفاده از یک سایبان ماشین می توانید از فضای باز خود برای پارک ماشین استفاده کنید.

سایبان ماشین دیواری نوعی سایبان است که بر روی دیوار نصب می شود و نیاز به پایه جداگانه ای ندارد. می توانید بر روی دیوار حیاط این سایبان را نصب کرده و ماشین خود را از گزند نور آفتاب، بارش برف و باران و فضولات پرندگان حفاظت کنید.

معرفی سایبان ماشین دیواری به عنوان سایبان ماشین بدون پایه

سایبان ماشین دیواری نوعی سایبان برقی است که بر روی دیوار نصب می شود و نیاز به پایه جداگانه ای ندارد. می توانید بر روی دیوار حیاط این سایبان را نصب کرده و ماشین خود را از گزند نور آفتاب، بارش برف و باران و فضولات پرندگان حفاظت کنید. همچنین شما هیچ محدودیت مکانی برای استفاده از سایبان ماشین ندارید و میتوانید در تمامی اماکن و ساختمانهای مسکونی، تفریحی، تجاری و اداری از انواع این نوع سایبان استفاده کنید. سایبان ماشین در واقع یک محصول محافظتی برای انواع ماشین است و ماشین را در برابر شرایط نامناسب جوی، مخصوصا آفتاب و آب باران که در طولانی مدت باعث فرسودگی میشود، حفظ میکند. اتفاقا این نکته هم قابل ذکر است که نوع مدل ماشین شما در انتخاب اندازه و جنس سایبان موثر بوده تا بتواند نیاز افراد را در مکان¬های مختلف برطرف سازد. به همین دلیل است که پیشنهاد میشود با اعلام نوع خودرو خود، سایبان سفارشی تهیه کنید.

ویژگیهای سایبان ماشین بدون پایه

برای اینکه بتوانید از سایبان خریداری شده، به صورت بهینه استفاده کنید، بهتر است با ویژگیهای آن آشنا شوید. چرا که لزوم استفاده از یک محصول ماندگاری و دوام بالای محصول است و کیفیت و مهارت در نوع تولید سایبان، رابطه مستقیمی با ماندگاری آن دارد. یعنی برای رسیدن به بالاترین کیفیت، باید از متریال درجه یک استفاده نمود. همچنین بکار بردن پوشش ضد آب برای سایبان ماشین، از مهم ترین مزایای این نوع سایبان است تا بتواند در شرایط نامساعد آب و هوایی به بهترین شکل از ماشین محافظت کند. انواع سایبانهای ماشین دیواری به صورت پیش ساخته و سفارشی تولید میشوند.بهتر است به صئرت سفارشی و مطابق سلیقه خود از سایبان ماشین دیواری استفاده کنید.

مزایای سایبان ماشین دیواری

استفاده از سایبان ماشین دارای مزیت های فراوانی است که اگر بخواهیم به مهمترین آنها اشاره کنیم شامل موارد زیر می شود:

1. استحکام بسیار بالا و تحمیل وزن سایبان در مقابل بارش برف

2. مقاومت بالا در برابر وزش باد

3. امکان نصب سایبان دارای ریموت

4. بدون نیاز به جابه جا کردن پایه ها

معایب سایبان ماشین 

گرچه سایبان ماشین دیواری دارای مزایای گوناگونی است، اما برخی معایب نیز به نسبت برخی از سایبان ها دارد:

1. جابه جایی سایبان نیازمند نصب مجدد خواهد بود

2. دیواری که سایبان روی آن نصب می شود باید مستحکم باشد

3. نصب اولیه توسط نصاب صورت می گیرد

نکات مهم برای خرید سایبان ماشین دیواری

اگر قصد خرید یک سایبان دیواری دارید، بهتر است پیش از سفارش به چندین موضوع مهم توجه کنید. اولین موضوع که برای همه سایبان ها صدق می کند، خرید از فروشنده معتبر و جنس با کیفیت است. سایبان خودرو قرار است از ماشین شما برای مدت زمان طولانی محافظت کند. اگر کیفیت سایبان پایین باشد، به عنوان مثال ضدآب نباشد خودرو شما آسیب خواهد دید.

زمانی که از یک فروشنده معتبر خریداری می کنید، خیال خودتان را از بابت کیفیت آسوده کرده اید. توجه کنید که هزینه یک سایبان به نسبت هزینه ماشین بسیار کم است. بسیار ناامید کننده خواهد بود اگر سایبانی بخرید که نتواند از ماشین شما محافظت کند. بهتر است همیشه به دنبال بهترین سایبان ماشین باشید و از فروشنده بهترین سایبان را خریداری کنید. فراموش نکنید که سایبان ها در کیفیت ها و با جنس های مختلفی وجود دارند و تفاوت میان یک جنس خوب و متوسط بسیار زیاد است.

موضوع مهم دیگری که در زمان خرید سایبان ماشین دیواری باید به آن توجه داشت ضخامت سایبان است. این موضوع برای مناطقی که آفتاب تندی دارند بسیار مهم است. ضخامت سایبان باید به قدری باشد که زیر آن کاملا سایه شکل بگیرد. بسیار مهم است که شما سایبانی بخرید که تحت نور شدید آفتاب جلوی سوختن رنگ خودرو را بگیرد.

برای خرید ابعاد را هم فراموش نکنید، این موضوع بسته به محل نصب سایبان دیواری متفاوت است. نور آفتاب در طول روز و در جهت های مختلفی می تابد. بهتر است پیش از خرید توجه کنید که ابعاد به اندازه ای بزرگ باشد که در کل طول روز ماشین شما در زیر سایه قرار بگیرد.

سایبان ماشین دیواری

نکات مهم برای محل نصب سایبان ماشین بدون پایه

پس از خرید سایبان زمان نصب آن فرا می رسد. پیش از هر چیز بهتر است کار نصب را خودتان انجام ندهید و آن را به متخصص بسپارید. توجه کنید که نصب بسیار موضوع مهمی است. این سناریو را در نظر بگیرید که یک نصب غیر اصولی انجام داده اید و بادی شدید می وزد، اگر سایبان روی خودرو شما سقوط کند چقدر ناراحت خواهد شد؟ پس پیش از وقوع حادثه، جلوی آن را با سپردن کار به افراد کاردان بگیرید.

اما در محل نصب چندین نکته وجود دارد. با توجه به اینکه این سایبان ها روی دیوار نصب می شوند، شما نمی توانید هر روز آنها را جابه جا کنید. پس مهم است یک جای ثابت و با اطمینان را برای نصب انتخاب کنید. موضوع دوم استحکام دیوار و قابلیت نصب روی آن است. باید دیوار هم به اندازه کافی مستحکم باشد که بتواند وزن سایبان ماشین دیواری را تحمل کند.

توجه داشته باشید اگر در منطقه ای زندگی می کنید که بارش باران فراوان است، از کنار سایبان باران هدایت می شود. پس باید در نظر بگیرید محلی برای نصب انتخاب کنید که ریختن باران از روی سایبان ماشین در آنجا مشکلی برایتان به وجود نیاورد.

یکی دیگر از انواع سایبان ماشین، سایبان متحرک ماشین است.

طراحی سایبان ماشین دیواری

در طراحی سایبان دیواری باید ظرافت خاصی انجام بگیرد. و در واقع طراحی مهم ترین بخش تولید است. اول از همه اینکه یک سری سایبان پیش ساخته تولید میشود که تماما آنها باید از استاندارد خودروها پیروی کنند. اما وقتی سایبان به صورت سفارشی تولید شود، تمام ابعاد و اندازه خودرو و همچنین جایگاه و محل نصب بررسی شده و متناسب با آن اقدامات طراحی و تولید صورت میگیرد. بعد از سپری کردن این مراحل، توجه به نیاز مشتری موضوع دیگری است که در تولید سایبان ماشین دیواری نقش دارد. چرا که گاها مشتری میخواهد آپشنهایی را به سایبان بی افزاید. مانند ریموت. در مواقعی مشتری میخواهد که سایبان دیواری را با کمترین هزینه خریداری کند و آپشن و شکل ظاهری سایبان اهمیت چندانی ندارد. در واقع با توجه به نیاز مشتری و انتظارات آن از سایبان، آن را طراحی و تولید میکنند. در مواقعی که مشتری انتظارات ویزه از سایبان داشته باشد، باید سبک طراحی، زیبا بودن روکش ، آپشن ها و مدرن بودن نیز در نظر گرفته شود.

سایبان ماشین دیواری بهترین پارکینگ خودرو

هدف از ساخت سایبان ماشین دیواری، محافظت و حفظ ایمنی ماشین هاست. در واقع سایبان دیواری ماشین یک پارکینگ مناسب برای خودرو شماست. این سایبان بدون نیاز به پایه به دیوار متصل شده و تماما باعث ایجاد محیطی امن برای خودرو شما میشود. مهم ترین مزیت این نوع پارکینگ، اشغال فضای کم است. بسیاری از خانه ها به دلیل نداشتن پارکینگ، نمیتوانند از خودروی خود محافظت کنند. در این هنگام سایبان ماشین دیواری بهترین و کاربردی ترین گزینه است. چرا که بدون اشغال فضا بر روی دیوار نصب شده و جایگاه مناسبی را بوجود می آورد. جهت راهنمایی بیشتر میتوانید با مشاوران و کارشناسان دیدگاهان غرب تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)