سایبان برقی ریموت دار

معرفی سایبان برقی ریموت دار

سایبان برقی ریموت دار بدون نیاز به نیروی دست باز و بسته می شود و امکان کنترل از راه دارد. همچنین امکان تنظیم زاویه دلخواه توسط ریموت برای کاربر وجود دارد. بنابراین بدون صرف وقت و انرژی می توان سایبان را باز، بسته و تنظیم کرد. علاوه بر این، سایبان ریموتی به حالت های مختلفی باز و بسته می شود. شما می توانید به میزان دلخواه، یعنی نه کاملا باز و نه کاملا بسته سایبان را باز و بسته کنید. جنس این نوع سایبان، پارچه ای و دارای پوشش متحرک است.

سایبان برقی ریموتی در برابر شرایط جوی مختلف به عنوان یک محافظ عمل می کند. این سازه متشکل از دو پایه و یا بیشتر به عنوان نگهدارنده است. معمولا از پارچه های برزنتی، ترانزیتی و فلکسی برای ساخت این نوع سایبان ها استفاده می شود. این نوع پارچه ها در برابر گرد و خاک، رطوبت، برف، باران، تابش مستقیم نورخورشید مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می دهند. پارچه های سایبان در برابر آتش سوزی مقاومت بسیار زیادی دارند. بد نیست بدانید که سایبان برقی ریموت دار به حالت های مختلفی باز و بسته می شود. شما می توانید به میزان دلخواه یعنی نه کاملا باز و نه کاملا بسته سایبان را باز و بسته کنید.

انواع روکش قابل استفاده در سایبان برقی ریموت دار

روکش سایبان برقی ریموت دار یکی از مهمترین اجزای تشکیل دهنده آن است به طوریکه کیفیت سایبان ارتباط مستقیمی با کیفیت روکش آن دارد . به علت متحرک بودن سایبان برقی ریموت دار باید از روکش هایی که قابلیت باز و بسته شدن دارند استفاده کرد که به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

 روکش شیشه ای

این روکش به علت شفاف بودن و عبور نور خورشید از آن برای مناطق معتدل مناسب است که ویژگی آن ها بارش های زیاد در طول سال است. روکش شیشه ای قابلیت خم شدن ندارد، بنابراین بیشتر برای سقف های متحرک به کار می رود که پایه این سایبان ها ثابت است و فقط روکش آن ها به کمک ریموت باز و بسته می شود.

روکش پارچه ای

این روکش ها به علت خاصیت کششی بالایی که دارند به آسانی باز و بسته می شوند و کاملا مناسب سایبان برقی ریموت دار هستند. پارچه ها انواع بسیار گوناگونی دارند که اکثر آن ها برای تمام شرایط آب و هوایی مناسب می باشند . پارچه ها طرح ها و رنگ های بسیار مختلفی دارند که پاسخگوی تمام سلیقه ها هستند.

قطعات و موتور سایبان برقی ریموت دار

یکی از مسائل مهم در زمینه ی سایبان برقی قطعات و موتور این نوع سایبان ها می باشد. باید از با کیفیت ترین قطعات برای ساخت سایبان برقی استفاده بکنیم زیرا سایبان برقی ریموت دار استفاده روزمره دارد. در شرکت دیدگاهان غرب، بسیاری از قطعات سایبان برقی، وارداتی و برخی دیگر، تولید خود شرکت است. برای آسودگی خاطر مشتریان، تمامی قطعات ضمانت و خدمات پس از فروش دارند.

آیا امکان نورپردازی در سایبان برقی ریموت دار وجود دارد؟

در واقع یکی از مزایای منحصر به فرد این قبیل از سایبان ها امکان نورپردازی در آن هاست که به همین خاطر از سایبان برقی ریموت دار برای مکان های مختلف استفاده می کنند.شما می توانید انواع وسایل نورپردازی را روی اسکلت سایبان نصب کنید و زیبایی و جلوه آن را چندین برابر کنید.
این مزیت بیشتر برای رستوران ها و کافه ها مناسب است چرا که باعث رضایت هر چه بیشتر مشتریان خواهد شد. یکی از انواع وسایل نورپردازی لامپ های LED هستند که تنوع بسیاری هم در طرح و هم در رنگ دارند و واقعا نورپردازی زیبایی دارند. در کنار این ویژگی این لامپ ها مصرف انرژی پایینی نیز دارند که موجب می شود اولین گزینه برای نورپردازی سایبان برقی ریموت دار باشند.

قطعات و موتور سایبان برقی ریموت دار

مزایای استفاده از ریموت برای سایبان

ممکن است دیده باشید که صاحبان سوپرمارکت با تغییر حالت تابش نور، دائما سایبان را باز و بسته می کنند. این کار به صورت دستی و توسط جک انجام می شود. از طرفی سایبان وزن بسیار زیادی دارد و این کار سبب صرف انرژی و وقت زیادی می شود.

با پیشرفت تکنولوژی و تولید سایبان برقی تمامی مشکلات مذکور برطرف شده است. در واقع ویژگی بارز سایبان برقی ریموتی این است که به صورت اتوماتیک باز و بسته می شود. کارایی بسیار راحت و آسان این نوع سایبان نظر اغلب کاربران را به خود جلب کرده است.

از مزایای استفاده از سایبان برقی ریموت دار می توان به کنترل میزان تابش نورخورشید، مانع از نفوذ باران و برف، نصب و استفاده آسان، تسهیل در شستشو، تنوع در طراحی و مدل، کنترل از راه دور، امنیت بالا و بدون سرو صدا اشاره کرد.

استفاده از سیستم گرمایشی و سرمایشی

با کمک انواع سیستم های گرمایشی و سرمایشی دیگر نگران استفاده از سایبان در فصل های مختلف سال نباشید. این سیستم ها با کمک هیتر برقی در فصل زمستان باعث گرمای فضای تحت پوشش سایبان برقی ریموت دار و در فصل تابستان با کمک مه پاش باعث خنک شدن آن می شوند.

مزایای استفاده از ریموت برای سایبان

انواع مختلف سایبان برقی ریموتی

سایبان برقی ریموت دار در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه می شود. هر کدام از این نوع سایبان ها مزایا و کارایی خاص خود را دارند. شما می توانید برحسب شرایط و نیازی که دارید نوع سایبان را انتخاب کنید. در ادامه به بررسی برخی مدل های سایبان برقی ریموت دار می پردازیم.

سایبان برقی چتری

این نوع سایبان برقی به شکل چتر باز می شود. نحوه نصب این سایبان به این شکل است که روی یک محور مرکزی نصب می شود و به وسیله تسمه‌های فلزی حرکت می‌کند.

سایبان برقی کرکره ای

بهترین سایبان برقی ریموت دار، سایبان برقی کرکره ای می باشد. این نوع سایبان قادر است قسمت وسیعی از فضا را پوشش دهد. سایبان برقی کرکره ای در هر شرایطی مانع از نفوذ برف، باران، باد و نورخورشید می شود. باز و بسته شدن این نوع سایبان مشابه درب های کرکره ای است.

سقف جمع شونده

سقف جمع شونده مشابه سایبان کرکره ای عمل می کند. البته چهارچوب اصلی این نوع سایبان بر روی سقف ثابت می ماند. در صورت نیاز با جمع کردن کامل سقف می توانید از نور خورشید بیشترین بهره را ببرید.

سایبان برقی فول باکس

این مدل سایبان ریموت دار دارای چهارچوب و باکس ثابت است. از اینرو موقع باز و بسته شدن تمامی چهارچوب ها به صورت یکپارچه حرکت می کنند و بالا و پایین می‌روند.

کاربردهای مختلف سایبان برقی ریموت دار

سایبان برقی ریموتی به دلیل ساختار ویژه ای که دارد بسیار پرکاربرد است، به همین دلیل در موقعیت های مختلف قابل استفاده می باشد. از این مدل سایبان برقی برای مکان های مختلف از قبیل فروشگاه های بزرگ، بالکن خانگی، حیاط، مغازه، کارخانه ها، پارکینگ، مجتمع های بزرگ اداری و مسکونی، استخر، تالار پذیرایی استفاده می کنند. همچنین امکان استفاده از این نوع سایبان به عنوان سایبان تبلیغاتی وجود دارد. شما می توانید از این سایبان برای کولر در تابستان استفاده کنید.

نحوه باز و بسته شدن سایبان ریموت دار

سایبان برقی ریموت دار به حالت های مختلفی باز و بسته میشود. یکی از خواسته هایی که میتوان قبل از انجام پروژه داشته باشیم.

این است که ابعاد و سایز سایبان برقی چقدر باشد؟

همچنین می توان جک های قوی تری را انتخاب کنیم تا حالت های مختلفی را نیز داشته باشیم. همچنین سایبان برقی را می‌توان تا میزان دلخواه باز و بسته کنیم.

این به این معناست که لزومی ندارد کاملاً باز باشد و یا کاملا بسته باشد.

قیمت سایبان برقی ریموت دار

امکان نصب سنسور هوشمند در سایبان برقی ریموت دار

یکی از ویژگی های مهم سایبان برقی ریموت دار باز و بسته شدن خودکار در شرایط مختلف جوی است. سایبان این عمل را با کمک سنسور هوشمند انجام می دهد. این سنسورها نسبت به نور، باد، آب و گرد و غبار حساس هستند و زمانی که در معرض هر کدام از آن ها قرار بگیرند به صورت خودکار باعث عملکرد موتور الکتریکی و در نهایت باز و بسته شدن سایبان می شوند.

قیمت سایبان برقی ریموتی

قیمت سایبان برقی ریموتی بسته به عوامل متعددی تعیین می شود، از اینرو نمی توان قیمت دقیقی برای این سازه اعلام کرد. یکی از عوامل تأثیرگذار بر قیمت سایبان برقی مساحت مورد نیاز سایبان است. نوع متریال مورد استفاده در ساخت سایبان برقی نیز بر قیمت آن موثر می باشد. استفاده از متریال اورجینال و با کیفیت قیمت سایبان برقی را افزایش می دهد.

مدل سایبان و جنس پارچه از دیگر عوامل تأثیرگذار بر قیمت سایبان برقی ریموت دار به حساب می آیند. توصیه ما به شما این است که کیفیت را فدای قیمت نکنید. طول عمر و دوام سایبان با کیفیت زیاد است، از این رو به مدت زمان طولانی می توانید از آن استفاده کنید. در واقع خرید سایبان با کیفیت به دلیل دوام طولانی مقرون به صرفه تر است.

سوالاتی که ممکن است در این زمینه داشته باشید:

  • دوام و ماندگاری سایبان برقی ریموت دار چقدر است؟

دوام و ماندگاری این سقف های اتوماتیک یا سایبان های برقی ریموت دار در صورت استفاده صحیح به دلیل سازه با کیفیت بکار رفته در ساخت آن بسیار زیاد است.

5/5 - (2 امتیاز)