سایبان مغازه دیدگاهان غرب

سایبان مغازه

با توجه به کاربرد سایبان مغازه، بهتر است آن را از شرکت هایی معتبر خریداری کنید. از این رو توصیه ما به شما خرید از شرکت دیدگاهان غرب است. سایبان های تولیدی در این شرکت خوش نام و با سابقه، دارای دوام و طول عمر بالا و همچنین تنوع طرح و رنگ زیادی است.

دیدگاهان غرب تولید و عرضه کننده انواع سایبان برقی باکیفیت بالا در سراسر ایران است. این شرکت در سراسر کشور نمایندگی های فعال دارد که خرید را برای مشتریان عزیز در همه ی استان ها، آسان می کند.

جهت سفارش سایبان برقی از دیدگاهان غرب، می توانید با یکی از نمایندگی های این شرکت تماس گرفته و بعد از مشاوره رایگان اقدام به خرید کنید.

جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر برای خرید سایبان مغازه با کارشناسان ما در دیدگاهان غرب تماس بگیرید!

انواع سایبان مغازه و فروشگاه

سایبان مغازه بستنی فروشی

سایبان مغازه سایبان بستنی فروشی

سایبان مغازه برای کافه و رستوران

سایبان مغازه کافه و رستوران

سایبان مغازه برای فست فود

سایبان مغازه  فست فود

سایبان مغازه برای سوپر مارکت

سایبان مغازه سوپرمارکت

سایبان مغازه تبلیغاتی

سایبان مغازه تبلیغاتی

مزایای نصب سایبان برای مغازه

با نصب سایبان برای کافه، رستوران و یا فست فود، می‌توانید به راحتی به مشتریان در محیط باز و آزاد سرویس دهید.

علاوه بر آن، می‌توانید نام مغازه یا فروشگاه خود را روی پارچه های باکیفیت سایبان‌های دیدگاهان غرب طراحی کنید. بنابراین با استفاده از سایبان می توانید علاوه بر حفاظت مغازه و وسایل خود در برابر عوامل محیطی همچون باران و اشعه نورخورشید از آن برای تبلیغ محصولات خود نیز بهره ببرید.

یکی دیگر از مزایای سایبان برقی در فصول گرم سال است. به این صورت که با جلوگیری از تایش مستقیم نور خورشید، فضای داخلی رستوران، کافه یا فروشگاه را خنک نگه می دارد.

این نوع سایبان، بهترین گزینه انتخابی برای افزایش فضا و ایجاد سایه می باشد. در واقع سایبان برقی، یک نوع پوشش متحرک است که می توان آن را به کمک جریان برق در وضعیت های دلخواهی قرار داد.

انواع سایبان برای جلوی مغازه

امروزه انواع مختلفی از سایبان ها برای جلوه فروشگاه ها طراحی و روانه بازار می شوند و کاربران می توانند متناسب با فضای و سلیقه خود، اقدام به خرید کنند. سایبان تاشو یکی از انواع سایبان مغازه است که با بهره گیری از تکنولوژی مدرن، تولید و به بازار عرضه می شود. شما می توانید در مواقعی که نیاز به سایبان ندارید، آن را به صورت اتوماتیک جمع کنید. از دیگر انواع سایبان های تولیدی شرکت دیدگاهان غرب، می توان به سایبان های ثابت، سقف متحرک و چادری اشاره کرد. در اجزای این نوع سایبان ها از اسکلت های فلزی یا آلومینومی جهت ساخت پایه سایبان استفاده می شود. یکی دیگر از انواع پوشش ها جهت سقف های مختلف، پوشش شیشه ای می باشد که زیبایی منحصر بفردی به فضای می دهد.

سایبان ثابت

سایبان متحرک

سایبان چادری

نصب سایبان سردرب مغازه

شرکت سایبان دیدگاهان غرب با تولید انواع مختلفی از سایبان ها توانسته است حضور خود را به طور گسترده ای در بین افراد گسترش دهد. یکی از نمونه کارهای این شرکت نصب سایبان سردرب کالسکه ای یا سایبان کروک است. این سایبان مغازه یکی از پرکاربردترین و مقرون به صرفه ترین سایبان ها به شمار می آید. با استفاده از این نوع سایبان، به راحتی می توانید سایه بسیار مناسبی را برای فضای مورد نظر ایجاد کنید. زیرا دارای یک حالت ربع دایره می باشد که از سه طرف پوشش کامل دارد.

تولید و تعمیر سایبان مغازه

لوازم و قطعات سایبان مغازه شامل اجزای مختلفی همچون پارچه و یا رویه سایبان، اسکلت سایبان برقی و موتور سایبان برقی هستند.

پارچه سایبان خود دارای انواع مختلف پارچه PVC، پارچه برزنت و پارچه سازه کشی است. همچنین اسکلت سایبان از دو نوع فلزی و آلومینیوم است که بیشتر نوع فلزی آن مورد استفاده قرار می گیرد.

موتور های سایبان برقی، موتور توبلار نیز گفته می شود. در کنار این موتور دو عدد ریموت جهت باز و بسته کردن سایبان برقی قرار دارند.

بهتر است بدانید که برای جوشکاری سایبان مغازه باید از افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

کار کردن این اجزا با یکدیگر سبب می شود تا سایبان فروشگاهی به درستی عمل کند و در صورت وجود هرگونه ایراد و نقص در یکی از این اجزا، سایبان به درستی کار نمی کند.

از جمله مشکلاتی که ممکن است برای سایبان مغازه به وجود بیاید، ایراد در گیربکس موتور سایبان است که برای تعمیر آن باید از نمایندگی های مجاز و افراد ماهر و با تجربه استفاده کنید.

اجزای مهم سایبان مغازه و فروشگاه

موتور سایبان مغازه

همانطور که اشاره شد برای ساخت سایبان از دو نوع موتور توبلار و ساید استفاده می‌کنیم که موتور توبلار در بین مشتریان طرفداران بیش‌تری دارد چرا که علاوه بر زیبایی بخشی به سایبان مغازه صدای کم‌تری ایجاد می‌کند. بنابراین با انتخاب این نوع سایبان می‌توانید زیبایی فروشگاه خود را دو چندان کنید. از موتور ساید هم می‌توانید برای مناطق صنعتی استفاده کنید زیرا سنگینی و صدای آن در چنین محیط‌هایی شما را آزار نمی‌دهد.

مشخصات منحصر به فرد موتور توبلار

  • جریان مصرفی بین یک و نیم تا سه آمپر

  • دارای استاندارد ip44

  • قابلیت کارکرد تا 4 دقیقه و ولتاژ مناسب 220 ولت

مشخصات فنی موتور ساید سایبان مغازه

  • استحکام زیاد فنر و کاسه فنر

  • طول عمر بالا

  • قابل استفاده در مراکز صنعتی و پارکینگ عمومی

انواع پارچه های سایبان مغازه

دیدگاهان غرب از طراحی جدید و فوق العاده زیبایی برای پارچه سایبان برقی مغازه ها بهره گرفته است. استفاده از این پارچه ها نه تنها به محیط و فضای مورد نظر شما جلوه خاصی هدیه می کند، بلکه اثر تبلیغاتی نیز دارد.

شرکت سایبان دیدگاهان غرب از یک سیستم خارجی جهت طراحی پارچه سایبان مغازه استفاده می کند. متریال های به کار رفته در این پارچه ها از مقاومت خاصی در برابر آب، روغن و پرتو نور خورشید برخوردارند.

چادر سایبان پارچه ای تاشو

سایبان های پارچه ای به بهترین شکل با نیازهای فردی هماهنگ شده اند. این سایبان ها برای نصب به فضای کمی احتیاج دارند و در عین حال سر پناه وسیعی را جهت استفاده فراهم می کند. پارچه سایبان تاشو از موادی ساخته شده است که از مقاومت بالایی در برابر نور خورشید، آب و روغن برخوردار هستند.

این نوع سایبان مغازه از یک چتر یا سقف ساخته شده که دارای مدل های مختلف (قوسی، خمیه ای، تخت و سفارشی) می باشد. 

برای ثبت سفارش سایبان برقی در سایت به صورت آنلاین، کلیک کنید.

بهترین پارچه برای سایبان فروشگاه و مغازه

3 نوع پارچه در شرکت سایبان دیدگاهان غرب موجود است که می‌توانید با توجه به سلیقه شخصی‌تان یکی از آنها را انتخاب کنید:

پارچه برزنتی خاصیت ضد آبی دارد و بسیار مقاوم است و از کرباس و پلی استر ساخته می‌شود.

پارچه فلکسی مقاومت کم‌تری نسبت به برزنتی دارد. اگر می‌خواهید روی سایبان لوگوی مغازه را ثبت کنید این پارچه برایتان مناسب است زیرا به راحتی تعویض می‌شود.

پارچه ترانزیتی ضد آب، ضد گرما، ضد نور بوده و می‌توان آن را برای انواع سایبان‌ها انتخاب کنید.

مشاوران ما در زمینه انتخاب پارچه برای سایبان مغازه یا فروشگاه شما، در کنارتان هستند.

سایبان فول کاست
سایبان مغازه استاندارد

بازوهای سایبان برقی مغازه و فروشگاه

بازوهای سایبان برای باز و بسته کردن آن کارآمد است. با توجه به نحوه قرارگیری فنر در داخل بازوها سه نوع سایبان مختلف در دیدگاهان غرب موجود است؛

بازوی سیم بکسلی

در بازوی سیم بکسلی سایبان، از سیم بکسل برای اتصال فنرها استفاده کرده‌ایم که در برابر باد و سرما مقاومت زیادی دارد. اگر می‌خواهید فروشگاهتان در مناطق سرد یا مرطوب قرار دارد، می‌توانید سایبانی را برگزینید که دارای بازوی سیم بکسلی باشد. این محصول نسبت به سایر محصولات قیمت پایین‌تری دارد.

بازوی تسمه ای

در بازوی تسمه ای، از تسمه پلاستیکی برای اتصال فنرها به هم استفاده می شود.

بازوی زنجیری

در سایبان با بازوی زنجیری، برای متصل کردن مفاصل از زنجیر استفاده می‌شود.

سنسور باد در سایبان مغازه

وجود سنسور باد باعث می شود تا در شرایطی مانند باد و طوفان سایبان جمع شود و از آسیب در امان بماند. شما می‌توانید با خرید سایبان مغازه و فروشگاه مجهز به سنسور باد از آسیب دیدن سایبان و تعویض آن جلوگیری می‌شود.

ویژگی‌ های خاص سنسور باد به شرح زیر است:

  • قابل کار کردن با باتری
  • مصرف کم و عمر زیاد باتری
  • قابل کارکرد با کنترل بی‌سیم
  • کم حجم بودن
  • قیمت مقرون به صرفه
  • نصب راحت
  • مقاوم در برابر رطوبت و طوفان‌هایی که با گرد و غبار همراه است.
پارچه سایبان مغازه استاندارد

سوالاتی که ممکن است درباره سایه بان مغازه برای شما پیش بیاد!

آیا سایبان را می توان از جایی به جایی دیگر منتقل کرد؟

بله اگر سایبان متحرک باشد، امکان انتقال وجود دارد.

بهترین نوع سایبان برای مغازه چیست؟

سه نوع مطرح سایبان وجود دارد که هر سه نوع با توجه به مکان مغازه میتواند کاربردی و مناسب باشد.

آیا موتور سایبان برقی امکان سرقت دارد؟

خیر امکان سرقت موتور وجود ندارد.

دریافت مشاوره برای خرید سایبان برقی