آشنایی با سایبان خفاشی خودرو

سایبان خفاشی خودرو نوع خاصی از سایبان های پارچه ای محسوب می شوند. این نوع سایبان، جزو دسته سایبان سفری است و به راحتی بر روی هر خودرویی نصب می شود. سایبان های خفاشی دارای یک سازه فلزی بسیار سبک هستند. همچنین در ساختار این نوع سایبان ها از روکش های مقاوم استفاده شده است. به گونه ای که می توان از این نوع سایبان در هر شرایط آب و هوایی استفاده کرد. این روکش ها اغلب از جنس های پلی استر و برزنتی هستند.

آشنایی با سایبان خفاشی خودرو

نگاهی بر انواع مختلف سایبان خفاشی خودرو

سایبان خفاشی خودرو دارای دو نوع ساده و اتاقک دار است. در ادامه نگاهی بر مشخصات  این مدل ها خواهیم داشت.

سایبان خفاشی ساده: این نوع سایبان از وزن بسیار سبکی برخوردار است. از اینرو به راحتی بر روی باربند خودرو نصب می شود. همچنین این سازه کششی را می توانید به سادگی باز و بسته کنید. در ساختار این سایبان از میله و پایه های فلزی و یک روکش پلی استر استفاده شده است.

سایبان خفاشی اتاقک دار: این نوع سایبان به دلیل داشتن متراژ بیشتر گزینه مناسبی جهت کمپینگ و استراحت بهتر محسوب می شود. از پایه ها و میله هایی با قطر و ضخامت بیشتر برای طراحی و ساخت مدل اتاقک دار استفاده شده است. با داشتن این مدل به راحتی می توانید به سفرهای چند روزه در طبیعت بروید.

آشنایی با نکات مهم جهت خرید این سایبان خفاش خودرو

برای اینکه بتوانید مدل مناسبی برای سایبان آفرود و کمپینگ انتخاب نمایید، لازم است قبل از خرید این محصول به نکات خاصی توجه داشته باشید. یکی از این فاکتورهای مهم اندازه و ابعاد سایبان است. بهتر است با توجه به نوع خودرو و متناسب با هدف خود اندازه و ابعاد سایبان را انتخاب کنید. سایبان های با ابعاد و اندازه بزرگ تر گزینه مناسبی برای کسانی هستند که قصد کمپینگ دارند. از دیگر نکات مهم برای خرید سایبان خفاشی خودرو توجه به جنس پایه های آن است.

این پایه ها لازم است از مقاومت بسیار بالایی در مقابل وزش بادهای شدید برخوردار باشند. همچنین پایه ها باید قادر باشند وزن روکش را به خوبی تحمل کنند. جنس روکش از دیگر موارد مهم قبل از خرید سایبان خفاشی خودرو به شمار می آید. باید سایبان هایی را انتخاب کنید که روکش های آن ها از دوام بسیار بالایی در برابر نور خورشید، بارش برف و باران برخوردار باشند. خرید از مراکز معتبر و نام آشنا از دیگر نکات مهم جهت خرید این نوع سایبان است.

با خرید از مجموعه ما آسوده خیال باشید که این نوع سایبان ها را بدون واسطه و با قیمت مناسبی خریداری می کنید. همچنین با مراجعه به سایت ما می توانید انواع سایبان ها را از نظر قیمت، ویژگی ها و جنس به خوبی با یکدیگر مقایسه کنید. مجموعه ما یکی از مراکز فروش معتبر جهت فروش این محصول در طرح و مدل های متنوع است. همچنین ما تمامی محصولات خود را به سراسر کشور با قیمت بسیار مناسبی ارسال خواهیم کرد. در هر جایی از کشورمان ایران که زندگی می کنید می توانید خرید خود را از مجموعه ما انجام دهید.

ویژگی ها و مزایای سایبان خفاشی خودرو

تمامی سایبان های خفاشی تولیدی ما از ویژگی ها و مشخصات منحصر بفردی برخوردار هستند. یکی از ویژگی های بارز این نوع سایبان باز و بسته شدن آسان و سریع آن است. در واقع شما در کمترین زمان ممکن قادر خواهید بود این سایبان را باز و بسته کنید. از آنجا که سایبان خفاشی خودرو وزن کمی دارد و فضای کمی را اشغال می کند، بر روی باربند انواع خودروها قابل نصب است.

از این نوع سایبان ها می توانید در شرایط آب و هوایی مختلف استفاده کنید زیرا روکش های پلی استر و برزنتی این نوع سایبان ها در برابر تابش نور خورشید، باران و برف و تگرگ از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند. از دیگر ویژگی های سایبان خفاشی خودرو می توان به چند منظور بودن آن اشاره کرد. مدل های اتاقک دار علاوه بر محافظت از خودرو به منظور کمپینگ نیز مورد استفاده قرار می گیرند. تنوع در طرح و مدل نیز از دیگر مزیت های این نوع سایبان به شمار می آید.

سایبان خفاشی خودرو

عوامل تعیین کننده قیمت این نوع سایبان

تعیین قیمت سایبان خفاشی خودرو به عوامل و فاکتورهای متعددی بستگی دارد. جنس روکش به کار رفته در این نوع سایبان یکی از این عوامل مهم است. در ساختار این نوع سایبان از پارچه های برزنتی و پارچه های پلی استر جهت روکش سایبان استفاده می شود. این دو نوع پارچه با یکدیگر متفاوت هستند، از اینرو از قیمت برابری برخوردار نیستند. متراژ سایبان های خفاشی نیز از دیگر عواملی است که ارتباط مستقیمی با قیمت سایبان دارد. برای خرید سایبان هایی با متراژ بیشتر لازم است هزینه بیشتری را پرداخت کنید.

از دیگر فاکتورهای تعیین کننده و موثر بر روی قیمت این نوع سایبان ساده یا اتاق دار بودن آن است. مدل های اتاقک دار در مقایسه با مدل های ساده از قیمت بالاتری برخوردار هستند. همچنین جنس پایه های فلزی سایبان و نوع متریال به کار رفته در آن ها از دیگر عوامل تعیین کننده قیمت این نوع سایبان محسوب می شوند. از دیگر مواردی که تأثیر بسیار زیادی بر روی نرخ نهایی سایبان خفاشی خودرو دارد، ارتفاع آن است. برای خرید سایبان هایی با ارتفاع بیشتر لازم است هزینه بیشتری را پرداخت کنید.

5/5 - (1 امتیاز)