ساخت سایبان ماشین

ساخت سایبان ماشین به صورت تخصصی

کارخانه دیدگاهان غرب با به کارگیری جدیدین ترین روش ها و رعایت استانداردهای نوین اقدام به ساخت سایبان ماشین و سایبان برقی پارکینگ کرده است. این کارخانه با رعایت تمام نکات فنی، سایبانی مستحکم برای شما تولید می کند. علاوه بر کیفیت خود سایبان، طراحی حرفه ای و نصب دقیق آن از دیگر مزایای سفارش سایبان از کارخانه سایبان دیدگاهان غرب می باشد.

نصب سایبان باید به گونه ای باشد که در تمام ساعات روز، خودرو زیر سایه قرار گیرد.

اگر سایبان با جک اتوماتیک را در ساختمان خود نصب کرده اید، شما می توانید هنگام استفاده نکردن از سایبان، آن را ببندید. سایبان فول باکس دیدگاهان غرب یکی از پر طرفدار ترین هاست. جنس آن از آلمینیوم فابریک و قطعات آن از دایکست و اکستروژن می باشند. بازو های این سایبان بسیار نرم و بی صدا باز و بسته می شوند. واضح است که ساخت سایبان ماشین با این قابلیت ها و به صورت تخصصی تنها از عهده پرسنل مجرب کارخانه دیدگاهان غرب ساخته است.

مهمترین قسمت در زمینه طراحی، ابعاد ماشین است!

اگر سایبان خودرو متناسب با ابعاد ماشین شما نباشد، کارایی مطلوب را نخواهد داشت. به منظور اینکه سایبان حداکثر سایه را به شما بدهد، فضای مورد نظر خود برای ساخت سایبان را دقیق اندازه بگیرید. توجه داشته باشید که قرار است شما خودرو خود را در آن مکان پارک کنید، پس با در نظر گرفتن ابعاد خودرو و ارتفاع آن مکان مناسبی را انتخاب کنید.

سایبان برقی دیدگاهان غرب، قابلیتی دارد که کار را برای شما ساده تر می کند. شما می توانید با کمک گرفتن از ریموت، عرض و ارتفاع سایبان را تغییر دهید. پس شما با خیال راحت می توانید از این سایبان برای انواع مختلف خودرو ها با ابعاد متنوع استفاده کنید. ما حتی اقدام به ساخت سایبان ماشین با آویز متحرک کرده ایم تا مانع از تابش نور خورشید به کناره های اتومبیل شما شویم.

تنوع بالای طرح و رنگ پارچه در ساخت سایبان ماشین

ارتباط بین رنگ و طرح با احساسات افراد را نمی توان انکار کرد. رنگ ها و طرح ها حتی می توانند بر خلق و خوی ما نیز تأثیر گذار باشند. طرح و رنگ متنوع و زیبای پارچه های سایبان از دیگر ویژگی هایی است که ما را از سایر تولید کنندگان جدا می کند.

در صورت تمایل می توانید رنگ های مات برای سایبان ماشین خود انتخاب کنید. امکان انتخاب طرح های راه راه، دیگر دستاورد ما برای شماست. همینطور سایبان شما می تواند از جنس های مختلف با بافت های متفاوت ساخته شود. ساخت سایبان ماشین با طرح و رنگی که به هیچ عنوان با گذشت زمان از آن خسته نمی شوید و کاملا مطابق با طراحی حیاط ساختمان شما است.

مزایای استفاده از سایبان ماشین

مزایای استفاده از سایبان ماشین در حیاط ویلا و ساختمان

درست است که سایبان ماشین، برای محافظت از خودرو شما نصب می شود، اما شما می توانید از آن برای محافظت از سایر وسایل مانند ماشین چمن زنی، موتور سیکلت و… نیز استفاده کنید. حتی در روزهای بارانی به راحتی می توانید فرزند خردسال خود را از اتومبیل خارج کنید و به خانه ببرید بدون اینکه نگران خیس شدن او باشید.

شما هزینه بسیار کمی برای ساخت سایبان ماشین در حیاط ساختمان خود پرداخت خواهید کرد، بدون اینکه نیازی به گرفتن مجوز از شهرداری و اتلاف وقت داشته باشید. همین طور هر وقت که مایل بودید می توانید این سایبان را از حیاط منزل خود جدا کنید.

محافظت از رنگ خودرو با سایبان ماشین

محافظت از رنگ خودرو در برابر تابش مستقیم نور خورشید

همه ما آگاه هستیم که قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش خورشید (UV) به پوست انسان آسیب می رساند. خالی از لطف نخواهد بود اگر بدانیم این پرتو های قدرتمند قادر هستند که رنگ خودرو را اکسید و محو کنند. به این ترتیب خودرو شما خیلی سریع تر از حد معمول کهنه و فرسوده دیده خواهد شد. برای جلوگیری از این امر زمانی که در حال رانندگی نیستید، خودرو خود را زیر سایبان پارک کنید. به این ترتیب علاوه بر محافظت از رنگ خودرو از چراغ ها و قسمت های پلاستیکی آن نیز محافظت کرده اید.

سوالاتی که ممکن است در این زمینه داشته باشید:

مهمترین قسمت در زمینه ساخت سایبان ماشین توجه به ابعاد ماشین است.

5/5 - (1 امتیاز)