سایبان برقی پارکینگ اجرا شده توسط دیدگاهان غرب

کاربرد سایبان پارکینگ

برای بسیاری از مسائل و مشکلاتی که ذکر شد، تنها یک پوشش و سرپناه ساده نیز می تواند پاسخگو باشد. اما این پوشش باید به نحوی باشد که علاوه بر دارا بودن جنس و کیفیت خود و مقاومت در برابر عوامل ذکر شده، به صورت محکم در جایی نیز نصب شده باشد. مجموعه عوامل ذکر شده، یک نوعی از سایبان ها به نام مدل های پارچه سایبان برقی پارکینگ را شکل می دهد تا این طرح کاربردی بتواند خاطر دارندگان ماشین های بدون پارکینگ را از این بابت آسوده کند.

مدل های پارچه سایبان برقی پارکینگ در طرح های مختلف و جدیدی تولید می شوند. این طرح های جدید هم مقاومت بیشتری را در برابر عواملی مثل تابش دراز مدت نور خورشید و نفوذ آب برف و باران دارند و هم کیفیت و زیبایی بیشتری دارند. طرح ها و مدل های جدید سایبان های برقی پارکینگ پارچه ای کاربری این نوع سایبان ها را تا چندین برابر افزایش داده اند.

21 سال تجربه به همراه نوآوری در زمینه سایبان پارکینگ

شرکت دیدگاهان غرب یکی از مجرب ترین شرکت ها در زمینه نصب و فروش سایبان برقی پارکینگ است. این شرکت با دارا بودن امتیاز صادرات سایبان فول باکس و انجام تولیدات انبوه سایبان و عرضه و فروش این سایبان ها در بازار های مختلف، رزومه درخشانی را برای خود رقم زده است. به این نحو که در بسیاری از مراکز عرضه و فروش سایبان های پارکینگ، نام دیدگاهان غرب می درخشد.

سایبان برقی دیدگاهان غرب، مجری و نصب کننده این سایبان ها نیز می باشد و در طول مسیر حرفه ای خود با شرکت های معتبر بزرگ و متعددی همکاری کرده و مورد تایید بسیاری از مشتریان است. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر، خرید و مشاوره، از طریق شماره تلفن های تماس شرکت دیدگاهان غرب، با کارشناسان مجرب ما در تماس باشید.

قاب موتور سایبان برای پارکینگ

نصب و راه اندازی سایبان برقی پارکینگ، به وجود یک موتور جهت تبدیل توان الکتریکی به کار و حرکت دادن سایبان نیاز دارد.

از این رو خود موتور نیز باید در یک محفظه پوشیده، حفاظت شود. شرکت دیدگاهان غرب، قاب هایی تراز شده، با کاور آلومینیمی و با مقاومت بالا برای موتور سایبان برقی برای پارکینگ طراحی کرده است که نقش بسیار مهمی در حفاظت از موتور، به عنوان اصلی ترین قطعه سایبان های برقی و بالا بردن طول عمر این قطعه دارد.

آیا استفاده از سایبان باعث افزایش امنیت خودرو می شود؟

بدون شک استفاده از سایبان برقی پارکینگ می تواند امنیت خودروی شما را به طور چشمگیری افزایش دهد. عوامل بسیاری می توانند در دراز مدت و از جهات گوناگون به خودروی شما صدمه بزنند.

  • تابش نور خورشید یکی از این عوامل است. نور خورشید در درجه اول، همراه خود انرژی تابشی و حرارتی زیادی را دارد که می تواند فضای داخل خودروی شما را بیش از اندازه گرم کند. این مسئله در روز های داغ تابستان یک مشکل بزرگ محسوب می شود.
  • سایبان برقی پارکینگ با ایجاد سایه بر روی خود، مانع در معرض حرارت قرار گرفتن خودروی شما می شود. از سوی دیگر اشعه خورشید حاوی پرتوهای مضری است که می تواند سبب بروز آسیب و صدماتی به بخش های داخلی خودرو شود.
  • صدماتی از قبیل باز شدن چسب تو دوزی ها، خم و آب شدن کارت ها و مواد پلاستیکی و حتی بروز حریق و ایجاد آتش سوزی که با استفاده از یک سایبان برقی پارکینگ قابل جلوگیری می باشند.
  • از سوی دیگر خودرو هایی که بدون سر پناه در مقابل بارندگی قرار می گیرند نیز ممکن است خساراتی ببینند. سایبان ضد آب است و با جلوگیری از بارش برف و باران بر روی خودروی شما، آن را از احتمال نفوذ آب به بخش های داخلی خودرو مصون نگه می دارد. نفوذ آب به بخش های داخلی موتور و جلوبندی می تواند سبب زنگ زدگی قطعات آهنی شود.
  • از سوی دیگر بارش برف در روز های سرد زمستان نیز شرایط یخ بستن را فراهم می کند و به این ترتیب ممکن است موجب گیر افتادن ماشین شما در برف شود.

نصب جک های اتوماتیک برای سایبان برقی پارکینگ

نصب جک های اتوماتیک برای سایبان پارکینگ در حالت های مختلفی امکان پذیر است. شما می توانید سایبان را به صورت سایبان متحرک نصب کنید. به این ترتیب سایبان پارکینگ شما در حالت هایی که استفاده ای ندارد، می تواند فضای کمتری را اشغال کند. همچنین شما می توانید در صورت لزوم آن را حرکت دهید و از جایی به جای دیگر منتقل کنید.

سایبان های برقی و سایبان برقی تاشو، از انواع دیگر سایبان برقی پارکینگ می باشند. این دو نوع سایبان به وسیله کار نیروی الکتریسیته جابجا می شوند و دیگر نیازی نیست برای باز و بسته کردن این سایبان ها به زحمت بیفتید.

سایبان های برقی و سایبان برقی تاشو مناسب و ایده آل برای پروژه های پارکینگی متنوع می باشند. بعلاوه که از ظاهر شکیل تری نیز برخوردار هستند.

این سایبان ها، در هر مدل و نوعی که باشند، در ابعاد و اندازه های مختلف نیز ارائه می شوند. به این ترتیب شما می توانید به راحتی یک سایبان پارکینگ را برای خود و کاملا متناسب با نیاز خود انتخاب کنید. البته ارتفاع و ابعاد سایبان برقی در قیمت تاثیر گذار است.

اجرای پروژه سایبان برقی پارکینگ

اجرای پروژه های سایابن برقی در پارکینگ ها

یکی از اصلی ترین و مهم ترین کاربرد سایبان ها، در پروژه های پارکینگی می باشد. بسیاری از پارکینگ های مجتمع های گوناگون، دارای سقف کاملا مسقف نیستند. از این رو نیاز به محافظت در برابر عوامل خارجی دارند.

انتخاب و راه اندازی سایبان هایی در قالب اجرای پروژه های پارکینگی، راه حلی عالی و کاربردی برای این مجتمع ها است.

انتخاب نوع سایبان برقی پارکینگ اهمیت بسیاری دارد. به عنوان مثال، سایبان دو طرفه یک انتخاب پرطرفدار و بی نقص برای پارکینگ های بزرگ است.

سوالاتی که ممکن است در این زمنیه داشته باشید:

  • دوام و ماندگاری پارچه سایبان برقی پارکینگ چقدر است؟

دوام و ماندگاری این پارچه ها به دلیل آنکه قرار است در معرض باد و باران و یا تابش شدید آفتاب از خوردو محافظت نمایند بسیار زیاد است.

5/5 - (1 امتیاز)