نگهداری از سایبان برقی توسط دیدگاهان غرب

آموزش نگهداری سایبان برقی توسط دیدگاهان غرب

شرکت دیدگاهان غرب یکی از تولید کننده های خوش نام و مشهور انواع سایبان های مختلف است. این مجموعه علاوه بر عرضه سایبان هایی با کیفیت، آموزش نگهداری سایبان برقی را نیز به مشتریان عزیز خود ارائه می کند. شما می توانید به کمک این آموزش ها به بهترین شکل از سایبان برقی خود نگهداری کنید تا هم طول عمر مفید آن افزایش یابد و هم از خرابی زودهنگام آن جلوگیری کنید.

عوامل موثر در افزایش طول عمر سایبان برقی

سایبان برقی از قسمت های مکانیکی و موتوری ساخته شده است و هر یک از این قسمت ها پس از گذراندن زمان مشخصی رفته رفته فرسوده می شوند و در نهایت  عمر مفید سایبان برقی تمام می شود. با رعایت چند مورد ساده شما می توانید طول عمر سایبان برقی خود را تا حد زیادی افزایش دهید.

موتور سایبان برقی اصلی ترین قطعه در سایبان برقی محسوب می شود که نیازمند نگهداری بیشتری است. این موتور ممکن است در اثر نفوذ آب، رطوبت و گرد و غبار کارایی خود را به مرور از دست دهد. همچنین تابش مستقیم آفتاب و حرارت ناشی از آن نیز می تواند سبب بروز مشکل در عملکرد موتور شود و آن را خراب کند. موتور توبولار از بهترین نوع موتور است.

به همین دلیل شما می توانید با نصب آفتابگیر موتور سایبان برقی، موتور سایبان خود را در برابر باران و تابش آفتاب محافظت کنید. به این ترتیب طول عمر موتور دستگاه شما به طور محسوسی افزایش خواهد یافت.

نگهداری از موتور سایبان برقی

نگهداری آسان و تمیز کردن موتور سایبان برقی

موتور سایبان برقی مثل سایر قطعات الکترونیکی نیاز به تمیز شدن و حذف آلودگی های محیطی مثل گرد و غبار دارد. اگر می خواهید به درستی نگهداری سایبان برقی را انجام دهید، باید فرآیند تمیز کردن موتور سایبان برقی را هر چند وقت یک بار انجام دهید.

با انجام این کار گرد و غبار هایی که در مدت استفاده موتور جذب قطعات داخلی آن شده اند، تمیز می شوند و موتور می تواند بدون مزاحمت این ذرات کار کند. تمیز کردن موتور برقی اغلب مواقع به آسانی و به کمک یک پمپ باد قابل انجام است اما در برخی از مواقع نیز لازم است که آن را با آب تمیز کنید.

شستشوی اصولی سایبان برقی

مراحل شستشوی سایبان برقی به صورت اصولی

شستشوی سایبان برقی باید به صورت اصولی انجام شود تا خود شستشو سبب آسیب رسیدن و خرابی سایبان برقی نشود. اغلب افراد شستشوی پارچه یا برزنت سایبان را با آب انجام می دهند. در این نوع شستشو باید توجه کرد که بخش موتور الکتریکی دستگاه از آب محافظت شود. شما می توانید حین شستشو با آب موتور دستگاه را بپوشانید.

جدا کردن دستگاه از جریان برق و خاموش بودن کامل دستگاه در حین شستشوی سایبان برقی اهمیت زیادی دارد. به این ترتیب در صورت نفوذ ناخواسته آب به درون موتور از جرقه زدن و اتصال الکتریکی و سوختن موتور دستگاه جلوگیری می شود. به همین دلیل برای نگهداری سایبان برقی و شستشوی آن با آب حتما تا خشک شدن کامل آن صبر کنید و سپس آن را روشن نمایید.

خدمات تعویض پارچه سایبان

آیا پارچه سایبان را باید هر سال عوض کرد؟

پارچه سایبان به طور دائم در معرض نور آفتاب، بارش باران و برف و گرد و غبار است و به همین دلیل به سرعت کثیف می شود. یک تصور اشتباه که رایج است لزوم تعویض سالیانه پارچه سایبان است. اما این تصوری غلط است. با نگهداری سایبان برقی به صورت صحیح و شستشوی اصولی پارچه آن می توان برای مدت طولانی از یک پارچه استفاده کرد.

کافیست هر چند وقت یک بار پارچه سایبان را جداسازی کنید و آن را بشویید. به این ترتیب پارچه سایبان کاملا تمیز خواهد شد و برای مدت بیشتری قابل استفاده خواهد بود. پارچه بسیاری از سایبان ها قابل شستشو هستند و بهتر است از استانداردهای پارچه سایبان برقی برخوردار باشند.

ارائه خدمات ترمیم و بازسازی و انواع تعمیرات سایبان برقی

یکی دیگر از اصول مهم در نگهداری سایبان برقی، ترمیم و بازسازی آن است. علی رغم همه نگهداری ها سایبان های برقی ممکن است دچار آسیب و خرابی بشوند. ارائه خدمات ترمیم و بازسازی و انواع تعمیرات سایبان برقی در دیدگاهان غرب به شما مشتریان عزیز ارائه می شود تا نگهداری سایبان برقی را به بهترین نحو انجام دهید.

سوالاتی که ممکن است در این زمنیه داشته باشید:

  • نگهداری از سایبان برقی شامل چه مواردی است؟

نگهداری از سایبان برقی شامل نگهداری از موتور، نگهداری از پارچه سایبان و … می باشد.

5/5 - (1 امتیاز)