نورپردازی سقف برقی

انجام نورپردازی سقف برقی توسط متخصصین دیدگاهان غرب

سقف های برقی در جهت محافظت محیط از بارش باران و برف و تابش مستقیم نور خورشید اختراع شده اند. این سقف ها بیشتر در ویلاها، پارکینگ های روباز، باغ ها، کافی شاپ ها و رستوران ها کاربرد دارند. سقف برقی نوعی سایبان برقی محسوب می شود که انواع مختلفی دارد. و می توان با نورپردازی آن زیبایی خاصی نیز به محیط بخشید.

سقف های برقی به انواع مختلفی تقسیم می شوند و هر کدام نور پردازی بخصوصی دارند. متخصصان خبره شرکت دیدگاهان غرب با جدیدترین روش های موجود نورپردازی سقف برقی مکان های مورد نظر شما را به بهترین نحو به انجام خواهند رساند. متخصصین شرکت نام آشنای ما، در نورپردازی سقف های برقی متحرک و سقف های متحرک سابقه طولانی دارند.

تفاوت نورپردازی سقف برقی متحرک و سقف های ثابت

سقف برقی متحرک همانگونه که از نام آن مشخص است، به وسیله موتور و ریموت کنترل باز و بسته می شود. همچنین، با جریان برق کار می کند و به همین علت با سقف متحرک اتوماتیک متفاوت است. سقف های برقی متحرک با توجه به کاربری های مختلف، انواع متنوعی دارند. نورپردازی در سقف، علاوه بر ایجاد روشنایی باعث زیبایی خیره کننده محیط نیز می شود.

نورپردازی سقف های برقی متحرک و سقف های ثابت با توجه به دلایلی که در ادامه ذکر خواهد شد، با هم متفاوت هستند. سقف های ثابت خانه ها، ادارات، مراکز تجاری را می توان با ایجاد نور مخفی و استفاده از منابع مختلف نوری به صورت شیک و چشم نواز نورپردازی کرد. در نور پردازی سقف های ثابت باید به رنگ آمیزی محیط و دیوارها و نوع کاربری دقت ویژه داشت.

نورپردازی یک محیط می تواند شور و نشاط و یا بی رقمی و بی حوصلگی در فرد ایجاد کند. پس باید به صورت اصولی صورت گیرد. در نور پردازی سقف های ثابت می توان از نورپردازی متمرکز، عمومی، موضعی، نقطه ای و سایر روش های نور پردازی بهره برد. در این مورد هم، در انتخاب رنگ نور و انتخاب روش نورپردازی حتما باید به کاربری محیط توجه لازم داشت.

نورپردازی سقف برقی متحرک اگر به نحو احسن انجام شود، آن را به یک سیستم دکوراتیو تبدیل می کند. نورپردازی بر سقف های متحرک برقی رستوران ها و کافی شاپ ها محیطی شاعرانه را ایجاد خواهد کرد.

چراغ های خطی و نقطه ای جهت محیط های کلاسیک و مدرن کاربرد دارند. نورپردازی سقف های برقی متحرک جمع شونده، از نوع SMD و با تکنولوژی LED است. این سیستم با داشتن  منبع تغذیه مرکزی و  نصب یک دیمر بعد از خروجی منبع، کم و زیاد کردن میزان روشنایی را ممکن می کند.

در سیستم نورپردازی سقف متحرک برقی به دلیل متحرک بودن سقف باید به نحوه سیمکشی، عایق بودن و مقاومت در برابر تحرک زیاد توجه کرد. همچنین باید به نوع ولتاژ لامپ های مصرفی توجه ویژه ای داشت تا مصرف برق سقف متحرک برقی کنترل شود.

یکی از مکان های اجرای سقف برقی، سقف برقی برای حیاط است.

تفاوت نورپردازی سقف برقی متحرک و ثابت

امکان کنترل نورهای سقف برقی از راه دور

همانگونه که پیش تر گفته شد، سقف های برقی با استفاده از سیستم جریان برق و با ریموت از راه دور باز و بسته می شوند. این امکان برای کنترل از راه دور نورپردازی سقف برقی نیز فراهم شده است. با استفاده از ریموت می توان میزان نورپردازی، نوع رنگ نور و خاموش و روشن کردن چراغ ها را کنترل کرد.

ضد آب بودن تمامی نورها برای کاربری بالا در فضای باز

کلمه IP برگرفته از Ingress Protection به معنای حفاظت در برابر ذرات ریز است. تجهیزات برقی مورد استفاده ساختمان ها و امور صنعتی معمولا دارای محفظه ای هستد که تجهیزات در آنجا جای گذاری می شوند. لذا باید متناسب با محل نصب انتخاب شوند تا به بهترین نحو عمل کنند. درجه حفاظت IP اصطلاحی در استاندارد IEC60529  است. بر اساس محفظه های تجهیرات الکتریکی که در فضای باز نصب می شوند، با کدهای استانداردی IP XY از نظر نفوذ در برابر عوامل خارجی تقسیم بندی می شوند.

X  و Y در IP XY  نشان دهنده  میزان محافظت  تجهیزات هستند. X رقمی بین ۰ تا ۶ است که میزان حفاظت در برابر جامداتی همچون گرد و غبار رو نشان می دهد و Y رقمی بین ۰ تا ۸ که نشانگر میزان حفاظت دستگاه در برابر مایعات مانند آب است.

بنابراین با توجه به میزان IP تجهیزات محصولات ال ای دی می توان مطمئن بود که تمامی نور ها برای کاربری بالا در فضای باز ضد آب هستند. این درجه را می توان افزایش داد. توصیه می شود برای کاربری های مختلف بالا در فضای باز به درجه IP تجهیزات نورپردازی توجه کافی داشته باشید.

گارانتی تجهیزات نورپردازی سقف برقی

ضمانت گارانتی تمامی تجهیزات و قطعات نورپردازی سقف ها

شرکت ما این افتخار را دارد که، در امر فروش و خدمات سقف های برقی و سایبان ها، علاوه بر عرضه خدمات و محصولات با کیفیت و با قیمت مناسب، تمامی تجهیزات و قطعات نورپردازی را با گارانتی در اختیار مشتریان عزیز قرار دهد. شما می توانید با مشاوره متخصصین مجرب دیدگاهان غرب، از گارانتی تجهیزات و قطعات نورپردازی سقف برقی مطلع شوید.

سوالاتی که ممکن است در این زمنیه داشته باشید:

  • برای دریافت خدمات نورپردازی سقف برقی به کجا مراجعه نماییم؟

برای دریافت کلیه خدمات در زمینه نورپردازی سقف برقی می توانیم به متخصصان دیدگاهان غرب مراجعه نماییم.

5/5 - (1 امتیاز)