قیمت سایبان سفری

قیمت سایبان سفری بر چه اساسی تعیین می شود؟

عوامل گوناگونی روی قیمت سایبان سفری تاثیر گذار هستند. شاید سایز و ابعاد محصول را بتوان اثر گذارترین عامل برشمرد. سایبان های سفری در هر اندازه و ابعادی موجود هستند. طبیعتا هر چه ابعاد محصول بزرگتر باشد، مقدار متریال به کار رفته در آن افزایش یافته و به تبع آن، قیمت هم بالاتر می رود.
عامل موثر دیگر بر قیمت سایبان سفری، کیفیت پروفیل ها، ستون ها و پارچه به کار رفته در محصول است. سایبان های سفری ممکن است در انواع شرایط آب و هوایی مورد استفاده قرار گیرند. با توجه به مقصدی که برای سفر انتخاب می کنید، احتمال دارد که سایبان در معرض وزش بادهای شدید، بارش باران و برف و یا تابش طولانی مدت آفتاب واقع شود. بنابراین پارچه و ستون چادر باید بتواند توانایی مقاومت در برابر این عوامل را داشته باشد.
به کار بردن متریال مرغوب در ستون های به کار رفته در سایبان سفری، برای حفظ مقاومت و ایستادگی آن اهمیت بالایی دارد. بنابراین بهتر است هنگام خرید این محصول صرفا ارزان بودن را مد نظر قرار ندهید و به کیفیت محصول هم توجه داشته باشید. از سوی دیگر باید این را در نظر گرفت که گران بودن نیز کیفیت را تضمین نمی کند. دیدگاهان غرب، در کنار قیمت مناسب، کیفیت و دوام بالا را به شما عرضه می دارد.

انواع سایبان برقی در مناطق گرم نیز توسط دیدگاهان غرب تولید و اجرا می شود.

ساخت انواع سایبان های مسافرتی با قیمت مناسب

معمولا افرادی که اهل ماجراجویی و سفر هستند، ترجیح می دهند تا به جای گذراندن کل اوقات در هتل، مستقیما از زیبایی های طبیعت بهره مند شوند. حتی اگر در طول مسافرت اقامت در هتل صورت گیرد،‌ میتوان برای گردشگری و گذران وقت در طبیعت، به استفاده از سایبان سفری روی آورد.

سایبان های سفری در ابعاد و مدل های متنوعی تولید می شوند. در نتیجه وقتی تصمیم به تهیه سایبان سفری می گیرید، می توانید از سایبانی کاملا منطبق با نیاز های خود بهره مند شوید. سایبان های سفری را می توانید در هر اندازه ای که مد نظر دارید، سفارش دهید.

قیمت سایبان برقی بستگی به نوع آن محاسبه میگردد که دیدگاهان غرب، سایبان های مشافرتی با قیمت مناسب ارائه میدهد.

وزن این محصول با توجه به نیاز به جابجایی دائمی،‌ سبک بوده و در عین حال مقاومت بالایی دارد. امکان اضافه کردن ستون به سایبان های سفری شرایطی فراهم می آورد تا بتوان از این وسیله در وضعیت های گوناگون استفاده کرد. نصب آسان از دیگر ویژگی های انواع سایبان های مسافرتی دیدگاهان غرب محسوب می شود.

تفاوت قیمت سایبان سفری و سایبان خودرو

تفاوت قیمت سایبان سفری و سایبان سفری خودرو

علاوه بر سایبان سفری، سایبان های آفرود نیز برای مسافرت مناسب هستند. سایبان آفرود که آن را با نام سایبان سفری خودرو نیز می شناسند، در قسمت باربند خودرو ها نصب می شود و می تواند فضایی برای اتراق فراهم آورند. این سایبان ها در هر دو نوع دستی و برقی موجود هستند.

موتور به کار رفته در سایبان سفری خودرو، مهم ترین عامل در تعیین هزینه این محصول است. برای مقایسه قیمت سایبان سفری با سایبان سفری خودرو،‌ لازم است که ابعاد، جنس پارچه و پروفیل های مورد استفاده در هر دو محصول را جداگانه مورد بررسی قرار دهیم. در صورت یکسان بودن تمامی این اجزا،‌ برقی یا دستی بودن سایبان عامل تعیین کننده روی قیمت آن خواهد بود. طبیعتا سایبان برقی هزینه بیشتری دارد. برای اطلاع از قیمت دقیق محصولات، می توانید با کارشناسان ما در دیدگاهان غرب تماس حاصل فرمایید.

تفاوت قیمت سایبان سفری و سایبان چتری

سایبان چتری ارزان تر است یا سایبان سفری؟

سایبان های چتری از دیگر انواع سایبان هستند که در هر دو نوع دستی و برقی تولید می شوند. حال آن که سایبان های سفری غیر برقی هستند. برای مقایسه قیمت سایبان سفری با سایبان چتری، باید در ابتدا در نظر گرفت که سایبان چتری از نوع برقی است یا دستی. سایبان های برقی به علت دارا بودن موتور، قیمت بالاتری نسبت به سایبان های دستی دارند.

از طرف دیگر ابعاد سایبان سایبان، تعداد میله ها و ستون ها روی قیمت سایبان سفری و چتری روی قیمت اثرگذار هستند. به طور کلی باید تمامی این عوامل را در کنار هم بررسی کرد تا بتوان قیمت نهایی این دو نوع سایبان را با یکدیگر مقایسه نمود.

تاثیر پارچه بر قیمت سایبان سفری

جلوگیری از اشعه نور خورشید توسط پارچه سایبان های سفری

تابش مستقیم و طولانی مدت  نور خورشید در هنگام کمپ و سفر می تواند آزاردهنده باشد. این موضوع خصوصا در سفر به مناطق کوهستانی و کویری بیشتر خود را نمایان می سازد. پارچه سایبان سفری دیدگاهان غرب از جنس پلی اورتان و پلی استر است. این موضوع علاوه بر جلوگیری از نفوذ آب، فضای زیر سایبان را از تابش اشعه نور خورشید هم در امان نگه می دارد.

سوالاتی که ممکن است در این زمنیه داشته باشید:

علاوه بر ابعاد سایبان سفری عوامل دیگری نیز مانند کیفیت پروفیل ها، ستون ها و پارچه به کار رفته در محصول در قیمت سایبان سفری تاثیرگذارند.

5/5 - (1 امتیاز)