قیمت سایبان بازویی

قیمت سایبان بازویی بر چه اساسی مشخص می شود؟

قیمت سایبان بازویی به عوامل مهمی از قبیل مدل سایبان، برقی یا دستی بودن سایبان، متراژ سایبان، جنس روکش سایبان و سیستم جمع کننده سایبان بازویی بستگی دارد. مهم ترین قسمت سایبان بازویی موتور آن است. معمولا از موتور توبولار برای ساخت این نوع سایبان استفاده می کنند که از برندهای مختلف در بازار موجود است. موتور از برندهای خارجی از قبیل ایتالیایی و آلمانی بخش مهمی از قیمت سایبان برقی را به خود اختصاص می دهد.

استفاده از پارچه با جنس های متفاوت از قبیل برزنتی، ترانزیتی و فلکسی در تعیین قیمت سایبان تأثیرگذار است. همچنین جنس یراق آلات بکار رفته در ساخت سایبان بازویی بر قیمت سایبان موثر است. در ساخت سایبان های بازویی دستی از هندل استفاده می شود، در حالیکه سایبان های برقی دارای موتور برقی و ریموت هستند. می توان گفت قیمت سایبان های بازویی برقی بیشتر از سایبان های بازویی دستی است.

تأثیر انتخاب پارچه و ابعاد در قیمت سایبان بازویی

یکی از اجزای سایبان بازویی پارچه است. برای ساخت این نوع سایبان از روکش دو طرفه پی وی سی، روکش اسپانیایی و روکش نانو استفاده می کنند. هر کدام از این نوع پارچه ها قیمت های متفاوتی دارند. انتخاب پارچه سایبان باید با وضعیت آب و هوایی منطقه تناسب داشته باشد. انتخاب مناسب جنس پارچه تأثیر بسزایی بر کارایی و دوام سایبان بازویی خواهد داشت.

از دیگر عوامل موثر بر قیمت سایبان بازویی ابعاد آن است. می توان گفت هر چقدر ابعاد سایبان بزرگتر باشد، قیمت آن بیشتر خواهد بود. شما باید براساس فضایی که در اختیار دارید ابعاد سایبان را تعیین کنید. شما می توانید برای اندازه گیری دقیق ابعاد سایبان بازویی و ثبت سفارش خود از کارشناسان مجرب مجموعه ما کمک بگیرید. ما به شما کمک خواهیم کرد تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

هزینه ساخت پایین و کیفیت بالای قطعات

شرکت های تولیدی مختلفی سایبان های بازویی را با کیفیت های متنوع تولید و روانه باز می کنند. انتخاب متریال جهت ساخت سایبان تأثیر بسیار زیادی بر کیفیت آن خواهد داشت. شرکت های تولیدی از استیل، آلومینیوم و یا فولاد ضد زنگ برای ساخت سایبان بازویی استفاده می کنند. برای روکش این نوع سایبان از پی وی سی یا پلی کربنات استفاده می شود. این امر سبب افزایش کارایی و دوام سایبان های بازویی می شود.

هزینه ساخت پایین سایبان بازویی

نیروهای متخصص مجموعه ما با بهره گیری از دانش خود، قطعات اورجینال و تجهیزات پیشرفته اقدام به ساخت سایبان بازویی می کنند. مجموعه ما برای جلب رضایت مشتریان قیمت های منصفانه ای را برای محصولات خود در نظر گرفته است. ما تمامی محصولات خود را با کیفیت بسیار بالا تولید و روانه بازار می کنیم. شما می توانید با انتخاب مجموعه ما و با پرداخت هزینه بسیار مناسب از کیفیت و کارایی سایبان بازویی ما نهایت استفاده را ببرید.

دیدگاهان غرب تولید کننده انواع سایبان بازویی در ایران

تولید سایبان بازویی به عنوان پوشش محافظتی در برابر باراش برف، باران و تابش نور خورشید برای فضای باز قابل استفاده است. می توان گفت سایبان بازویی جزء پرفروش ترین سایبان های موجود در بازار به حساب می آید. قیمت سایبان بازویی با توجه به کاربردی که دارد مناسب است.

این نوع سایبان به دلیل دارا بودن بازوهای افقی به سایبان های مدل سنتی معروف می باشد. البته این نوع سایبان در مدل های مختلفی تولید می شود. ما با بهره گیری از افراد متخصص در زمینه طراحی و تولید انواع سایبان توانسته ایم رضایت شما عزیزان را به خود جلب کنیم.

نیروهای متخصص ما با در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی، سلیقه و میزان بودجه مشتری و زیر نظر کارشناسان خبره بخش کنترل کیفیت سایبان مورد نظر شما را تولید می کنند. تولیدات ما مرحله به مرحله توسط کارشناس بررسی می شوند. به جرأت می توان گفت ما تمامی محصولات خود را بدون هیچگونه عیب و ایرادی به مشتری تحویل می دهیم. ما قادر هستیم در کمترین زمان و با مناسب ترین قیمت با کیفیت ترین سایبان های بازویی را طراحی و تولید کنیم.

ارائه تمامی خدمات فروش و تعمیرات سایبان ها

یکی از دغدغه های کاربران خدمات پس از فروش سایبان بازویی است. مجموعه ما با در نظر گرفتن تمامی نیاز مشتریان خدمات متنوعی را به آن ها ارائه می دهد. شما می توانید تمامی خدمات مربوط به فروش را از مجموعه ما بخواهید. ما در زمینه فروش، نصب سایبان، تأمین قطعات، تعمیر سایبان و سریس آن به شما خدمات ارائه می دهیم.

نیروهای متخصص ما در زمینه تعمیر سایبان بازویی از دانش بالایی برخوردار هستند. تعمیر سایبان بازویی کار هر کسی نیست. شما باید تعمیر سایبان را به دست فرد با تجربه و متخصص بسپارید، در غیر این صورت متوجه ضررهای هنگفتی خواهید شد.

شما با پرداخت هزینه بسیار مناسب می توانید خدمات با کیفیتی را از مجموعه ما دریافت کنید. در صورت نیاز می توانید با مجموعه ما تماس بگیرید. نیروهای مجرب ما در اسرع وقت در محل شما حاضر خواهند شد.

امکان تماس با مشاوران جهت راهنمایی محصولات و قیمت سایبان بازویی

استفاده از متریال متفاوت طیف گسترده ای از سایبان های بازویی را در بازار ایجاد کرده است. همچنین قیمت سایبان بازویی با توجه به نوع کیفیت آن متفاوت خواهد بود. این مسئله سبب شده است تا انتخاب سایبان بازویی مناسب و با کیفیت برای شما دشوار شود.

مشاوران مجرب و متخصص ما در زمینه خرید، نصب و تعمیر انواع سایبان بازویی پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستند. شما در هر زمان که بخواهید می توانید با مجموعه ما تماس بگیرید. مشاوران ما اطلاعات مفیدی را در این زمینه در اختیار شما قرار خواهند داد، و شما با خیال آسوده و با دقت بیشتر سایبان بازویی مورد نظر خود را انتخاب خواهید کرد. از طرفی انتخاب سایبان بازویی متناسب با شرایط آب و هوایی منطقه تأثیر بسزایی بر کیفیت و دوام سایبان خواهد داشت، پس توصیه ما به شما این است که قبل از خرید راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

به این مقاله امتیاز دهید