سقف های برقی جمع شونده به علت محبوبیت بالایی که دارند در ابعاد و مدل های مختلفی ساخته و عرضه می شوند. به این ترتیب برای هر کاربری مناسب بوده و در هر استفاده ای ایده آل هستند. سقف برقی جمع شوند هم یک سازه استاتیک و مانا و هم یک سازه دینامیک و پویا است. به همین دلیل در طراحی و ساخت آن باید نکات مربوط به هر دو نوع طراحی لحاظ شود.

سقف برقی جمع شونده چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

سقف برقی جمع شونده در حالت بسته باید حداقل فضا را اشغال کند و در عین حال کاملا محکم و استوار باشد. به علاوه باز شدن آن نباید وقت زیادی بگیرد و با سهولت کامل انجام شود. طراحی اصولی سقف های برقی جمع شونده نه تنها مصرف انرژی آن را بهینه می کند، بلکه سبب می شود آلودگی صوتی کمتری نیز تولید شود.

پس از باز شدن سقف نیز سازه باید کاملا مستحکم و مقاوم باشد تا در برابر تنش و وزن خود سقف آسیب پذیر نباشد. به این ترتیب ایمنی فضای زیر آن حفظ می شود. چنانچه سقف برقی جمع شوند نسبت به وزن خود مقاوم نباشد، ممکن است فرو ریخته و حوادثی را به وجود آورد.

طراحی و ساخت سقف برقی با بهترین کیفیت و مطابق بالاترین استانداردها توسط گروه های صنعتی متخصص در این زمینه در همه ابعاد و مدل ها انجام می شود. به این ترتیب می توانید سقف برقی سفارشی فضای خود را سفارش داده و از آن استفاده کنید.

طراحی و ساخت سقف برقی جمع شونده

دیدگاهان غرب، مجری تخصصی انواع سقف برقی جمع شونده

طراحی، ساخت، نصب و اجرای سقف های برقی مثل هر سازه الکترومکانیکی دیگری نیاز به تخصص و تجربه در این زمینه دارد. با خرید از مجریان تخصصی این طرح ها می توانید هم از کیفیت کار اجرا شده و ایمنی آن و هم از قیمت مقرون به صرفه آن آسوده خاطر باشید.

سایبان برقی دیدگاهان غرب یکی از با تجربه ترین گروه های صنعتی مجری طرح های انواع سقف های برقی جمع شونده و ثابت است. دیدگاهان غرب با تجربه ای مثال زدنی در زمینه سایبان های برقی و ثابت، سقف های جمع شونده، موتورهای توبولار، ساید و تمام تجهیزات و وسایل لازم این عرصه و بدون شک بهترین انتخاب شما برای تمام مراحل اجرا و پیاده سازی طرح سقف های برقی جمع شونده، از طراحی و ساخت تا نصب و اجرا است.

دیدگاهان غرب، مجری تخصصی انواع سقف های برقی

کاربرد بالای سقف برقی در حیاط ویلاها و پارکینگ های روباز

همانطور که اشاره شد سقف برقی جمع شونده در موارد زیادی کاربرد دارد. یکی از بیشترین کاربردها و متعددترین مصارف سقف های جمع شونده در حیاط ویلاها و پارکینگ های روباز است. این فضا معمولا به علت اینکه در معرض تابش شدید آفتاب یا بارش برف و باران قرار می گیرند، بیشترین نیاز را به سازه های سقفی کاذب و موقت دارند.

حیاط ویلاها عموما فضاهایی دلنشین به شمار می رود که زیبایی و جلوه ای بی نظیر داشته و علاوه بر جلوه ظاهری، بخش قابل توجهی از فضا و مساحت را به خود اختصاص می دهند. برخوردار بودن این فضاها از هوای آزاد معمولا بسیار لذت بخش است. به همین دلیل منطقی نیست که با سقف های دائمی این فضا را بپوشانیم. در چنین شرایطی استفاده از سقف های برقی جمع شونده و سایر سازه های سایبان موقت می تواند انتخابی عالی باشد.

کاربرد بالای سقف برقی در حیاط ویلاها و پارکینگ های روباز

قیمت سقف برقی جمع شونده بستگی به ابعاد و موتور استفاده شده دارد!

قیمت این مدل سقف برقی یکی از اصلی ترین فاکتورهایی است که توجه هر خریداری را به خود جلب می کند. فاکتورهای متعددی بر روی قیمت سقف های جمع شونده تاثیر می گذارند که مهمترین آن ها ابعاد و مساحت سقف اجرا شده و دیگری موتور به کار رفته است.

سازه های سقف برقی، سازه هایی الکتریکی هستند و از نیروی الکتروموتوری یک موتور برای باز و بسته شدن استفاده می کنند. بدیهی است توان و کیفیت موتور به کار رفته به عنوان اصلی ترین قطعه و قلب تپنده این سازه ها به طور مستقیم بر روی قیمت سقف های برقی جمع شونده موثر است. موتور سقف برقی ممکن است از نوع توبولار، ساید یا موتورهای دیگری با توان های مختلف باشد.

آیا در سقف برقی جمع شونده از شیشه می توان استفاده کرد؟

سقف های برقی سازه هایی با تنوع بسیار بالا هستند. با توجه به طراحیشان می توان در آن ها از متریال های مختلفی استفاده کرد. در سقف های برقی جمع شونده از شیشه نیز می توان استفاده کرد. هر چند برای استفاده از شیشه، سقف برقی باید طراحی بخصوصی داشته باشد تا در حین باز و بسته شدن بخش های شیشه ای آن نشکند.

بهترین انتخاب برای پوشش سالن های ورزشی در چهارفصل

سالن های ورزشی فضا هایی هستند که باید در چهار فصل سال و در همه مواقع قابل استفاده باشند. به همین دلیل نمی توان به تابش آفتاب یا بارش برف و باران اجازه داد تا ورزش را مختل کنند. از سوی دیگر استفاده از نور آفتاب در مواقعی که هوا مطبوع باشد انتخابی عالی است. در چنین شرایطی یکی از بهترین انتخاب ها استفاده از این سقف های برقی در ابعاد بزرگ است.

5/5 - (1 امتیاز)