اجرای سقف برقی برای حیاط

سقف برقی برای حیاط یکی از مدرن ترین و زیباترین سازه ها جهت استفاده در بسیاری از ساختمان ها و مجتمع ها محسوب می شود. این نوع سقف ها به دلیل داشتن تنوع در رنگ و طرح امروزه توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده اند. با استفاده از این نوع سقف ها به راحتی می توان حیاط منزل خود را با یک پوشش ایده آل به فضایی آزاد و دلنشین تبدیل کرد. همچنین با انتخاب این مدل سقف ها می توانید استفاده بهینه ایی را از فضای خانه خود داشته باشید.

اجرای سقف برقی برای حیاط ساختمان ها و ویلاها

سقف برقی برای حیاط ساختمان ها و ویلاها را نمی توان از هر شرکت و گروهی تهیه کرد، چرا که امروزه برخی از شرکت ها اقدام به تولید سایبان ها و سقف های نامرغوب می کنند. سقف هایی را که انتخاب می کنید باید از متریال ها و مواد با کیفیت و درجه یک ساخته شوند. همچنین در کنار کیفیت لازم است این نوع سقف های برقی از زیبایی خاصی در طرح و شکل نیز برخوردار باشند. با انتخاب گروه ما به هیچ وجه پشیمان نخواهید شد، چرا که سقف های برقی تولید شده ما از بهترین و استانداردترین مواد ساخته شده اند. همچنین با خرید از گروه معتبر و نام آشنای ما در زمینه اجرای سقف برقی جای هیچ نگرانی برای شما وجود نخواهد داشت، زیرا گروه ما از کارشناسان و متخصصان با تجربه در این زمینه جهت اجرای سقف های برقی بهره می برد. در واقع متخصصان و کارشناسان ما با تکیه بر دانش خود و با استفاده از تجربه و مهارت بالا به راحتی می توانند سقف های برقی را در بهترین قسمت از حیاط خانه شما نصب کنند. در حالت کلی با خرید از گروه ما علاوه بر اینکه می توانید از کیفیت سقف های برقی مطمئن و آسوده خیال باشید، آن ها را نیز می توانید به صورت علمی و اصولی نصب کنید.

ویژگی و استانداردهای سقف برقی حیاط

بهتر است بدانید سقف برقی برای حیاط از ویژگی ها و قابلیت های خاصی برخوردار است. سقف های برقی با کیفیت ماندگاری و استحکام بسیار بالایی داشته و در برابر خوردگی و زنگ زدگی مقاومت بسیار بالایی دارند. استفاده از پارچه مرغوب و با کیفیت و آلومینیوم درجه یک از دیگر استانداردهای این سقف های برقی محسوب می شوند. از دیگر ویژگی هایی که این نوع سقف های برقی لازم است دارا باشند می توان به قابلیت تنظیم زاویه بازشوی سایبان از حالت کاملا افقی تا زاویه دلخواه اشاره کرد. همچنین در ساختار سقف های برقی حیاط استاندارد از سازه های آلومینیومی با رنگ الکترواستاتیک استفاده شده است. تنوع در طرح و رنگ از دیگر ویژگی هایی است که یک سقف استاندارد باید از آن برخوردار باشد. قبل از خرید بهتر است به این ویژگی ها و استانداردها دقت لازم را داشته باشید.

سقف برقی برای حیاط ویلا

امکان باز و بسته شدن سقف متحرک برقی به کمک ریموت

بهتر است بدانید سقف برقی برای حیاط از مزیت ها و قابلیت های بسیاری برخوردار است. یکی از مزیت های قابل توجه این نوع سقف های برقی امکان باز و بسته شدن آن ها با استفاده از ریموت می باشد. در واقع بدون دخالت دست و از راه دور تنها با استفاده ریموت می توانید این سقف برقی جمع شونده را باز و بسته کنید. در برخی از مواقع ممکن است به سایه و فضای این نوع سقف ها نیاز داشته باشید و در برخی موارد نیز ممکن است نیازی به آن نداشته باشید، از اینرو با فشار دادن یک دکمه ریموت می توانید این کار را بدون صرف انرژی انجام دهید. لازم به ذکر است که در ساختار این نوع سقف ها موتوری تعبیه شده است که با استفاده از ریموت از راه دور قابل کنترل است.

ابعاد سقف برقی برای حیاط

قیمت سقف برقی برای حیاط بستگی به ابعاد دارد

قیمت سقف برقی برای حیاط را نمی توان به صورت دقیق مشخص کرد. اما در حالت کلی قیمت این نوع سقف برقی به فاکتورها و عوامل متعددی بستگی دارد. یکی از این فاکتورها ابعاد سقف مورد نظر است. به هر اندازه که این نوع سقف از ابعاد بزرگ تری برخوردار باشد، به تبع قیمت بالاتری نیز خواهد داشت. همچنین جنس پارچه استفاده شده، متراژ محل مورد نظر، سازه به کار رفته در آن و قطعات ریموت و گیرنده از دیگر عوامل تعیین کننده قیمت این نوع سقف ها به شمار می آیند. در حالت کلی این عوامل تعیین کننده قیمت نهایی سقف های برقی برای حیاط خواهند بود.

سقف برقی برای پاسیو

استفاده ی بهینه از فضای پاسیو به کمک سقف برقی جمع شونده

همانطور که می دانید از حیاط خانه به دلیل باز بودن سقف آن نمی توان در هر شرایط آب و هوایی استفاده کرد. بهترین گزینه جهت پوشاندن این قسمت از خانه و استفاده از آن در تمام فصل های سال سقف های برقی است. در واقع سقف های برقی را بدون هیچ گونه محدودیتی در هر مکانی می توان نصب کرد. با استفاده از این نوع سقف های برقی  هیچ فضایی از خانه شما بدون استفاده نخواهند ماند، در واقع با استفاده از این سقف ها می توان در هر شرایط جوی از فضای باز خود نهایت استفاده را کرد. سقف برقی برای حیاط را می توان در مواقع نیاز باز و در صورتی که نیاز ندارید آن را جمع کنید. سقف های متحرک به راحتی از ورد برف و باران و نور آفتاب به حیاط خانه شما جلوگیری می کنند. در واقع با انتخاب این نوع سقف های برقی جمع شونده می توانید از فضای پاسیو خود نهایت استفاده را ببرید.

سوالاتی که ممکن است در این زمنیه داشته باشید:

برای تهیه سقف های برقی برای حیاط می توانیم به نمایندگی های شرکت دیدگاهان غرب در شهر های مختلف مراجعه نماییم.

5/5 - (1 امتیاز)