محافظت از خودرو به وسیله سایبان متحرک ماشین

از آنجا که خودروها امروزه یکی از مهم ترین دارایی های افراد به شمار می آیند، از اینرو محافظت آن ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. با استفاده از این نوع سایبان ها به راحتی می توان از خودروی خود در برابر باران، باد، آفتاب، برف، اشعه ماورابنفش UV و … محافظت کرد. به نوعی می توان گفت استفاده از سایبان متحرک ماشین، بهترین گزینه جهت محافظت از خودرو در برابر عوامل سخت آب و هوایی است. بهتر است بدانید، نور آفتاب باعث آسیب رساندن به سطح رنگ خودرو می شود. با استفاده از این نوع سایبان ماشین، رنگ ماشین شما کاملا نو و تازه به نظر می رسد.

کاربری آسان و عدم نیاز به فضای زیاد

یکی از مزیت های بسیار مهم سایبان متحرک ماشین، کاربری آسان آن است. همچنین برای نصب سایبان های متحرک به فضای زیادی نیاز نیست. این نوع سایبان ها با اشغال فضای بسیار کمی می توانند از خودروی شما به بهترین شکل محافظت کنند. سایبان های متحرک را می توانید با توجه به نیاز خود و در مواقع نیاز باز و بسته کنید. این نوع سایبان، بهترین گزینه برای مکان هایی است که با مشکل کمبود جا مواجه هستند.

طراحی و تولید تخصصی سایبان ماشین با توجه به ابعاد ماشین

این نوع سایبان ها، امروزه در مدل ها و جنس های مختلفی تولید و عرضه می شود. از آنجا که ابعاد این نوع سایبان وابسته به محیط مورد نظر و ابعاد ماشین است، از اینرو با انتخاب مرکز ما می توانید به صورت کاملا سفارشی سایبان خود را تهیه کنید. متخصصان و کارشناسان ما، ساخت سایبان ماشین را با توجه به ابعاد ماشین به بهترین شکل انجام خواهند داد. تیم حرفه ای ما، از متریال و مواد درجه یک برای ساخت سایبان متحرک ماشین استفاده می کنند.

قیمت سایبان متحرک ماشین

قیمت مناسب سایبان متحرک ماشین

با انتخاب مرکز ما، آسوده خیال خواهید بود. انواع سایبان های متحرک را می توانید با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت خریداری کنید. عوامل و فاکتورهای متعددی بر قیمت سایبان متحرک ماشین تاثیرگذار هستند. از آنجا که این نوع سایبان ها در اندازه ها، طرح ها و رنگ های متعددی عرضه می شوند، برای هر کدام قیمت های متفاوتی وجود دارد.

متریال به کار رفته یکی از این عوامل تاثیرگذار به شمار می آید، زیرا در ساخت این نوع سایبان از متریال های مختلفی استفاده می شود. از دیگر عوامل تاثیرگذار، ابعاد و اندازه سایبان است. همچنین پارچه های به کار رفته در این نوع سازه، از دیگر فاکتورهای موثر هستند. از دیگر عوامل موثر بر قیمت این نوع سایبان ها، می توان به نوع سازه و جنس اتصالات آن ها اشاره کرد.

امکان ثبت سفارش سایبان متحرک ماشین به صورت برقی و دستی

در صورتی که قصد خرید سایبان متحرک ماشین را دارید، می توانید از طریق مرکز ما سفارش خود را ثبت کنید. در واقع شما عزیزان می توانید سفارش خود را به صورت برقی و دستی ثبت کرده و با کارشناسان ما در ارتباط باشید. مشاوران ما شما را راهنمایی می کنند تا متناسب با محیط و نیاز خود سایبان مناسب را انتخاب کنید. با یک انتخاب آگاهانه، می توانید با پرداخت هزینه ای مناسب سایبان های با کیفیت را خریداری کنید. با انتخاب مرکز ما به هیچ وجه پشیمان نخواهید شد، زیرا تمامی سایبان های تولیدی ما از دوام و طول عمر بالایی برخوردار هستند.

نصب سایبان متحرک خودرو در کمترین زمان

سایبان خودرو یکی از نیازهای اساسی هر فضای اداری، فروشگاهی، خانگی و … به شمار می آید. علاوه بر سایبان ثابت ماشین، متخصصان ما ساخت سایبان های متحرک نیز را با دقت بالایی در کارگاه انجام می دهند. همچنین مراحل نصب سازه، در کمترین زمان ممکن توسط کارشناسان ما در محل صورت می گیرد. با انتخاب مرکز ما، آسوده خیال خواهید بود که سایبان متحرک ماشین در کمترین زمان نصب می شوند. با انتخاب گروه ما می توانید به طور قابل توجهی در زمان و هزینه های خود صرفه جویی کنید.

اجرای سایبان متحرک ماشین توسط تیم دیدگاهان غرب

اجرای سایبان متحرک ماشین نیازمند مهارت و تخصص است . طراحی دقیق سایبان متناسب با ابعاد خودرو و اجرای اصولی آن به گونه ای که به طور کامل خودرو را پوشش دهد توسط متخصصین مجرب دیدگاهان غرب صورت می گیرد.
تیم دیدگاهان غرب با مشاوره و راهنمایی اصولی خریداران خود جهت انتخاب نوع سایبان متحرک ماشین اولین گام را برای اجرای تخصصی سایبان ماشین بر می دارد . سپس کارشناسان نصب به محل مورد نظر مراجعه می کنند و با اندازه گیری دقیق ابعاد ماشین و محل قرارگیری آن ، هزینه تمام شده اجرای سایبان متحرک ماشین را به شما اعلام می کنند .
پس از تأیید شما تیم دیدگاهان غرب اقدام به اجرای سایبان برای خودروی شما عزیزان می کند . هدف اصلی دیدگاهان غرب فقط رضایتمندی مشتریان است .

اجرای سایبان متحرک ماشین توسط تیم دیدگاهان غرب

آیا سایبان متحرک ماشین زود خراب می شود ؟

کیفیت سایبان متحرک ماشین به عوامل مختلفی بستگی دارد . اولین فاکتور استفاده از متریال درجه یک در تولید سایبان است . استفاده از قطعات اورجینال به همراه گارانتی معتبر طول عمر سایبان را تا حد قابل ملاحظه ای افزایش می دهد .
مسلما اگر پارچه سایبان از کیفیت مطلوب برخوردار نباشد بعد از گذشت مدت کوتاهی دچار پوسیدگی و رنگ پریدگی می شود . فاکتور مهم دیگر جهت ماندگاری بیشتر سایبان متحرک ماشین نحوه طراحی و اجرای آن است .
طراحی غیر اصولی سایبان موجب کاهش طول عمر آن خواهد شد . به عنوان مثال انتخاب پارچه معمولی برای مناطق گرمسیر که موجب می شود بر اثر تابش آفتاب ، پارچه در کوتاه مدت دچار پوسیدگی شود . یا انتخاب موتور الکتریکی با توانی کمتر از حد مورد نیاز .
اجرای غیر تخصصی نیز موجب خرابی زودتر از موعد سایبان متحرک می شود که باید توسط افراد مجرب صورت گیرد . یکی از نکاتی که باید در نظر بگیرید جمع کردن سایبان ماشین در مواقعی است که نیاز به آن ندارید . بدین وسیله می توانید تا حد زیادی دوام و ماندگاری سایبان را افزایش دهید .

امکان نصب در فضاهای محدود

یکی از مهمترین مزیت های سایبان متحرک ماشین قابلیت اجرا در فضاهای محدود است . معمولا از این سایبان مواقعی استفاده می شود که محدودیت فضا برای نصب سایبان ثابت وجود دارد . شما می توانید با جمع کردن سایبان متحرک در زمان هایی که خودرویتان در محل حضور ندارد مشکل کمبود فضا را برطرف کنید .
استفاده از سایبان بازویی یک طرفه که از یک سمت به دیوار متصل می شود و در حالت بسته نیز کاملا روی آن قرار می گیرد برای فضاهای محدود بسیار مناسب است .
گزینه مطلوب دیگر سایبان ماشین آکاردئونی است که به طور کامل خودرو را پوشش می دهد و به کمک سازه تاشویی که دارد در صورت عدم نیاز به طور کامل بسته می شود و فضای کمی اشغال می کند .

امکان نصب در فضاهای محدود

انتخابی مناسب جهت محافظت از خودرو

خصوصیات منحصر به فرد سایبان متحرک ماشین آن را به گزینه ای مناسب برای محافظت از خودرو تبدیل کرده است . باز و بسته شدن سایبان متحرک موجب دوام بیشتر آن نسبت به سایبان ثابت می شود چرا که کمتر در معرض مخاطرات محیطی قرار می گیرد .
سایبان متحرک نسبت به مدل ثابت نیاز به فضای زیادی برای نصب ندارد . شما می توانید با استفاده از سایبان متحرک سیار در هر مکانی از خودروی خود محافظت کنید . سایبان متحرک آفرودی قابل حمل توسط خودرو است که گزینه خوبی برای گردشگری و طبیعت گردی محسوب می شود. شما در هر نقطه ای که ماشین خود را پارک کنید به راحتی می توانید از این سایبان استفاده کنید.

ویژگی های سایبان متحرک ماشین

سایبان متحرک ماشین کاملا ضد آفتاب ، باران ، برف و گرد و خاک است و در چهار فصل سال به خوبی از خودروی شما محافظت می کند .

  این سایبان به آسانی با کمک نیروی الکتریکی باز و بسته می شود و فضای کمی اشغال می کند .

  نصب و اجرای آن آسان است .

  برخی از انواع آن قابل حمل هستند که در هر مکانی استفاده می شوند .

  قابل شستشوی و نظافت است .

  امکان هوشمند سازی دارد که موجب باز و بسته شدن خودکار آن می شود .

  از طرح و رنگ های گوناگون جهت زیبایی هر چه بیشتر برخوردار است .

تبدیل سایبان دستی ماشین به متحرک با دیدگاهان

سایبان دستی با کمک نیروی دست به وسیله یک اهرم باز و بسته می شود که نیاز به صرف انرژی توسط فرد دارد . با نصب یک موتور الکتریکی مناسب روی این سایبان و سیم کشی برق به راحتی می توان سایبان دستی را به برقی تبدیل کرد و از مزایای بی شمار آن بهره گرفت .
مهمترین خاصیت سایبان برقی عدم صرف انرژی توسط افراد است که به آسانی با کمک ریموت کنترل و از راه دور عمل می کند .
تبدیل سایبان دستی به متحرک نیاز به تخصص و دانش فنی دارد که توسط کارشناسان ماهر دیدگاهان غرب به طور اصولی و دقیق صورت می گیرد . شرکت دیدگاهان با استفاده از بروزترین و قدرتمندترین موتورهای الکتریکی ، سایبان دستی را به بهترین شکل ممکن تبدیل به متحرک می کند .
متخصصین برق این شرکت به صورت کاملا ایمن و با رعایت استانداردهای لازم اقدام به سیم کشی محل به منظور تبدیل اصولی سایبان دستی به متحرک می کنند .

4/5 - (3 امتیاز)