مزایای سایبان فول کاست

سایبان فول کاست

با سایبان فول کاست (full cassette awning) آشنایی دارید؟ آیا این سایبان مناسب نیاز شما است؟ این نوع سایبان چه ویژگی هایی دارد و برای چه جاهایی مناسب است؟ در ادامه پاسخ تمامی این سوالات را به همراه اطلاعات تکمیلی بیشتر به شما ارائه خواهیم.

سایبان فول کاست چیست؟

سایبان فول کاست گاهی تحت عنوان سایبان فول باکس یا فول کاور هم نامیده می شود. پس اگر جایی خواندید فول کاست منظور همان سایبان فول باکس یا فول کاور است. ایده اصلی طراحی این سایبان بر این اساس بوده که وقتی سایبان در حالت جمع شدن است، از آن محافظت شود. در طول روز ممکن است شما بارها سایبان را جمع کنید، اما نمی خواهید در چنین زمانی سایبان خراب یا آلوده شود. پس بهترین راهکار این است که در حالت جمع شدن، پوششی روی سایبان قرار بگیرد.

به صورت دقیق تر، فول کاست، سایبانی است که دارای یک جعبه است. در زمان بسته شدن، تمام قسمت های سایبان درون آن قرار می گیرد. این موضوع از نظر ظاهری و طول عمر بسیار مهم است. سایبان شما از هر جنسی که باشد، در معرض نور خورشید یا گرد و خاک آسیب پذیر خواهد بود. به این شکل زمانی که سایبان را جمع می کنید، دیگر نه نور خورشید به آن می تابد و نه گرد و خاک می تواند روی آن بنشیند.

اگر به فکر خرید سایبان برقی بوده اید، احتمالا با این توضیحات بسیار وسوسه شده اید که یک سایبان فول باکس خریداری کنید. اما بگذارید پیش از تصمیم گیری نهایی، با برخی از مزایای این سایبان ها بیشتر آشنا شویم.

مزایای سایبان فول کاست

طول عمر بالای سایبان

همانطور که در قسمت قبل هم به آن اشاره شد، این نوع سایبان ها طول عمر بالایی دارند. شما می توانید مدتهای طولانی از این سایبان استفاده کنید و نیاز به تعویض یا تعمیر به حداقل خواهد رسید.

زیبایی سایبان

اگرچه سایبان یک وسیله کاربردی است، اما به معنی عدم اهمیت زیبایی در آن نیست. ما همیشه در خرید سایبان تلاش می کنیم زیباترین سایبان ها را خریداری کنیم. اما گاهی نیاز است سایبان در حالت جمع شده باشد. در این شرایط سایبان فول کاست ظاهری بسیار زیبا خواهد داشت. شما یک باکس بسیار شیک و کوچک خواهید داشت که سایبان درون آن جمع شده است و ظاهری مطلوب دارد.

کاربردی و آسان

برخلاف سایبان هایی که باز و بسته شدن آنها ممکن است دشوار باشد، استفاده از این سایبان ها بسیار ساده است. به سادگی و راحتی می توانید از آن در هر جایی که می خواهید استفاده کرده و به ساده ترین شکل ممکن باز و بسته می شود.

بدون محدودیت برای ابعاد

ممکن است تصور اولیه شما بر این بوده باشد که احتمالا نمی توان از این سایبان همه جا استفاده کرد و شاید محدودیت ابعاد داشته باشد. اما باید بگوییم که اشتباه می کنید! این سایبان ها محدودیت ابعاد نداشته و مطابق نیاز شما قابل خریداری و نصب است.

امکان چاپ روی سایبان فول کاست

یکی از نکاتی که برای برخی کاربران سایبان مهم است، موضوع تبلیغات روی سایبان است. پس بگذارید خیالتان را آسوده کنیم، می توانید انواع تبلیغات خود را روی این سایبان چاپ کنید.

به نظر می رسد آنقدر نقاط قوت زیاد است که شاید شکی برای خرید باقی نماند. اما آیا می توانیم برای جایی که نیاز داریم از این سایبان استفاده کنیم؟ یا به عبارتی دیگر در چه جاهایی می توان از این نوع سایبان استفاده کرد؟

سایبان فول کاست

کاربردهای سایبان فول کاست چیست؟

اگرچه محل استفاده بنا به نیاز شما بسیار می تواند متنوع باشد، اما برخی کاربردها عمومی تر هستند. مهمترین این کاربردها شامل موارد زیر است:

  • سایبان مغازه و فروشگاه
  • سایبان رستوران
  • سایبان ماشین
  • سایبان تراس

به شکل کلی، تنها محدودیت استفاده از سایبان فول کاست نبود امکان نصب در محل مورد نظر است که بسیار نادر است.

سوالات متداول درباره سایبان فول کاست

  • آیا می توان برای سایبان فول باکس ریموت گذاشت؟

پاسخ: بله! بیشتر سایبان های فول باکس به همراه ریموت اجرا می شوند. البته در صورت نیاز می توان آن را به صورت دستی نیز نصب و اجرا کرد. اما پیشنهاد می شود که از ریموت استفاده کنید تا سایبان به بهترین شکل جمع و باز شود.

  • آیا سایبان فول باکس هزینه جانبی خواهد داشت؟

پاسخ: خیر! سایبان فول باکس معمولا کمترین هزینه ممکن را برای شما خواهد داشت. نوع ساخت آن به شیوه ای است که هزینه های ثانویه به میزان قابل توجهی کاهش پیدا می کنند. هزینه ابتدایی آن نیز بسیار به صرفه بوده و می توان گفت هزینه بسیار مناسبی برای یک سایبان کاربردی پرداخت خواهید کرد.

  • آیا سایبان فول باکس را می توان تمیز کرد؟

پاسخ: اگرچه خود سایبان فول کاست به شیوه ای طراحی شده که نیاز به تمیزکردن سایبان به حداقل برسد، اما با اینحال در صورت نیاز این موضوع امکان پذیر خواهد بود.

5/5 - (1 امتیاز)