سایبان دو طرفه سبک

طراحی و ساخت سایبان دو طرفه سبک توسط دیدگاهان غرب

سایبان دو طرفه سبک پوششی زیبا و ایده آل را به فضای مورد نظر شما می بخشد. این نوع سایبان ها به دلیل طراحی ویژه ای که دارند می توانند فضای وسیع را در برابر عوامل جوی متفاوت به بهترین نحو ممکن مدیریت کنند. ساختار این نوع سایبان سبب کارایی وسیع آن برای مکان های مختلف از قبیل روف گاردن، هتل، رستوران و کافه شده است. استفاده از این نوع سایبان ها مزیت های گوناگونی را به همراه دارد. شرکت دیدگاهان غرب با بکارگیری کارشناسان و متخصصین توانسته است سایبان های دو طرفه با کیفیتی را تولید و روانه بازار کند. شما با خرید سایبان های دو طرفه شرکت دیدگاهان غرب می توانید از کارایی آن ها نهایت لذت را ببرید. به جرأت می توان گفت شرکت دیدگاهان غرب به دلیل ارائه محصولات با کیفیت و استاندارد بهترین انتخاب به حساب می آید.

بهترین گزینه برای پارکینگ های کوچک، سایبان دو طرفه است!

یکی از مکان های بسیار مناسب برای نصب سایبان دو طرفه سبک پارکینگ های کوچک است. این نوع سایبان ها دو موتوره و دو محوره هستند. سایبان دو طرفه از هر دو طرف بیشترین قابلیت باز شوندگی را دارد. در اینصورت بیشترین محافظت در برابر تابش نور خورشید و باران را خواهید داشت. شما می توانید به راحتی ارتفاع و شیب این نوع سایبان را تنظیم کنید. متریال اصلی بکار رفته در ساختار این نوع سایبان ها آلومینیوم می باشد. آلومینیوم استحکام و دوام این نوع سایبان ها را افزایش داده است. این نوع سایبان ها با دارا بودن سنسورهای حساس به تغییرات آب و هوایی می توانند پوشش مناسبی را در شرایط خاص ایجاد کنند. برای مثال موقع بارش باران و برف به طور ناگهانی بازوهای سایبان باز شده و محدوده پارکینگ را پوشش می دهند. این ویژگی خیال شما را در برابر اتفاقات ناگهانی راحت کرده است. سایبان های دو طرفه به دلیل پوشش محدوده وسیع گزینه ایده آلی برای استفاده در پارکینگ ها به حساب می آیند.

تولید سایبان دو طرفه سبک

تولید سایبان های سبک دو طرفه به صورت ثابت و برقی

شرکت دیدگاهان غرب به منظور برطرف کردن نیازهای مشتریان خود سایبان های سبک دو طرفه را در دو نوع ثابت و برقی تولید و روانه بازار می کند. شرکت دیدگاهان غرب سایبان های دو طرفه را در دو مدل تک محور و دو محور به مشتریان خود عرضه می کند. سایبان های دو طرفه تک محور از نوع برقی هستند. شرکت دیدگاهان غرب با دارا بودن سابقه طولانی در زمینه تولید انواع سایبان دو طرفه توانسته است محصولات مستحکم و با کیفیتی را تولید کند. طراحی و تولید محصولات دیدگاهان غرب توسط افراد متخصص و با تجربه انجام می شود. کارایی سایبان های دو طرفه برقی بسیار راحت و آسان می باشد؛ اما قیمت سایبان های برقی نسبت به سایبان دستی بیشتر است. شما می توانید بر حسب نیاز کاری و بودجه ای که در اختیار دارید نوع سایبان را انتخاب کنید. سایبان برقی از مزایای ویژه ای برخوردار است. موتورهای مورد استفاده در سایبان های برقی توان بسیار بالایی دارند. شما به راحتی می توانید سایبان های دو طرفه برقی را باز و بسته کنید. همچنین امکان تنظیم شیب و ارتفاع سایبان برای کاربر وجود دارد. شما می توانید با استفاده از ریموت و فشار دادن تنها یک دکمه سایبان را در کوتاه ترین زمان ممکن باز و بسته کنید.

مشخصات سایبان دو طرفه سبک

مشخصات سایبان دو طرفه سبک و کاربرد بالای آن

یکی از ویژگی های سایبان دو طرفه سبک میزان بازشوی بالای آن است، بنابراین این سایبان می تواند محدوده وسیعی را پوشش دهد. همین ویژگی سایبان های دو طرفه سبب کاربرد وسیع آن ها شده است. آلومینیوم به عنوان متریال اصلی این نوع سایبان ها در افزایش استحکام و قدرت سایبان نقش اساسی دارد. از دیگر ویژگی های سایبان های دو طرفه می توان به تنوع در طرح و رنگ آن ها اشاره کرد. این نوع سایبان ها طراحی منحصر به فردی دارند. برخی از کاربران از سایبان های دو طرفه به عنوان دکوراسیون خارجی استفاده می کنند. تنوع طرح و رنگ سایبان دو طرفه کاربری آن را افزایش داده است. شما می توانید از این نوع سایبان ها برای هر مکان و هر فضایی استفاده کنید.

خرید سایبان دو طرفه سبک

خرید آسان و مشاوره دقیق در زمینه انواع سایبان های برقی

شرکت دیدگاهان غرب برای راحتی بیشتر مشتریان خود امکان مشاوره قبل از خرید را برای آن ها فراهم کرده است. شما می توانید قبل از انتخاب سایبان برقی با مشاورین مجرب و کارآزموده شرکت دیدگاهان غرب مشورت کنید. در اینصورت انتخاب مطمئن تری را انجام خواهید داد. همچنین شرکت دیدگاهان غرب به منظور رفاه حال مشتریان خود امکان خرید اینترنتی را برای کاربران خود فراهم کرده است. شما با خرید اینترنتی می توانید در مدت زمان کوتاه انواع مختلف سایبان دو طرفه سبک را مشاهده و بررسی کنید.

انواع متختلف سایبان برقی زنجیری نیز توسط شرکت دیدگاهان غرب تولید می شود.

سوالاتی که ممکن است در این زمنیه داشته باشید:

مهمترین ویژگی سایبان دو طرفه سبک میزان بازشوی بالای آن است.

5/5 - (1 امتیاز)