دلایل استفاده از سایبان برقی رستوران

چرا از سایبان برقی رستوران استفاده کنیم؟

نصب سایبان برقی رستوران مزایای فراوانی به همراه دارد. تصور کنید در یک روز پاییزی به رستوران با فضای باز رفته اید ناگهان هوا بارانی می شود. در این حالت نمی توان به سرعت غذا را از روی میز جمع کرد. حالت دیگر این است که در روز آفتابی به همراه دوستانتان به رستوران فضای باز بروید. آیا تحمل نشستن زیر نور آفتاب را دارید؟ مسلما جواب این سوال خیر است. برای حل مشکلات ذکر شده صاحب رستوران ها ترجیح می دهند سایبان نصب کنند.

نصب سایبان برقی برای رستوران فضای باز بسیار کاربردی است. با نصب سایبان می توان در هر نوع شرایط آب و هوایی امنیت داشت. در واقع سایبان برقی در ایجاد محیطی امن و خنک نقش بسزایی دارد، در اینصورت در هر شرایط آب و هوایی می توان از فضای باز رستوران استفاده کرد.

از طرفی نصب سایبان برقی باعث می شود که جلوه بصری رستوران خاص و متفاوت باشد. نصب سایبان برقی باعث می شود که ظاهر رستوران شیک و یکدست شود. از دیگر مزایای استفاده از سایبان برقی برای رستوران این است که توسط ریموت باز و بسته می شود. می توان گفت باز و بسته کردن این نوع سایبان ها بسیار راحت و آسان است. شما می توانید در صورت عدم نیاز به سایبان آن را به راحتی جمع کنید.

اجزا تشکیل دهنده سایبان برقی رستوران

سایبان برقی رستوران جزء مدرن ترین سایبان های موجود در بازار است. معمولا برای ساخت سازه سایبان از آلومینیوم و ریل استفاده می کنند. از دیگر اجزای سایبان برقی پوشش سقف آن است که از پارچه های پی وی سی برای ساخت آن استفاده می شود.

این نوع پارچه به دلیل ضد آب بودن مانع از نفوذ رطوبت و باران می شود. همچنین در برابر اشعه فرابنفش خورشید بسیار مقاوم است، بنابراین به مرور زمان دچار رنگ پریدگی و یا پوسیدگی نمی شود. تنوع رنگ پارچه های سایبان برقی بسیار زیاد است، در اینصورت دست صاحب رستوران برای انتخاب نوع رنگ سایبان باز است.

با انتخاب رنگ متناسب با فضای رستوران می توان زیبایی فوق العاده ای به فضا ببخشید. از دیگر مزایای نصب سایبان برقی این است که امکان قرار دادن لامپ روشنایی در سایبان وجود دارد. در اینصورت به هنگام شب و یا ابری بودن هوا می توان با روشن کردن لامپ ها روشنایی مورد نیاز را برای محیط فراهم کرد. ساختار سایبان برقی به گونه ای است که تمامی مشکلات نشستن در فضای باز رستوران را برطرف می کند.

انواع مختلف سایبان برقی برای رستوران

سایبان برقی رستوران در انواع مختلف ساخته می شود. از انواع مختلف سایبان برقی می توان به سایبان برقی بازویی، سایبان برقی 180 درجه ای، سایبان برقی دو طرفه، سایبان برقی چتری و سایبان پارچه ای رستوران اشاره کرد. هر کدام از این نوع سایبان ها مشخصات و کارایی مخصوص به خود را دارند.

شما می توانید سایبانی برای رستوران خود سفارش دهید که ستون های آن ثابت و تنها قسمت سقف آن متحرک باشد. همچنین می توانید از سایبانی استفاده کنید که بدون ستون باشد و به دیوار متصل شود. شما باید برحسب نیاز کاری خود  نوع سایبان را انتخاب کنید. انتخاب مدل سایبان بسته به نیاز کاری شما و فضای رستوران تعیین می شود.

شما برای انتخاب نوع سایبان باید از کارشناس متخصص در این زمینه کمک بگیرید. در اینصورت کارایی سایبان برای شما افزایش پیدا خواهد کرد. یکی از پرکاربردترین سایبان ها برای رستوران سایبان چتری است. این نوع سایبان در دو نوع برقی و دستی وجود دارد. البته مدل های برقی سایبان پرطرفدارتر هستند زیرا باز و بسته کردن آن ها بسیار راحت است.

قیمت سایبان برقی مناسب رستوران

قیمت سایبان برقی رستوران به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. می توان گفت نوع، متریال استفاده شده، جنس پوشش پارچه ای و نوع موتور الکتریکی و … بر قیمت سایبان برقی موثر است. استفاده از متریال درجه یک و موتور الکتریکی با کیفیت قیمت سایبان برقی را افزایش خواهد داد.

نصب سایبان برقی برای رستوران باعث می شود رستوران مدرن تر به نظر برسد. از طرفی نصب سایبان تعداد بیشتری مشتری را به خود جلب می کند. شما می توانید با مراجعه به فروشگاه و یا شرکت های تولیدی معتبر سایبان برقی با کیفیت را با قیمت بسیار مناسب خریداری کنید.

مشاوره با کارشناسان متخصص بخش فروش به شما کمک خواهد کرد تا بهترین انتخاب متناسب با نیاز خود را داشته باشید. شما باید سایبانی را انتخاب کنید که متناسب با نیاز و بودجه شما باشد. از طرفی متناسب بودن ظاهر سایبان با محیط در افزایش زیبایی رستوران شما تأثیر فوق العاده ای خواهد داشت. لذا یک تماس با ما برای یک انتخاب خوب کمکتان خواهد کرد.

اجزا تشکیل دهنده سایبان برقی رستوران
5/5 - (1 امتیاز)