نمایندگی سایبان برقی در کرج

 نماینده کرج: جناب آقای شرافت

اطلاعات تماس:  65742833-021

شهر کرج روز به روز پرجمعیت تر و شلوغ تر می شود. به طوری که این روز ها یکی از کلانشهرهای اصلی کشور به شمار می آید. بناها و سازه ها روز به روز پیشرفته تر و مدرن تر می شوند و استفاده از تکنولوژی های جدیدتری همچون سایبان برقی در کرج و شهر هایی ازین قبیل رواج بیشتری می یابد.

کاربردهای سایبان برقی در کرج

سایبان برقی وسیله شیک و در عین حال کاربردی بوده و همان طور که از نامش برمی آید ابتدایی ترین وظیفه آن حفاظت در برابر تابش مستقیم آفتاب است. اما علاوه بر آن می توان از جنبه زیبایی شناختی هم به آن توجه داشت. سایبان های قدیمی اغلب با پارچه هایی از رنگ های مشابه و تکراری تشکیل می شدند و نواوری در طرح و رنگ کم تر در آن ها دیده می شد. حال آنکه سایبان های برقی با توجه به این که در مواردی حتی بیشتر از اینکه کاربرد آن ها مد نظر باشد جنبه تزئینی دارند و همین امر باعث شده تا در طراحی و رنگبندی آن وسواس و دقت بالایی به کار رود.

نصب تبلیغات در لبه های سایبان ها درسایبان های برقی بسیار رایج است. سایبان های برقی شرکت دیدگاهان غرب مناسب ترین گزینه برای چاپ به شمار می روند. علت این امر لبه های بلندتر سایبان های چندکاره نسبت به سایر انواع سایبان است. علت نامگذاری سایبان های چندکاره در این است که آن ها را علاوه بر استفاده به عنوان سایبان می توان به عنوان پرده نیز استفاده کرد. تنها کاری که لازم است انجام شود این است که آن را در حالت قائم باز کنید.

سایبان برقی در کرج، متناسب با آب و هوای منطقه

سایبان ها همانطور که از نامشان پیداست جهت محافظت در برابر تابش نور آفتاب طراحی شده اند. با این حال باید شرایط مختلف آب و هوایی منطقه را مورد نظر داشت. شهر کرج آب و هوایی نزدیک به شهر تهران دارد. یعنی در طی یک سال و در فصول مختلف ممکن انواع آب و هوا را تجربه کند. مزیت سایبان های برقی نسبت به سایبان های دستی در این است که در صورت بروز باران و برف می‌توان آن ها را به سرعت و به صورت الکتریکی جمع نمود. اما گاها کاربران ترجیح می دهند که سایبان بتواند در مقابل باران و برف هم از خود مقاومت نشان دهد و نیازی به جمع کردن آن نباشد. در چنین مواردی سایبان برقی باکس شرکت دیدگاهان غرب به کمک خواهد شتافت. این سایبان دارای یک کاور آلومینیومی است که می‌تواند از پارچه سایبان محافظت نموده و مقاومت آن در برابر بارش باران و برف را تضمین نماید. سایبان های باکس از نوع یک طرفه بوده و می توان آن ها را در بالای درب و پنجره ساختمان های مسکونی، بالای مغازه ها و فروشگاه ها، رستوان ها، کافه ها و… نصب کرد.

تغییر زاویه آفتاب در طول روز رخدادی غیر قابل اجتناب است. در این موارد تغییر زاویه سایبان، یا تغییر طول باز شده آن می تواند از ورود نورهای احتمالی به محیط جلوگیری کند. در سایبان های برقی هر دو این کارها را می‌توان به کمک نیروی الکتریکی انجام داد. البته سایبان های برقی امکان جمع و باز شدن به صورت دستی را هم دارند تا در صورت قطعی برق کاربران با مشکل مواجه نشوند. باز و بسته شدن بسیار نرم و بدون صدای سایبان ها از دیگر ویژگی های محصولات دیدگاهان غرب به شمار می رود.

سایبان های برقی فول باکس نوع دیگری از سایبان های برقی ارائه شده هستند که محصولی انحصاری از شرکت دیدگاهان غرب به شمار می روند. این سایبان ها علاوه بر کاور آلومینیومی بالای سایبان، در بخش زیرین هم دارای کاور آلومینیومی می باشند. از لحاظ سایر ویژگی ها شباهت بالایی به سایبان های باکس دارند.

خدمات سایبان برقی در کرج

دیدگاهان غرب، بزرگترین ارائه دهنده سایبان برقی در کرج با بالاترین کیفیت

کیفیت متریال قطعات مختلف به کار رفته در سایبان برقی تضمین کننده طول عمر و دوام آن ها است. اصلی ترین بخش های تشکیل دهنده سایبان برقی شامل پایه بازوها، مفصل ها، پارچه، روکش، موتور و کاور آلومینیومی می باشند. سایبان های برقی شرکت دیدگاهان غرب از مرغوب ترین قطعات تولید و عرضه می شوند. پارچه ساخت سایبان ها مقاومت بالایی در برابر اشعه UV خورشید داشته و همچنین ضد آب و ضد یخ زدگی است. قابلیت چاپ یکی دیگر از ویژگی های پارچه به کار رفته در محصولات دیدگاهان غرب به شمار می رود. بدین ترتیب صاحبان کسب و کار می توانند به راحتی روی این پارچه به چاپ لوگو یا طرح تبلیغ مورد نظر خود بپردازند.

کیفیت موتور سایبان برقی عاملی است که قدرت و سرغت باز و بسته شدن سایبان و حتی میزان صدای تولید شده هنگام باز و بسته شدن را تعیین می کند. سایبان های برقی در نبود موتور عملا فرقی با سایبان های قدیمی و دستی ندارند. در نتیجه این بخش نقش کلیدی در محصول ارائه می کند. آقای شرافت نماینده شرکت دیدگاهان غرب در شهر کرج، آماده راهنمایی و ارائه خدمت به مشتریان محترم سایبان برقی در کرج هستند. خریداران گرامی می توانند از طریق ارتباط با ایشان از مشاوره های مربوطه برخوردار شده و محصول مورد نظر خود را انتخاب کنند.

سوالاتی که ممکن است در این زمینه داشته باشید:

  • برای دریافت خدمات سایبان برقی در کرج به کجا مراجعه نماییم؟

نمایندگی دیدگاهان غرب در شهر کرج یکی از معتبرترین و قدمی ترین ارائه دهندگان خدمات سایبان برقی در این شهر است.