نمایندگی سایبان برقی در خوزستان

 نماینده خوزستان: جناب آقای منصوری

اطلاعات تماس:  65742833-021

سایبان برقی در خوزستان

متاسفانه گرد و غبار خوزستان امری غیر قابل اجتناب است و در طی کل سال این استان مرزی کشور را درگیر می کند. علاوه بر گرد و غبار و باد های شدید، باران های سیل آسا خصوصا در فصل گرم سال، از ویژگی های اقلیمی این منطقه به شمار می روند. این موضوعات اهمیت نصب سایبان برقی در خوزستان را بیش از هر استان دیگری مطرح می کند. سایبان های برقی برای تحمل شرایط اقلیمی این ناحیه باید از کیفیت و دوام کافی برخوردار باشند. در غیر این صورت نه تنها کاربردی نخواهند بود، بلکه خطر افتادن آن ها مشکل ساز و هزینه بر خواهد بود. شرکت دیدگاهان غرب با ارائه طیف گسترده ای از با کیفیت ترین انواع سایبان برقی خیال مشتریان را از بابت دوام و طول عمر کار های خود راحت می کند.

 

کاربردهای متنوع سایبان برقی در خوزستان

سایبان برقی انواع گوناگونی داشته و به تبع آن قابلیت استفاده در موارد متعددی دارد. اگر بخواهیم از ابتدایی ترین و آشناترین کاربرد سایبان های برقی که نصب در جلوی درب و پنجره یا ویترین فروشگاه هاست بگذریم، باز هم موارد متنوع زیادی وجود دارند که استفاده از سایبان برقی در آن ها کاملا به جا و موثر است.

  • سایبان های برقی آفرود: این سایبان های برقی در اصل برای سفر طراحی شده اند. به طوری که می توان با نصب آن ها روی سقف اتومبیل در هر مکانی اتراق نموده و از سایبانی لذت بخش بهره مند شد. در کنار این مورد، کافه های متحرک و کتابفروشی های سیار را به خاطر بیاورید. حتما تاکنون بار ها با آن ها مواجه شده اید. این کسب و کارهای کوچک و پرطرفدار پس از توقف در مکان مورد نظر نیاز به سایبانی دارند که آن ها را از تغییرات احتمالی آب و هوا در امان نگه دارد. سایبان برقی آفرود مختص این گونه موارد است. به طوری که می توان با نصب سایبان روی سقف ون یا خودروی مربوطه، در هر مکانی از یک فروشگاه سیار برخوردار شد و در عین حال از آفتاب سوزان و باران های سیل آسای استان زیبای خوزستان هم در امان ماند.
  • سایبان های برقی یک طرفه: خارج از کلانشهرهایی همچون تهران، اغلب خانه ها همان فرم زیبای ویلایی و حیاط دار خود را حفظ کرده اند. این موضوع، از سویی در برخی از خانه ها منجر به نبود فضایی مسقف جهت پارک خودروها می شود. بنای ساختمانی کوچک جهت استفاده به عنوان پارکینگ در حیاط ها امکان پذیر است. با این حال این کار هزینه های بالایی دربردارد و ممکن است همه حیاط ها دارای فضای کافی برای این کار نباشند. در این موارد نیز سایبان برقی به کمک شما خواهد آمد. بدین ترتیب میتوانید در هر جای حیاط که مایل هستید سقفی برقی برای خودروی خود دست و پا کنید و آن را از تابش طولانی مدت آفتاب و بارش باران و تگرگ در امان نگه دارید.
  • سایبان های برقی دو طرفه: بنا ساختن رستوران و کافه شغلی ایده آل و لذت بخش است که در هر شهر و استانی طرفداران بسیاری دارد و مشتریان بالایی به خود جذب می کند. طیف گسترده ای از افرادی که به رستوران یا کافه مراجعه می کنند، تمایل به نشستن در فضاهای غیر سرپوشیده دارند. به کمک سایبان برقی می توان در فضای باز آلاچیق ساخته و فضایی دنج برای ایجاد رستوران در فضای باز فراهم آورد.

 

انواع سایبان برقی در خوزستان

استفاده از انواع سایبان برقی در خوزستان

سایبان های برقی هم در نوع یک طرفه و هم در نوع سایبان دو طرفه تولید و عرضه می شوند. سایبان های دو طرفه بیشتر مناسب فضاهای آلاچیق گونه و آفتاب گیر هستند. پایه های مقاوم و محکم این نوع از سایبان ها بدون نیاز به تکیه گاه ثانویه توانایی تحمل وزن بخش بالایی را داشته و با نصب اصولی و درست روی زمین می تواند در بربر وزش بادهای شدید هم استقامت خود را حفظ نماید.

سایبان های یک طرفه تقریبا در هر مکانی قابل نصب هستند. سایبان های چندکاره همانطور که از نامشان پیداست کاربردهای متعددی دارند. این نوع از سایبان های یک طرفه حتی به عنوان یک بخش زینتی در سازه ها هم مورد استفاده قرار می‌گیرند. لبه این سایبان ها مناسب برای نصب تبلیغ و استفاده تبلیغاتی در مقابل فروشگاه ها و کسب و کار ها می باشد.

در همه انواع سایبان برقی شرکت دیدگاهان غرب، سایبان را علاوه بر استفاده از نیروی الکتریکی می‌توان با دست هم باز و بسته کرد. این ویژگی در مواقع قطعی برق می تواند بسیار مفید واقع شود.

خرید سایبان برقی در خوزستان

خرید سایبان برقی در خوزستان از شرکت معتبر دیدگاهان غرب

شرکت دیدگاهان غرب دارای نمایندگی های معتبر سایبان برقی در اغلب شهرستان های کشور بوده و آماده ارائه طیف گسترده ای از انواع سایبان ها برقی به مشتریان محترم است. جناب آقای منصوری، نماینده شرکت دیدگاهان غرب در استان خوزستان بوده و آماده راهنمایی و خدمت رسانی به مشتریان عزیز در خصوص انتخاب و تهیه مناسب ترین سایبان برقی در خوزستان هستند.

سوالاتی که ممکن است در این زمینه داشته باشید:

  • برای دریافت خدمات سایبان برقی در خوزستان به کجا مراجعه نماییم؟

برای دریافت خدمات نصب و اجرای سایبان برقی در خوزستان کافیست به نمایندگی دیدگاهان غرب در این استان مراجعه نماییم.