سایبان برقی بازویی چیست؟

سایبان برقی بازویی چیست؟

سایبان برقی بازویی جزء سایبان های مدرن است. این نوع سایبان خصوصیات ویژه ای دارد. معمولا سایبان های برقی بازویی توسط موتورهای توبولار کار می کنند. در ساخت این نوع سایبان ها از آلیاژ آلومینیوم استفاده می شود. به همین دلیل وزن این نوع سایبان ها بسیار سبک می باشد. از طرفی استفاده از آلومینیوم در ساختار سایبان های بازویی سبب کاهش قیمت آن ها شده است. سایبان های بازویی به دلیل ویژگی های خاص، کاربردهای متنوعی دارند. از این نوع سایبان برای مغازه، بالکن، فروشگاه و پارکینگ استفاده می کنند. این نوع سایبان را با نام های دیگری از قبیل برقی، هوشمند، جکی و… می شناسند. هر کدام از این نوع سایبان ها در اثر تغییرات کوچکی در سایبان های بازویی به وجود آمده اند.

قیمت سایبان برقی بازویی بر چه اساسی تعیین می شود؟

در ساخت سایبان برقی بازویی از اجزای مختلفی استفاده می شود. هر کدام از اجزا سایبان بازویی بر قیمت آن بسیار موثر است. از اجزای مختلف سایبان بازویی می توان به موتور، روکش سایبان و یراق آلات آلومینیوم اشاره کرد. هر کدام از این اجزا در انواع مختلفی ساخته می شوند، بنابراین استفاده از اجزا متفاوت سبب ایجاد قیمت های مختلف سایبان خواهد شد. یکی از عوامل بسیار موثر بر قیمت این نوع سایبان ها برقی بودن بازوهای آن ها است. این ویژگی تأثیر مستقیمی بر قیمت سایبان بازویی دارد. یکی از اجزای بسیار موثر بر قیمت سایبان بازویی موتور آن می باشد. معمولا از موتور توبولار برای ساخت سایبان بازویی استفاده می کنند. برندهای مختلف موتور توبولار قیمت متفاوتی خواهند داشت. موتورهای ایتالیایی و آلمانی به دلیل کیفیت بالاتر قیمت بیشتری دارند. از دیگر اجزای موثر بر قیمت سایبان بازویی پارچه آن است. انواع مختلف پارچه سایبان از قبیل فلکسی، ترانزیتی و برزنتی قیمت های مختلفی دارند. یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت سایبان بازویی متراژ و ابعاد آن است. هر چقدر متراژ و ابعاد سایبان بیشتر باشد، هزینه بیشتری صرف ساخت سایبان خواهد شد.

تولید انواع سایبان برقی بازویی

طراحی و تولید انواع سایبان برقی بازویی برقی توسط دیدگاهان غرب

تولید سایبان برقی بازویی به عنوان پوشش محافظتی در برابر عوامل جوی از قبیل باد، باران و تابش نورخورشید برای فضاهای باز کاربرد دارد. سایبان بازویی جزء پرطرفدارترین سایبان های موجود در ایران است. کارشناسان و متخصصان طراحی شرکت دیدگاهان غرب سایبان های بازویی را با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه، میزان بودجه و سلیقه مشتری تولید می کنند. محصولات شرکت دیدگاهان زیر نظر کارشناسان بخش کنترل کیفیت تولید و روانه بازار می شوند. شرکت دیدگاهان غرب با دارا بودن کادر حرفه ای و مجرب توانسته است بهترین و مرغوب ترین سایبان های بازویی را با قیمت بسیار مناسب در اختیار مشتریان قرار دهد.

ویژگی های سایبان برقی بازویی

ویژگی های سایبان های بازویی

ویژگی بارز سایبان برقی بازویی نقش محافظتی آن در برابر باران و تابش نور خورشید است. این نوع سایبان ها از طراحی منحصر به فرد و زیبایی برخوردار هستند. از این نوع سایبان ها برای کافه، رستوران، بالکن و باغ استفاده می کنند، زیرا زیبایی محیط را دو چندان کرده و توجه را به خود جلب خواهند کرد. سایبان های بازویی از قابلیت نصب موتور برخوردار هستند. شما می توانید برحسب نیاز کاری خود از نوع برقی و یا دستی این نوع سایبان استفاده کنید. در نوع برقی سایبان های بازویی امکان کنترل از راه دور برای کاربر وجود دارد. از دیگر ویژگی سایبان های بازویی تنوع طرح و رنگ آن ها است. کاربران می توانند برحسب سلیقه خود و فضایی که در اختیار دارند طرح و رنگ سایبان را انتخاب کنند.

مقاومت بالای سایبان برقی بازویی

مقاومت بالای سایبان برقی بازویی در برابر باد و باران شدید

سایبان برقی بازویی به گونه ای ساخته می شود که در برابر باد و باران شدید مقاومت زیادی داشته باشد. شرکت دیدگاهان غرب با استفاده از پارچه های ضد آب توانسته است مقاومت سایبان های خود را در برابر بارش شدید افزایش دهد. همچنین شرکت دیدگاهان غرب با استفاده از پارچه های ضخیم و مستحکم سایبان های مقاوم در برابر باد شدید را تولید و روانه بازار می کند. شما با خرید سایبان بازویی شرکت دیدگاهان می توانید از کیفیت و کارایی محصولات آن بهره مند شوید.

همچنین می توانید با روش های شستشوی سایبان برقی توسط کارشناسان ما آشنا شوید.

تعمیرات سایبان برقی بازویی

ارائه ی تمامی خدمات تعمیرات و نگهداری سایبان های بازویی

شرکت دیدگاهان غرب با ارائه تمامی خدمات تعمیرات و نگهداری سایبان های بازویی توانسته است تمامی نیاز کاربران خود را برطرف کند. شما در صورت نیاز به تعمیرات سایبان می توانید از کادر مجرب و حرفه ای شرکت دیدگاهان غرب کمک بگیرید. نیروهای متخصص و مجرب شرکت دیدگاهان غرب با ارائه خدمات با کیفیت می توانند مشکل سایبان شما را در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف کنند. شما با بکارگیری روش های اصولی نگهداری سایبان بازویی ارائه شده توسط کادر مجرب شرکت دیدگاهان می توانید طول عمر سایبان های خود را افزایش دهید. با خرید سایبان برقی بازویی شرکت دیدگاهان غرب می توانید با خیالی آسوده و به مدت زمان طولانی از آن استفاده کنید.

سوالاتی که ممکن است در این زمینه داشته باشید:

معمولا سایبان های برقی بازویی توسط موتورهای توبولار کار می کنند.

5/5 - (1 امتیاز)