سایبان بازویی متحرک

 ویژگی سایبان بازویی متحرک

سایبان بازویی متحرک توسط موتور توبلار کار می کند. در واقع این نوع سایبان برقی توسط موتور الکتریکی باز و بسته می شود. بازوهای این سازه در باز و بسته کردن سایبان نقش ویژه ای دارند. از ویژگی های بارز این نوع سایبان این است که موقع قطع برق به راحتی و با کمک نیروی دست باز و بسته می شود، بنابراین امکان تغییر حالت سایبان بازویی به دستی موقع قطعی برق وجود دارد.

از آلیاژ آلومینیوم برای ساخت سایبان های بازویی استفاده می کنند. به همین دلیل وزن این نوع سایبان ها بسیار سبک است. از طرفی استفاده از آلومینیوم بر کاهش قیمت سایبان برقی تأثیر می گذارد. برای رنگ سایبان های بازویی از رنگ الکترواستاتیک استفاده می کنند. این نوع رنگ در برابر شرایط جوی مختلف از قبیل تابش نور خورشید و بارش باران مقاوم است.

از دیگر ویژگی های ساختاری سایبان بازویی جنس پارچه بکار رفته در ساخت آن به عنوان لایه پوششی است. معمولا برای ساخت این نوع سازه از پارچه های بسیار مقاوم از قبیل برزنت و پلی استر استفاده می شود. این جنس پارچه ها در برابر تابش شدید نور خورشید، بارش باران و برف و وزش باد بسیار مقاوم هستند. می توان گفت سایبان بازویی به دلیل ساختار ویژه ای که دارد طول عمر و دوام طولانی دارد.

سایبان های بازویی متعلقات و امکانات جانبی فراوانی دارند، به همین دلیل زیبایی ظاهری سایبان بازویی نسبت به سایر سایبان ها بسیار بیشتر است. این نوع سایبان قادر است فضای بسیار زیادی از محیط را تحت پوشش خود قرار دهد. می توان گفت سایبان های بازویی از قابلیت پوشش بیش از 2 متر برخوردار هستند. البته تعیین ابعاد سایبان کاملا سفارشی است. شیب سایبان بازویی توسط پیچ های تعبیه شده بر روی آن تا 50 درجه قابل تنظیم می باشد.

کاربرد سایبان بازویی متحرک

سایبان های بازویی متحرک به دلیل ساختار ویژه ای که دارد در مکان های مختلف قابل استفاده است. معمولا برای مغازه و فروشگاه ها از این نوع سایبان استفاده می کنند. نصب سایبان بازویی برای مغازه و فروشگاه مانع از تابش نور خورشید به داخل مغازه و فاسد شدن اجناس داخل آن می شود.

از دیگر مکان های مورد استفاده سایبان بازویی بالکن و تراس است. می توان با نصب این نوع سایبان در بالکن یا تراس از گل ها و گیاهان محافظت کرد. گل ها و گیاهان برای رشد به نور خورشید نیاز دارند اما تابش مستقیم نور خورشید سبب پژمرده شدن آن ها می شود. معمولا در مناطق گرم که دمای هوا بسیار زیاد است از سایبان بازویی برای بالکن و تراس استفاده می کنند.

از دیگر مکان های مناسب سایبان بازویی متحرک می توان به پارکینگ اشاره کرد. نصب سایبان بازویی متحرک از آسیب رساندن نور خورشید به بدنه و داشبورد ماشین جلوگیری می کند. سایبان بازویی مانع از هر گونه آسیبی به رنگ و بدنه ماشین خواهد شد. در واقع نصب این سازه برای پارکینگ هایی که در حیاط یا فضای باز هستند بهترین گزینه محسوب می شود.

از دیگر کاربردهای سایبان بازویی می توان به استفاده از آن ها جهت تبلیغات در مشاغل گوناگون اشاره کرد. لایه پوششی  از جنس پارچه و یا فلز این امکان را برای شما فراهم می کند تا تبلیغ مورد نظر خود را بر روی سایبان حک کنید. این امر در افزایش رونق کسب و کار و تعداد مشتریان شما بسیار موثر است. نصب سایبان تبلیغاتی به شما کمک خواهد کرد تا کسب و کار خود را به برندی نام آشنا تبدیل کنید.

ویژگی های سایبان بازویی متحرک

انواع سایبان بازویی از نظر سیستم بازو

سایبان بازویی از نظر بازو در دو نوع سیم بکسلی و فنری زنجیری تقسیم می شوند. هر کدام از این نوع سایبان ها کارایی مخصوص به خود را دارند. سایبان بازویی سیم بکسلی به دلیل استحکام بالایی که دارد جزء بهترین سایبان های بازویی محسوب می شود. از مزایای ویژه این نوع سایبان می توان به قیمت مناسب و کارایی بسیار خوب آن اشاره کرد.

زیبایی منحصر به فرد سایبان بازویی سیم بکسلی از دیگر مزایای این نوع سازه به حساب می آید. افرادی که علاوه بر کیفیت به زیبایی ظاهری بسیار اهمیت می دهند می توانند این نوع سایبان بازویی را انتخاب کنند. باز و بسته شدن این نوع سایبان بسیار راحت و آسان است.

سایبان بازویی فنری زنجیری از دیگر سایبان های بازویی می باشد که استحکام بسیار بالایی دارد. کاربری این نوع سایبان بازویی بسیار راحت و آسان است. به همین دلیل اکثر افراد تمایل به استفاده از این نوع سایبان دارند. معمولا از سایبان بازویی فنری زنجیری برای مغازه ها استفاده می کنند. البته امکان استفاده از این نوع سایبان بازویی برای مکان های دیگر نیز وجود دارد. نگهداری اصولی این نوع سایبان بازویی متحرک طول عمر و دوام آن را افزایش خواهد داد.

به این مقاله امتیاز دهید