تویض چادر سایبان مغازه

تعویض چادر سایبان مغازه چگونه انجام می شود؟

سایبان سردر مغازه از جمله مواردی است که زیر نور مستقیم آفتاب قرار می گیرد. نور آفتاب دارای اشعه های مضری است که باعث می شوند پارچه پوسیده شود. پوسیدگی پارچه به صورت تغییر رنگ و حتی پوسته شدن مشخص می‌شود. در هنگام بروز این مشکلات، شما احتیاج به تعویض چادر سایبان مغازه دارید. تعویض چادر سایبان شامل مراحل زیر است:

  • ابتدا رولر سایبان برقی را جدا می کنند.
  • بعد از آن، اهرم های بغل سایبان برقی را تفکیک می نمایند.
  • سپس پارچه قدیمی را جدا و خارج می کنند.
  • در آخر پس از جایگذاری صحیح پارچه جدید، پیچ ها را در جای خود گذاشته و سایبان را دوباره سرهم می کنند.

گارانتی تمامی موتورها و چادرهای سایبان برقی

شما می توانید برای خریداری سایبان مغازه خود، شرکت معتبر دیدگاهان غرب را انتخاب نمایید. شرکت ما دارای گارانتی تعمیر و تعویض پارچه و سایر قطعات تحت ضمانت سازنده است. این گارانتی ها می توانند برای شما اطمینان خاطر ایجاد نمایند.

کیفیت بالای محصولات شرکت دیدگان غرب مورد تایید همگان است. اصلی ترین قسمت استفاده شده در سایبان، موتور برقی آن است. اگر این موتور اصل باشد طول عمر سایبان برقی شما افزایش می یابد.

شما در صورت خریداری سایبان معتبر ما، دیگر دغدغه تعمیر قطعات آن را ندارید. دلیل آن این است که می توانید تعمیرات سایبان خریداری شده را توسط نمایندگی های دیدگان غرب انجام دهید.

افراد متخصص شرکت دیدگان غرب در ابتدا برای کاهش هزینه، قطعات را تعمیر می کنند. اما اگر با تعمیر کردن، قابلیت خود را بدست نیاوردند، آنها را با قطعات جدید تعویض می نمایند.

تعویض چادر سایبان مغازه توسط متخصصان دیدگاهان غرب

تعویض چادرهای سایبان مغازه توسط متخصصان دیدگاهان غرب

شرکت دیدگاهان غرب دارای با کیفیت ترین قطعات آماده برای تعویض و تعمیر قطعات آسیب دیده شما است. تنها کافی است که شما با کارشناسان ما تماس بگیرید تا اطلاعات کافی را از شرایط تعمیر یا تعویض بدست آورید.

شما می توانید با خیالی راحت همه خدمات تعویض چادر سایبان مغازه را، به متخصصان ما بسپارید. آنها پس از تماس شما، خیلی سریع به محل مورد نظر حاضر می شوند و خطا یا آسیب ایجاد شده در سایبان را برطرف می نمایند.

متخصصان ما قیمت تعمیر یا تعویض انواع سایبان ها را با در نظر گرفتن میزان آسیب دیدگی محاسبه می کنند و عمل مورد نیاز را انجام میدهند. شرکت ما انواع تعمیرات و خدمات پس از فروش همه سایبان ها را در محل مورد استفاده انجام می دهد. البته لازم به ذکر است که همه تولیدات شرکت دیدگاهان غرب، در مدت ۱۰ سال ابتدای کار، احتیاج به هیچ تعمیری ندارند.

کارشناسان شرکت ما در صورت وجود هرگونه آسیب در سایبان مغازه، سریع در محل مورد نظر حاضر می شوند و تعویض چادر سایبان مغازه را انجام میدهند.

کیفیت بالای چادر سایبان مغازه

کیفیت بالای چادرهای سایبان و ماندگاری بالا در دراز مدت

تولید کننده سایبان مغازه از سه نوع پارچه در ساخت سایبان مغازه استفاده می کند. این سه نوع جنس پارچه ها شامل:

  • فلکسی: این نوع از چادر ها بیشتر مورد استفاده چاپ تبلیغات لوگو یا آرم ها هستند. این چادرها به محض باز شدن بنر، لوگو و طرح تبلیغاتی را نمایش می دهند.
  • برزنتی: این نوع از جنس پارچه دارای طرح جدیدی هست و برای اکثر سایبان ها به کار می رود.
  • ترانزیتی: این نوع از پارچه سایبان ضخامت بالایی داشته و در رنگ های متفاوتی تولید می شود. این چادرها قابل شستشو هستند و این امر باعث افزایش طول عمر آنها می شود.

پارچه مورد استفاده در سایبان های دیدگاهان غرب، از نوع بسیار مرغوب و مقاوم است. شما برای انتخاب پارچه متناسب با مغازه خود، باید علاوه بر جنس، به طرح و رنگ آن نیز توجه داشته باشید. چادر های موجود در مجموعه دیدگاهان ضد آب هستند. در نتیجه آب باران و برف به قسمت زیرین چادر سایبان، نفوذ نمی کند.

ترمیم چادر سایبان مغازه

امکان تعمیر و ترمیم چادر سایبان برقی نیز می باشد!

در شرکت دیدگاهان غرب امکان تعمیر و تعویض وسایل سایبان برقی نیز وجود دارد. به این صورت که ابتدا پس از تماس شما، یکی از متخصصان ما به محل نصب سایبان یعنی مغازه شما مراجعه می نماید. پس از بررسی میزان آسیب سایبان شما بنا به میزان آسیب، تعویض چادر سایبان مغازه پیشنهاد داده می شود.

هزینه تعویض چادر سایبان مغازه چگونه محاسبه می شود؟

یکی از امکانات عالی شرکت دیدگاهان غرب، استفاده از ابزارآلات حرفه ای برای تعویض چادر سایبان مغازه است. متخصصان ماهر ما به کمک این ابزارآلات حرفه ای هرگونه مشکلی را در سایبان و بخصوص چادر آن، برطرف می کنند. انجام کار به طور اصولی و دقیق سبب می شود تا هزینه های جانبی مربوط به تعویض و تعمیر کاهش یابد. البته نوع پارچه و ابعاد آن تاثیرگذارترین عوامل در هزینه تعویض چادر سایبان به شمار می روند.

متخصصان شرکت ما اولویت را در رفع مشکل سایبان می گذارند تا نیازی به تعویض چادر نداشته باشید. کارشناسان مجرب ما، همچنین با اطلاعات به روز خود در زمینه تعمیر و یا تعویض قطعات سایبان ها، سعی در برطرف نمودن نیازهای شما دارند.

تامین اندکپ سایبان برقی نیز توسط دیدگاهان غرب انجام می پذیرد.

سوالاتی که ممکن است در این زمنیه داشته باشید:

بستگی به شرایطی که سایبان استفاده می شود بسیار متغیر است این عوامل بستگی به میزان تابش آفتاب، بارش برف و باران و سایر عوامل محیطی دارد.

5/5 - (1 امتیاز)