تعویض سایبان برقی

تعویض سایبان برقی چطور انجام میشود؟

سایبان ها به دلیل قرار گرفتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید، وزش باد و بارش باران و برف می توانند پس از مدتی دچار فرسودگی و خرابی شوند. عوامل آسیب زای متعدد دیگری از جمله گرد و خاک، آلودگی هوا و باران های اسیدی در شهرها پر جمعیت نیز می توانند فرایند خرابی سایبان های برقی را تشدید کنند. بنابراین چه سایبان را در شهرهای پر باران شمال کشور نصب کرده باشید، چه در شهرهای مرکزی و پرآفتاب، و چه در شهرهای صنعتی و شلوغی همچون تهران، در هر صورت سایبان به دلیل نوع کاربردی که دارد، در معرض آسیب و خرابی قرار می گیرد و به ناچار نیاز به تعمیر یا تعویض سایبان برقی به وجود می آید.

قیمت سایبان برقی بر قیمت تعویض سایبان ها میتواند تاثیر بگذارد.

اگرچه بسیاری از مشکلات به وجود آمده در سایبان با تعمیر قطعات یا نوسازی آن ها رفع می شوند، اما در صورتی که سالیان متمادی از خرید سایبان گذشته و کارایی مورد نظر را ندارد، تعویض سایبان برقی می تواند گزینه مناسبی باشد. با تعویض سایبان برقی می توانید از سایبانی باکیفیت و در عین حال زیبا بهره مند شوید و تا مدت ها خیالتان را از بابت بروز مشکلات و نیاز به تعمیر راحت کنید.

طرح تعویض سایبان برقی در مجموعه دیدگاهان غرب

تعویض سایبان برقی توسط مجموعه دیدگاهان غرب در کوتاه ترین زمان ممکن و با قیمتی کاملا مقرون به صرفه صورت می گیرد. کافی است با مشاوران و کارشناسان مجموعه تماس بگیرید، مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید و باقی کار را به دیدگاهان غرب بسپارید. برای اطلاع از جزئیات طرح تعویض سایبان برقی با کارشناسان و مشاوران ما در دیدگاهان غرب در تماس باشید. ما شما را به طور کامل در این زمینه راهنمایی خواهیم کرد.

تعویض قطعات سایبان برقی

تعمیرات تخصصی و تعویض تمامی قطعات سایبان برقی

تعمیر سایبان برقی معمولا دو بخش اصلی را شامل می شود: 1. تعمیر و تعویض پارچه و روکش سایبان 2. تعمیر اسکلت سایبان و تعویض قطعات مربوط به آن.

مهم ترین مشکلاتی که در سایبان های برقی به وجود می آیند و آن ها را نیازمند تعمیر می کنند، شامل ایراد در باز و بسته شدن، عدم توانایی در تنظیم شیب سایبان، عدم توانایی در حفظ شیب مورد نظر و قفل شدن بازوها هستند. مشکلات مربوط به عدم باز و بسته شدن سایبان غالبا مربوط به گیربکس هستند و با تعمیر یا تعویض گیربکس رفع می شوند.

سایر بخش های سایبان های برقی که ممکن است نیاز به تعمیرات تخصصی پیدا کنند شامل موتور توبلار، پارچه و رویه سایبان، یراق تنظیم کننده شیب، لوله ها و مفاصل نگهدارنده، خلاص کن دستی و پایه موتور هستند. دیدگاهان غرب تعمیر تمامی این قطعات را در محل نصب سایبان انجام می دهد.

تبدیل انواع سایبان دستی به برقی

تبدیل انواع سایبان دستی به برقی و متحرک با کیفیت بالا

این روزها سایبان های دستی در کم تر جایی مورد استفاده قرار می گیرند. در حقیقت سایبان های برقی به دلیل مزایای متعددی که نسبت به سایبان های دستی دارند، جای مدل های قدیمی تر را گرفته اند. سهولت در کاربرد، کیفیت بالا، سرعت بیشتر در باز و بسته شدن و ظاهر زیبای سایبان های برقی، باعث شده تا افراد بیشتری به فکر تعویض سایبان دستی با سایبان های برقی بیافتند.

علاوه بر این طراحی و اجرای انواع سایبان دو طرفه سبک نیز توسط دیدگاهان غرب انجام می پذیرد.

هزینه تعویض سایبان برقی چگونه محاسبه می شود؟

هزینه تعویض سایبان برقی به نوع سایبان قدیمی و سایبان جدیدی که قصد تعویض با آن را دارید، بستگی دارد. ابعاد سایبان نیز در هزینه نهایی آن تاثیرگذار خواهند بود. محاسبه هزینه توسط مشاوران دیدگاهان غرب در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما صورت خواهد گرفت. پس اگر به هر دلیلی تمایل به تعویض سایبان برقی گرفته اید، می توانید برای از اطلاع از هزینه های مربوطه با کارشناسان ما در دیدگاهان غرب تماس بگیرید.

تعویض سایبان برقی قدیمی

تعویض سایبان های قدیمی مغازه و فروشگاه ها با سایبان نو

طراحی بیرون مغازه و ویترین فروشگاه ها و مغازه ها یکی از اصلی ترین عوامل جذب مشتری به شمار می رود. معمولا مغازه داران و صاحبان فروشگاه وقت و هزینه قابل توجهی صرف طراحی و بهبود شکل بیرونی مغازه خود می کنند تا بدین وسیله بتوانند افراد بیشتری را به سمت محصولات خود ترغیب کنند. سایبان به دلیل قرار گیری در بالای ویترین یا درب مغازه ها و فروشگاه ها، روی ظاهر مغازه تاثیر چشمگیری می گذارد. سایبان دوده گرفته، پاره و کهنه می تواند ظاهر فروشگاه را به شدت تحت تاثیر قرار دهد. بنابراین استفاده از سایبانی تمیز، زیبا و باکیفیت یکی از اقدامات مهمی است که در کنار رسیدگی به ویترین مغازه، باید به آن هم پرداخته شود.

تعویض سایبان های قدیمی و رنگ و رو رفته اقدامی کاملا منطقی و در جهت سودآوری به شمار می رود. سایبان ها محل مناسبی برای تبلیغ و جذب مشتری محسوب می شوند. استفاده از طرح های جذاب و مشتری پسند می تواند افراد بیشتری را به فروشگاه جذب کند و روی افزایش فروش نقش به سزایی داشته باشد. در صورتی که سایبان مغازه و فروشگاهتان کهنه شده و جذابیت و کارایی اولیه را ندارد، تعویض سایبان با سایبان برقی دیدگاهان غرب، موثرترین گام برای بهبود ظاهر و افزایش مشتری است.

سوالاتی که ممکن است در این زمنیه داشته باشید:

بله کلیه مراحل تعویض سایبان توسط متخصصان دیدگاهان غرب انجام می پذیرد.

5/5 - (1 امتیاز)