اندکپ سایبان برقی چیست؟

اندکپ سایبان برقی چیست؟

بهتر است بدانید تکیه گاه اصلی سایبان بر روی اندکپ سایبان برقی قرار دارد. یک سر اندکپ در داخل شفت سایبان جوش داده شده و سر دیگر آن به وسیله یاتاقان به صفحه پلیت سایبان پیچ می شود. صفحه پلیت که یکی از قطعات سایبان برقی می باشد، اندکپ و موتور را نگه می دارد. با خراب شدن صفحه پلیت عملکرد سایبان برقی دچار نقص می شود. اندکپ ها به دو شکل فلزی و پلاستیکی تولید می شوند.

هر کدام از این انواع مختلف برای موتورهای خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. لازم به ذکر است برای موتورهای توبولار از اندکپ پلاستیکی استفاده می شود، اما اندکپ های فلزی برای موتورهای ساید و موتورهای توبولار کاربرد دارند. اندکپ فلزی برای موتورهای توبولار با رنج ۱۴۰ و ۱۲۰ نیوتن قابل استفاده و پر کاربرد است.

اندکپ در موتور توبولار از یک طرف با پایه ستاره ای به صفحه پلیت و از طرف دیگر به آداپتور موتور متصل می شود. همچنین این قطعه در موتور ساید از یک طرف با استفاده از یاتاقان به صفحه پلیت محکم شده و از طرف دیگر با استفاده از دو عدد پولی در داخل لوله جوش داده می شود.

تأمین تمامی اندکپ های مختلف برای موتورهای سایبان برقی

از آنجا که اندکپ سایبان برقی یکی از اجزای مهم سایبان به شمار می آید، باید آن را از مراکز معتبر و نام آشنا خریداری کنید. گروه حرفه ای ما تمامی قطعات سایبان را با بالاترین کیفیت به مشتریان خود عرضه می کند. با انتخاب گروه نام آشنای ما به راحتی می توانید انواع اندکپ های با کیفیت را برای موتورهای سایبان برقی خود خریداری کنید. گروه حرفه ای ما یکی از برترین و بهترین تأمین کننده های تمامی اندکپ های مختلف برای موتورهای سایبان برقی به شمار می آید.

قطعات اندکپ سایبان برقی

تفاوت میان اندکپ های گرد و مربعی

اندکپ سایبان برقی همانطور که گفته شد در دو نوع پلاستیکی و فلزی وجود دارد. اندکپ پلاستیکی خود دارای دو شکل هشت ضلعی (اکتاگون) و گرد پلاستیکی است. در اندکپ های هشت ضلعی یاتاقان و اندکپ به صورت یکپارچه ساخته شده اند. این نوع اندکپ با قطرهای مختلف ۶، ۷ و ۸ سانتی متر تولید و به بازار عرضه می شوند. اندکپ هایی با قطر ۶ و ۷ برای موتورهای توبلار 10 تا 60 نیوتن متر(گشتاور) دارای بیشترین کاربرد هستند. همچنین نمره ۸ این نوع اندکپ برای موتور توبولار 60 تا 140 نیوتن متر مورد استفاده قرار می گیرد. اندکپ پلاستیکی گرد دارای قطر خارجی معادل ۸ سانتی متر است. این نوع اندکپ بیشترین کاربرد را برای موتورهای توبلار ۶۰ تا ۱۴۰ نیوتن متر دارد. همچنین اندکپ های پلاستیکی گرد با یاتاقان به صورت یکپارچه طراحی شده اند. لازم به ذکر است به منظور اتصال اندکپ پلاستیکی به صفحه پلیت از یک پایه خورشیدی (ستاره ای شکل)  استفاده می شود.

اندکپ فلزی نیز از نظر طراحی در دو مدل گرد یا پولکی و گوشتکوبی یا غلتکی موجود و قابل عرضه است. همچنین اندکپ های فلزی در سه مدل با قطرهای ۷، ۸ و ۱۱ سانتی متری تولید می شوند. اندکپ های فلزی با قطر ۷ و ۸ سانتی متر بیشترین کاربرد را در  موتورهای توبولار صنعتی 120 تا 140 نیوتن متر دارند. همچنین از اندکپ های با قطر ۱۱ در موتورهای توبلار صنعتی با گشتاور 180، 230 و 300 نیوتن متر استفاده می شود.

دیدگاهان غرب تامین کننده اندکپ سایبان برقی

دیدگاهان غرب تأمین کننده تمامی لوازم و قطعات سایبان برقی

سایبان های برقی باید از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشند. در صورتی که قطعات سایبان های انتخابی شما اورجینال و اصل باشند، سایبان های شما دوام و طول عمر بالایی خواهند داشت. یکی از نکات مهمی که قبل از خرید سایبان ها باید مورد توجه قرار گیرد، کیفیت اجزا و قطعات آن ها است؛ زیرا سایبان یکی از محصولات مهم و کاربردی برای مغازه ها، فروشگاه ها، حیاط منازل و … محسوب می شود.

در واقع با یک انتخاب درست و اصولی به راحتی می توانید از سایبان خود برای سال های بسیار زیادی استفاده کنید. گروه نام آشنای ما تمامی لوازم و قطعات سایبان برقی را با بالاترین کیفیت تولید و به مشتریان خود عرضه می کند. با انتخاب ما آسوده خیال خواهید بود که محصولی با کیفیت و اورجینال را خریداری کرده اید، زیرا هدف اصلی ما جلب رضایت مشتریان به بهترین شکل است. گروه نام آشنای ما یکی از بهترین و برترین شرکت های ارائه دهنده خدمات در زمینه سایبان برقی به شمار می آید.

متخصصان و نیروهای کارآمد ما با تکیه بر دانش و تخصص خود انواع سایبان های برقی را به بهترین شکل ممکن انجام می دهند. موتورهای ارائه شده توسط گروه حرفه ای ما در حین عملکرد دارای کمترین سر و صدا و بالاترین قدرت و کارایی هستند.

اجرای تعویض سایبان برقی و سایر قطعات آن نیز توسط کارشناسان دیدگاهان غرب انجام می پذیرد.

سوالاتی که ممکن است در این زمنیه داشته باشید:

تکیه گاه اصلی سایبان بر روی اندکپ قرار دارد. یک سر اندکپ در داخل شفت سایبان جوش داده شده و سر دیگر آن به وسیله یاتاقان به صفحه پلیت سایبان پیچ می شود.

5/5 - (3 امتیاز)