استاندارد های پارچه سایبان_دیدگاهان غرب

شرکت دیدگاهان غرب تنها ارائه کننده اورجینال ترین سایبان برقی، استاندارد های پارچه ی سایبان را یک به یک مورد تجزیه و تحلیل و اجرا قرار می دهد.

اساسی ترین رکن سایبان پارچه سایبان که می بایست دارای امتیاز صددرصدی کاور اکرلیک باشد.

و این امتیاز به معنای تضمین مقاومت پارچه ی سایه بان در برابر فشار باد، تابش نور آفتاب و باران می باشد.

پارچه های pvc (بنری) با مقاومت در برابر باران و رطوبت، در رنگ بندی و تنوع بالا اجرا می شوند.

پارچه ی خلبانی نوع دیگری از پارچه ی سایبان برقی است که در عین سبک وزنی طول عمر و دوامی طولانی دارند.

کاربرد پارچه های برزنتی با ضخامت و وزن های مختلف شایع‌تر است.

واشرهای مرغوب کار شده در سایبان های دیدگاهان غرب گواه بر دوام بیشتر سایبان است.

بازویی ها طبق استاندارد های خارجی با کیفیتی ساخته می‌شوند که سایبان شما به دلیل ساختار فنر درجه یک به سهولت باز و بسته شوند.

ایجاد یک سایه ی امن، تنظیم شیب سایبان، مقاوم در برابر بادهای شدید و دیگر شرایط اقلیمی و نور آفتاب، عدم نیاز به نیروی مکانیکی برای باز و بسته کردن آن، مقاومت بالای پارچه در برابر آتش از دیگر استانداردها در راستای رسالت حرفه‌ای کادر دیدگاهان غرب برای اجرای سایبان های مدرن است.

ضد آب بودن و همچنین مقاوم بودن در برابر سنگینی باران و برف از ویژگیهای مهم پارچه های سایبان برقی برای بالکن است.

انواع سایبان ها: به دو گروه دستی و برقی تقسیم می شوند، در دستی باز و بسته کردن یک عمل کاملا یدی می باشد و در نوع برقی آن امکان تنظیم زاویه دلخواه به دلیل تعبیه ی موتور توبلار وجود دارد. برخی از انواع برقی آن سایبان برقی ریموت دار می باشند.

  • سایبان چتری: این سایبان ها بر روی یک پایه می باشند و نیاز به تکیه گاه ندارند، از جنس کتان بوده و در برابر باران بسیار مقاومند از اینرو بیشترین کاربرد آن در رستورانهای سرباز می باشد.
  • سایبان مغازه: که بالای درب مغازه ها یا ویترین نصب می‌شوند و در جلوگیری از فاسد شدن اقلام داخل ویترین نقش مهمی دارند.
  • سایبان پاسیو: در بالکن و یا پاسیو در جهت ایجاد محیطی زیبا و ایمن نصب می گردند.
  • سایبان پارکینگ: که مسئولیت حفاظت خودرو در برابر باران، شیره درخت، فضولات پرنده ها و آفتاب داغ را بر عهده می گیرند، در پارکینگ های شرکت ها و اداره جات کاربرد فراوان دارند.
  • سایبان استخر: با چارچوب های مجهز به صفحات عایق دار و درزگیر ها برای جلوگیری از اتلاف گرما مناسبند و امکان استفاده از استخر را در تمام طول سال فراهم می کند.

ضخامت و آبگریزی مهم ترین عامل در انتخاب

آبگریزی پارچه‌های سایبان یکی از مهمترین اولویت‌های ما در انتخاب پارچه های سایبان می باشد. با این وجود به دلیل ناهمواری های سطحی نانومتری، آب قدرت پخش شدن یا جذب شدن روی سطح پارچه را ندارد و فرایند لک شدن پارچه ی سایبان بر اثر باقی ماندن قطرات آب اتفاق نمی افتد و این از استاندارد های پارچه ی سایبان است.

و اما دومین عامل مهم انتخاب ضخامت پارچه با توجه به نوع کاربردی شما می باشد.

طول استاندارد هر رول ۲۸ متر میباشد و عرض ۱۷۰ تا ۲۰۰ سانتی متر که بسته به سفارشات مشتری قابل تغییر است.

ضخامت به قدری می‌تواند مناسب باشد که پارچه علاوه بر اشعه ماوراء بنفش خورشید حتی در برابر مواد شیمیایی اسیدی و قلیایی مقاومت می کند.

بنابراین خاصیت کشسانی پارچه نیز افزایش پیدا می‌کند و طبیعتاً در برابر ضربه ،خراشیدگی و اشیاء نوک تیز مقاوم می شود.

شستشو و نظافت آسان پارچه سایبان برقی

شستشو و نظافت آسان پارچه سایبان برقی

از استاندارد های پارچه ی سایبان ها اینست که تحت تاثیر عوامل جوی، کثیفی پرندگان، قارچ و… نیاز به شستشو دارند. شرکت های شستشو توسط دستگاه‌های بخار شوی به این امر می پردازند.

اما با نظافت آسان نیز می توانیم سایبان را به ظاهر اولیه خود برگردانیم.

ابتدا قطعات سایبان برقی را جدا کرده و به صورت مجزا گردگیری می نماییم، حالا نوبت به سطح پارچه است هر گونه برگ، سنگریزه، فضولات پرندگان را از روی آن برمیداریم.

سپس در یک سطل با مخلوط آب ولرم و چند قطره مایع لباسشویی محلول درست کنید، اینک یک برس نرم را به محلول آغشته نمایید و به صورت دورانی روی سطح پارچه بکشید و مرحله آخر آبکشی توسط آب با فشار کم جهت احتیاط برای پاره شدن پارچه است.

چاپ طرح و لوگو روی پارچه سایبان برقی

امکان چاپ طرح و لوگو برند شما بر روی پارچه

سایبان برقی با کاربردهای مختلف اعم از سایبان ورزشگاه ها، سایبان پارکینگ، سایبان های کنار دریا، سایبان حیاط، باران گیر پنجره آپارتمان، سایبان چتری و … با قابلیت تنوع در رنگ بندی و همچنان چاپ متن نوشتاری، لوگو ی طرح برند و انواع چاپ لیزری و بسته به خلاقیت و دلخواه شما اجرا می شود.

ترمیم پذیری پارچه توسط متخصصان ما

سایبان ها تا ۱۰ سال عمر مفید دارند ولی چنانچه بعد از گذر زمان دچار فرسودگی گردند و یا با وجود نشتی، آب را از خود عبور دهند قابلیت ترمیم دارند.
این کار را به متخصصان کاربلد شرکت دیدگاهان غرب بسپارید.

ابتدا توسط مهندسان کنترل کیفیت محل نشت آب مشخص می شود، پیچ های زنگ زده تعویض می گردند و بعد برای وصله کردن از پیچ های بزرگتر استفاده می شود و بعد نوبت به تمیز کردن پارچه ی سایبان برقی می‌رسد و در آخر محل نشت آب با نوار آلومینیومی گرفته می شود تا احتمال نشت مجدد از بین برود و ایمنی کار حاصل گردد.

سوالاتی که ممکن است در این زمینه داشته باشید:

  • دوام و ماندگاری پارچه سایبان برقی چقدر است؟

دوام و ماندگاری این پارچه ها به دلیل آنکه قرار است در معرض مستقیم نور خورشید و برف و باران قرار بگیرند و شرایط مختلف جوی را تاب بیاورند بسیار زیاد است.

به این مقاله امتیاز دهید